Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fényképeztem neked 1 halom zöldséget!
szeva! vazze szerintem korán van a 10 óra hajnalban kell indulnom hogy oda érjek ! szerintem egy d.u. kettő jobban megfelelne és csak úgy ha nem csak ketten lennénk!mert ha csak ketten megyünk akkor minek mennénk el füredig! jó lenne ha mások is adnának magukról életjelet mert már péntek van!
udv ujra itthon Schopi! remelem kipihented magad.

az idoponttal kapcsolatban; nem tudom ki mennyi idot tud vagy akar erre szanni, de szerintem delelott 10 ora korul lenne a legjobb. nem kell koran kelni a 7vegen, es meg a nap /ha lesz egyaltalan/ sem sut minket ropogosra az uton. mivel nem mondd senki semmit, itt egy otlet

ettol fuggetlenul nekem barmilyen esszeru idopont megfelel.
jaja, bocsi. egy kis korrekció ráfér a számokra, mert 2 perc alatt nagy mutatvány motorozni a ringen. Igen, 2,10 et akartam írni. De pontosítva 2,13 at mértem, két körben is.
szasztok! megjöttem a nyaralgatásból, és látom tettetek azért hogy legyen mit vissza olvasni.
25. e pedíg itt a nyakunkon! lesz tali vagy nem lesz?
akkor b. Füred a találka helye? hánykor kb?
a futómü beállításhoz egy hangyányit nem lövök enyém jó bár van fenn stabilizátor de még soha sem szitált rázott Én a gépemet gyuláról hoztam és sztem csak azért volt kockás a gumim mert arra nincsenek kanyarok. lecseréltem a gumit és fantasztikusan nagy a külömbség! No akkor gyorsan találjuk ki az időpontot szombatra! Egyben akarok egy halom zöldséget lefényképezni!
ugy erted 2:10?
Ja, még egy sztori:
Kint volt Talma is, méregettem neki időt, felküldték a hondások egy teljesen utcai gyári hornettel, ha jól tudom nincs is 100Le, ettől függetlenül simán nyomta az 1,10 körüli időket.
Üdv!
Na megvolt a honda nap, jó volt nagyon, de az utolsó felmenetelre már nagyon elfáradtam.
Fejlődni még van hová, legjobb időm 2,32 volt.
Péntek este a kawa napon majd újra megpróbálom.
A szinkron tegnap sikerült, de azért nagy küzdelem volt mire a csöveket sikerült bekötnöm, alig lehetett hozzáférni. Rá is fért a mocira, mert az órák között már elég komoly eltérések voltak, és úgy érzem ha nem is 100, de 99% osra sikerült is összehoznom.
Futómű......
Nem volt rá panaszom, elég jónak éreztem, de nincs mihez viszonyítási alapom. Valószinűleg az 1,32 időről nem ő tehet.
Mostani beállításom: (netről szedve) elöl 8 gyűrű, felül 5 klikk ki, alul 5 klikk ki.
hátul: 3 as pozíció és 13 klikk ki.
Viszont péntek este kipróbálok egy másik netről szedettet:
elöl 4 gyűrű, felül 9 klikk ki, alul 4 klikk ki.
hául: 3 as pozíció marad, de alul kitekerem 19 re.
na ezek után remélem fogok tudni valami külömbséget tenni, érezni, ha nem akkor nincs érzékem hozzá.
kozeleg a 25-e. remelem az idojaras is ugy gondolja. az elorejelzes szerint, vasarnapra varhato eso, szombaton enyhen felhos 30 fok koruli. ha nem is lesz furdes, a talalkozo osszejohet. mar csak a musor kezdesenek az idejet kell kitalalnunk.
Hi! Nincs valakinek fölösleges első pár féknyerge, amiben nincsenek szarrásülve a karmantyúk?
A lágyítást az általam is nagyon díjazott mogyoródi és hasonló útminőséghez javaslom természetesen, nem pedig pályanapra.
Hja, a jövő heti programokat látva egy hangyányit sajnáltam, hogy pont akkor utazunk el nyaralásilag...

Ami a futóművet illeti, próbálkozz esetleg a csillapítások lágyabbra vételével, csak jegyezd meg mennyit puhítottál.
(Nekem pályán ezekkel a beállításokkal szép egyenletes gumikép volt, nem rongyolódott egyáltalán se a power race, se az utána következő sportec m1 (óriási visszalépés). A 0 km-s bridgestone slicket meg sajna nem sikerült kipróbálni, de remélem idén azért sort keríthetek rá. Nyomás tekintetében elöl 2,1-2,2, hátul 1,9-2,1 körül célzom. Ebben sok tudatosság nincs (nyomásmérő híján), amúgy amatőr versenyző tollából azt olvastam, hogy egy futam végére a "hideg" nyomáshoz képest cca. 10-15% emelkedést ideális elérni. Persze a puding próbája az evés.. )
A szinkront még nem állítottam, mert melózok 10:00-20:00-ig, hétfőtől leszek otthon, és keddre tervezem, hogy megpróbálom megnézni hogy rendben van e, kedden már páyán akarok lenni a honda napon, meg pénteken is a kawás esti guruláson. A futóműt és a keréknyomást áttekertem az oldalon található "my setup1" beállítás szerint,
http://homepage.ntlworld.com/w...
jónak tűnik, csapkodás egyáltalán nincs, kanyarokban is stabilnak érzem, melózni járok most vele, elég szar úton, ráadásul mogyoródon is keresztül kell jönnöm, és ott katasztrófa az út. Utcára így keménynem érzem, de a szar úton melyik érzi jól magát?
Gondolkodtam már rajta hogy bemegyek a mogyoródi polgármester úrhoz, hogy jöjjön már el velem motorozni, elviszem egy karikát mogyoródon oda-vissza.
Ha jövő héten lemennek ezek a pálya napok, mindenképpen megpróbálok a futóműn lágyítani, mert nagyon szar terepeken kényszerülök járni.
Sikerült a szinkron?

Egyébként pedig örömmel venném, ha elmondanátok volt-e haszna/kára a futóműbeállításoknak.
aha, akkor mostmár vágom, miért adták a szinkronteszterhez azokat a 6os mentű kis hüvelyeket, azokat kell becsavarni a torkon lévő lukakba, amikből a csavarokat kitekerem. Meg az is tuti hogy a levegőszűrőt mindenképpen le kell szedni, mert másképp nem férek az állítócsavarokhoz.
Itten:
A csatlakozási hely a szívótorkok alsó részén található (csavarokkal lezárt lyukak).
Srácok, szinkronizálta már valaki a ZX-7R-jét, vagy látta már hogy hogy csinálják?
Nekem van egy négy órás szinkronizálóm, a GSX600F suzukimat én szinkronizáltam, de ennél elakadtam.
Igaz csak az ülést és a tankot szedtem le és csak a karbi hátulját látom, mert a levegőszűrő még fönt van, de nem látom sem a vákumcsövek csatlakozási helyét, sem a csavarokat amiket tekergetni kell.
Pedig nem hiszem hogy levegőszűrő nélkül kellene beállítani, mert én úgy tudom az a jó ha az is fönt van, különben nem bizti hogy jó lesz a szinkron, ha szűrő nélkül csinálják, és változhat ha vissza kerül a szűrő.
help.
Kimaradt: amiről beszélsz az a "sag" , azaz mennyit ül össze a rugózás a motor, ill. a motor és lovas (felszereléssel) alatt. Ha ezt jól beállítod, akkor sokkal inkább magadra szabod a motort, mint egy ilyen netről szedett sacckb előfeszítéssel. Segítők nem ártanak hozzá (mert a rendes üléspozíciódban kell mérni, nem csak úgy rápattanva, hogy a tényleges súlyelosztás szerint tudd beállítani), a ruházatot meg elég, ha kis kupacban magad elé teszed.
Nem, ez az előfeszítés hátul (preload) és abból az aktív menet (tehát attól a ponttól, ahogy a körmös anya elkezdi feszíteni a rugót). Tehát 20 mm-nyit kell előfeszíteni a rugót hátul.
ez a:
Rear shock: pre-load 20mm active thread wound down

ugye azt jelenti, hogy meg kelle mérni a motor hátsó tengelyközéptől egy ülés közeli pontot, és újra meg kellen mérni ha a motor seggét felemelem, és a külömbség. ugyi?
rajta kell ülni mikor normálon mérem?
és hogy fogom én fölemelni ennek a két mázsás motornak a seggét?
és ha ez nekem nem 20mm hanem több vagy kevesebb, akkor a rugót jobban össze kell nyomni, vagy széjelebb állítani?
Sok beszéd után (angol ugyan, de a másik általam írtból tuti kiderül kizárásos alapon melyiket hol állítod):

Forks: pre-load:Seven-and-a-half rings showing
Rebound damping: Five clicks from hard
Compression damping: Four clicks from hard

Rear shock: pre-load 20mm active thread wound down
Rebound damping: Position two
Compression damping: 14 clicks from hard
Kormánycsapkodás:
-amikor vettem a gépet, olyan feszesre volt állítva, hogy a huplikon kipörgött a kerék gyorsításkor.. egy keresztbordákkal tűzdelt emelkedőn odacsavartam és elég durván csapkodott
-vágott slicket vettem, 180-tól elkezde csóválni a motor elejét (finoman, de 220-nál feljebb már abszolút kockázatossá vált a dolog), gyárilag mintás gumival ez helyrejött
-1-2-3 fullgázos gyorsulásnál nagyon finoman meg tud mozdulni a kormány nekem is
-egyszer a hringen a célegyenesre fordulva a rázókő vége táján lementem a hátuljával az aszfaltról, itt egy picit szitált, de továbbra is csutkát húztam
-cimborám az R6-jaival többször tett olyan kijelentést, hogy kormánylengés-csillapító nélkül eltaknyolt volna.. a hetesen sose éreztem a hiányát

összefoglalva: ha nagyjából jó a beállítás, akkor nem csapkod, hanem mintha sínen menne, így a neked való beállítás megtalálása szerintem helyreteszi.
Ez a beállítás nekem mindenes. Ha úgy érzed túl könnyen megy az eleje, akkor vagy az összenyomódási (compression) csillapítást kell feszesebbre venni, vagy esetleg lágy a rugó (ez kétséges; persze a szervizkönyv alapján akár erről is meg lehet győződni).

A legtöbb futóműves dologban azt írják le, hogy a kemény=jó tévhittel ellentétben arra célszerű törekedni, hogy a lehető leglágyabb legyen ( a stabilitás megőrzése és a felütés elkerülése mellett természetesen), azaz ki legyen használva a rugóút. Nyilván jobb, ha a rugózatlan tömeg lendülete a /lehetséges/ hasznos rugóút kimerítésénél előbb nem hozza mozgásba a rugózott tömeget. Tehát ha pusztán az zavar, hogy többet mozog a villa a megszokottnál, de egyéb gondod nincs vele, hagyd úgy.

(Mindjárt jön a beállítás is, ami otthon le van mentve a gépemre, itt bent viszont a netről kellett elővadászni.)