Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A motorosok megítélésének témája a Mesekben történt balesettel kicsit előtérbe került mostanában. Nem szerencsés azzal kérkedni, hogy 200 az utazó, a kamerás gyereknek meg 300 volt, ő is faszagyerek volt? :)

Ráadásul, ha olyan okosságokat is mondasz mellé, hogy 80-nál szétrobban a sportmotorok hűtője, akkor aztán ne csodálkozz, ha röhögünk egy jó nagyot rajtad ahelyett, hogy csettintenénk :)
azt azért leszögezném, hogy nem én kezdtem emberkedni...
és nem vagyok rossi, csak szeretek a saját képességeim határán motorozni...
de ha ti megbotránkoztok azon, hogy én kétszázzal megyek akkor mit gondoljak...
ha nekem valaki azt mondja, hogy kettőötvennel motorozik akkor én azt gondolom"húde faszagyerek" és nem fikázom, meg hogy megdöglesz meg ilyenek...

van erre egy történetem is:legjobb haverom crossmániás most ült át egy átépített ts mz-ről egy yz450-re és rohadtul tépi neki(iszonyat)... én mondtam neki, hogy k*rva jól megy és nem b*sztattam azzal, hogy így meghal... az én élettörténetem is hasonló simson-ról fzr1000-re, majd a hetesre... ennyi...

ha versenyezni akartok, állok elébe én megyek ahogy tudok...
fussunk össze...
Igazabol nem ertem, miert vagy ennyire agressziv, de eleg "vicces" a stilus...

monduk kivancsi lennek az adatlapodra, foleg a motoros eloeletedre... (szerintem nem en vagyok ezzel egyedul igy..) - de most mar tenyleg csak kivancsisagbol, nem fogom kommentalni.
Vajon a motoros tudása is akkora lehet ennek a "Rossinak" , mint a szája? Kötve hiszem. Mellesleg egy technikai zseni!
Vegyél csoppert újgazdag f*szkalap!
Menjél 60-nal, mert akkor nem kopik annyira a gumi!
Ha elég lassan mész még lehet, hogy 5l alá szorítod az átlagfogyasztásod és bekerülsz a rekordok könyvébe.
Szerintem Tibi csak meg akarja nézni, ki az, aki szerint 80-as utazónál szétrobban egy sportmotor hűtője
Szeva Tibi!

Te volnál az első ember aki pozitívan áll a sebességhez és a kanyarokhoz, nem mint a többi csopperossalmotorozgató szépzöldmotoros.
Természetesen szólok, ha adsz egy e-mail címet. Ezt igazából azért tartom szükségesnek, mert tartok a kedves kawás barátaimtól akik némileg negatív hozzáállásukkal és rendőr barátaikkal, trafival a kezükben lapítanának a bokorban, ha megkapnák az útvonalterveket.

Mi általában 2-en, 3-an gurulunk egy gixezer,egy rf900, meg én...

Egyébként, ha érdekel gixxeres spanom szervez egy túrát olaszba(sajna én oda nem tudok menni mert már nem futja).
Kawa7r!A szavaidból kivettem,hogy a dinamikus motorozást szereted.Ha lesz programod légyszíves hívj engem is.
Pedig kijön gázra is kerékre,kuplungtól nemkell félni.
De nemértem mi a jkó a kerekezésbe,nemhogy örülnél,hogy olyan mocid van ami nehezen jön ki kerékre!
Ez a motor jóval többet tud mint a mindig 1kerékre vergődő talicskák.
Ezzel bátran jóval nagyobb sebbességgel lehet kanyarodni,meg fékezni,stb.
Jó az a kép, Te!
Gyönyörű.
De sértődékeny Őkelme!
Egyébként ezt a "köztudott" dolgot eddig nem tudtam. Legalábbis kawánál nem, vagy az enyémek gyári hiba okán képtelenek voltak felrobbanni. Ha ezt tudtam volna a zsírúj gpz-mel, kijavíttattam volna garanciába szétrobbanósra!
Egyszerűen gyönyörű ez a gép
Szép a Raptor, beszélhetünk, beszéljünk.
allveer@freemail.hu
"Sportmotorknál tartós 80-as tempónál szétrobban a hűtő"? ilyet sem hallottam még
Allveer!
A gyári dobom elég egyben van, a héj nagyon szép, a bilincs is, meg a króm a végén tökéletes, csak az elejéről nincs meg az a kupak. Érdekelne minden alternatíva, minél olcsóbban, ha egy az egyben el tudnánk cserélni, az lenne a legjobb. Ha nem megy, akkor kinyittatom a gyárit. A triovál milyen állapotban van?
Várható volt, hogy nem megy el.
Z750-el volta ,de a 950 km megvolt meg 789947547 kanyar.Vártalak a kúton 2 percet!
Igaz Z 750-el voltam de megvan a 950km és32774810 kanyar.Bár a cimbire várni kellett egy kicsit.

Ez a világ egyik legviccesebb hozzászólása volt :)))))))
Köszönöm a kellemes perceket :))))
Erre kíváncsi leszek
Holnap reggel gyere szlovákiába!Jó lenne ha valaki meghúzna egy kicsit a kanyarokban.Fél7 Gyáli molkút.
Na jól van!
Úgy látom ez is a divatmotorosok oldala. Ugyan az mint a motorozz.hu
Nem azért vettem sportmotort, hogy 60-nal (köztudott, hogy a sportmotorban tartós 80-as utazónál szétrobban a hűtő) túrázzak meg mutogassam magam a fiatal picsáknak !
Ha ti azért vettétek akkor adjátok el, aztán vegyetek csoppert, vagy 350-es Jawa-t
ENNYI!
(Ezt a gépet nem egykerékre csinálták, hanem annál többre, azért van jó futóműve és blokkja. Persze ha jobb szereted/-néd feleslegesen kínozni a kuplungot, a hajtókarcsapágyakat, kormánycsapágyat, láncot, stb-t, akkor rajta. Nyilván ekkor javasolt rövidebb szervizintervallumokban gondolkodni, ha "ütöm-vágom-eladom"-ra vetted a motort.)

Allveernek tökéletesen igaza a kuplungot illetően is, meg karácsonnyal kapcsolatban is. Anno gumit cserélni mentem, így picit megfüstöltettem búcsúzóul a hátsó kereket, miután előzőleg nagy gázt húztam a csúszósabb aszfaltszakaszokon. A füstölés után ismét _kapartatni_ akartam, csak akkor bele is kuplungoltam.. a felmelegedett gumi megtapadt, ezért a csuklóm bánta, úgy felütötte az orrát a 7-es. Egykerekezni azóta se tudok/próbáltam. Addig ráér, míg megtanulok jól motorozni... :)

(Ha az én _utazóm_ 200 lenne, nem említeném azért se, 1. mert ettől nem leszek tiszteletreméltóbb (sőt!); 2. a körülmények rosszul alakulása esetén egyenértékűvé válhat egy önfeljelentéssel; 3. cirka 50m/sec... hova utazol ennyire sietősen?)