Figy.
Ha még annyi vér sincs a pucádban, hogy ne félj kuplungolni, vagy rájöjjél, mitől nem tudsz egykerekezni a motoroddal, ehhez képest 200-as az utazótempód, kanyarban meg annyi, amennyi, mégis honnan gondolod, hogy megéred a Karácsonyt?
Sziasztok egy kis segitséget szeretnék kérni,egy zx7-en kéne megmérni hogy mennyit tölt lámpa nélkül majd felkapcsolt lámpánál.Nagyon megköszönném ha valaki ezt a szivességet megtenné nekem!
Sziasztok Héterresek!
Nemrég én is csatlakoztam a 7R tulajdonosok köréhez és érdekelne hogy Fehérvár környékén van e valakinek ilyen gépe, vagy ZXR-je. Amúgy pályán kívül hova szoktatok menni motorozni? Dobogókő, Visegrád? 7R találkozó nem volt még? . Üdv a Kawásoknak!
Ennek a mocinak az az egyik előnye, hogy nehezen áll kerékre. Nyugodtan lehet rajta nyélgázt húzni. Egyébként még ha nagyobb lánckereket is raksz hátra a vége akkor is kuplungolás lesz, mert hamar meg fogod unni, hogy az 1-est széthuzatod. Ha csak nem valami orbitális lánckereket raksz fel hátra.
Tavasszal vásároltam zx hétemet és nem igazán tudom gázadásra egykerékre kényszeríteni, egyes sebességi fokozatban sem, kuplungolni meg nem nagyon merek.
Én egy kisebb első lánckerékre gondoltam, ugyanis most simán megy 275- 280-at, de nem bánnám, ha a gyorsulás a végsebesség rovására menne. Az utazósebességem olyan 200 körül mozog persze csak egyenesben, kanyarban meg annyi amíg neki nem áll csúszni a hátulja.
Ha van v.kinek van valami ötlete vagy trükkkje az egykerékre légyszi írjon!
Miért érdekel? 2trafó van,ha egyfomrát mérsz egyformán jó vagy egyformán szar(erre pici az esély).
Vegyél fel msn re,hogy ne felejtsem el lemérni,csak még most egy váltó cuccait is elkéne takaritanom.
Ha a tulaj elöbb ráhuzza a szivatót és utána nyomja meg a szart gombot nemkell megvenni!
Mivel akkor hidegen felpörög 5-6e ig is,és szarákopik az olajlehuzó gyürü és zabálni fogja az
olajat,vagy megkell venni de a gyürücsere árát lealkudni :))
Mivel vérbeli sportgép törésekre vigyázz!
Váz,idomok,blokk,stb hol látsz törésnyomot.
Inditani elöbb a startgombot lenyomni még -20fok hidegbe is!,gázt nemhuzni még +40fok melegbe
se,ezután ha nemindul be hidegbe akkor startgomb nyomása mellett addig lassan rátolni a szvatot
amig felpöfen és kezdet a szivaton tartani,hogy 1000-2000közt maradjon az alapjárat,de a szivatót
nagyon lassan kell vissza fele is mozgatni,mert lefulad,ha lefulad akkor csak egy laza startgomb
megnyomás kell nem ide oda rángatni a gázt meg a szivatót.
Ha melegen nemindul gáz nélkül,valami a akrburálással baj van,de nembaj ha melegen egy pici gázt kell huzni inditáshoz,csak nepörgesd fel,de ez esetben is illik rendberakni a dolgokat.
nbinszky 3-4 dl az semmi.Sok ujabb motor gazdája örülne ennyinek.Tipushiba az nem sok van neki,legfeljebb,hogy lármás a blokk.Kormánycsapágyat nézd meg,valamint a hátsó rugóstagot.
Ha még annyi vér sincs a pucádban, hogy ne félj kuplungolni, vagy rájöjjél, mitől nem tudsz egykerekezni a motoroddal, ehhez képest 200-as az utazótempód, kanyarban meg annyi, amennyi, mégis honnan gondolod, hogy megéred a Karácsonyt?
Azt már régen eladtam.
kawabiker zxr te szerelö vagy?
légyszi ad már meg az msn cimed hogy felvegyele
Nemrég én is csatlakoztam a 7R tulajdonosok köréhez és érdekelne hogy Fehérvár környékén van e valakinek ilyen gépe, vagy ZXR-je. Amúgy pályán kívül hova szoktatok menni motorozni? Dobogókő, Visegrád? 7R találkozó nem volt még? . Üdv a Kawásoknak!
Egy kérdésem lenne...
Tavasszal vásároltam zx hétemet és nem igazán tudom gázadásra egykerékre kényszeríteni, egyes sebességi fokozatban sem, kuplungolni meg nem nagyon merek.
Én egy kisebb első lánckerékre gondoltam, ugyanis most simán megy 275- 280-at, de nem bánnám, ha a gyorsulás a végsebesség rovására menne. Az utazósebességem olyan 200 körül mozog persze csak egyenesben, kanyarban meg annyi amíg neki nem áll csúszni a hátulja.
Ha van v.kinek van valami ötlete vagy trükkkje az egykerékre légyszi írjon!
Előre is köszi: Taki...
kiarulom az "aranytartalekot":
ZX-7R blokk bontva elado, ha valakit erdekelne valami a gepezethez...
http://www.kepesmotor.hu/motor...
sec:14,2kohm
Lásd kivel van dolgod :))))))
Cserébe küldjél hozzám sok kocsit,motort szerelésre Cegléd,Jászbertény térségéből :)
Azért kell, mert a gyújtás egy versenyladába van beépítve, de nincs meg hozzá a gyári trafó. Van hozzá egy másik fajta, és össze kellene hasonlítani.
Köszi
Vegyél fel msn re,hogy ne felejtsem el lemérni,csak még most egy váltó cuccait is elkéne takaritanom.
Mivel akkor hidegen felpörög 5-6e ig is,és szarákopik az olajlehuzó gyürü és zabálni fogja az
olajat,vagy megkell venni de a gyürücsere árát lealkudni :))
Mivel vérbeli sportgép törésekre vigyázz!
Váz,idomok,blokk,stb hol látsz törésnyomot.
Inditani elöbb a startgombot lenyomni még -20fok hidegbe is!,gázt nemhuzni még +40fok melegbe
se,ezután ha nemindul be hidegbe akkor startgomb nyomása mellett addig lassan rátolni a szvatot
amig felpöfen és kezdet a szivaton tartani,hogy 1000-2000közt maradjon az alapjárat,de a szivatót
nagyon lassan kell vissza fele is mozgatni,mert lefulad,ha lefulad akkor csak egy laza startgomb
megnyomás kell nem ide oda rángatni a gázt meg a szivatót.
Ha melegen nemindul gáz nélkül,valami a akrburálással baj van,de nembaj ha melegen egy pici gázt kell huzni inditáshoz,csak nepörgesd fel,de ez esetben is illik rendberakni a dolgokat.
Ha bukógomba érdekelne, akkor itt érdeklődjek, vagy email-ben?