elado egy ZX-7R versenyidom garnitura. En is ugy vettem, de rajottem, hogy nem fogom hasznalni, mert akkor vennem kellene egy utanfutot (kozuton nem igazan idealis, a lampak hianya miatt) is. hatha van valaki aki tobbet palyazik mint en es ilyenre vagyik...
szia opelastrakombi ! tényleg hasonlit rád. én csak a szlovák mackónadrágrol ismernélek fel, mert az arcod nem rémlik. tudnál alibit igazolni péntek 10 óra 15-re?
ÉN kb. 1,5éve ennyit adtam volna ki egy 93as gépért!
Tehát az ár igen jó,de kérdés az állpat,az emlitett L1 modell olyan volt mint ha most jött volna ki a
gyárból.
Kevés tulaj,kevés Km,bontatlan blokk,gyári idomok,ha volt is borulás vele nemlátszott,friss
müszaki,ajándék magasabb plexi.
Alaposan átkell lesni.
Ha a tulaj ugy inditja be hidegen,hogy elöbb ráhuzza a szivatot csutkára aztán indit és felpörgeti
hidegen mint állat akkor elkell felejteni a vasat.Szintén alkudni bőven ha látszik,hogy 3-4X földhöz volt
csapkodva,akkor különösen gyanakodva átlesni szakszerüen lett e javítva.
Ha a blokkba kevés az olaj szintén nem megvenni,fbs és egyéb szliplasztgépeket megint nem megvenni.
Amilyen egy blokk külseje kb. olyan a belseje is.
Látni kéne, meg hallani. Ez már olyan idős gép, ahol nagy lehet a szórás. Árilag nem tűnik rossznak, de kérdés, hogy milyen. Nem a reklám helye, de pl. az enyém négy évvel újabb és költségmentes, új gumikkal meg fékbetétekkel, ehhez képest 1,1-et kérek érte. Az a baj, hogy a különbséget szerintem hamar rá lehet dobni egy régebbi vasra, ha nincs vele szerencséd.
A segítségetekre lenne szükségem. Van egy eladó Zx 7R 96-os évjáratú, amin gondolkodom, hogy megvegyem-e. Az a baj, hogy nem ismerem a típust. Jó vétel lenne szerintetek? 750.000 Ft az ára.
erröl van szó tibi! itt is meglátszik a csapatod részéröl tanusitott férfias küzdelem. dicséretes a versenyszellem ezen eltökélt megnyilvánulása. a magunkfajta alulsponzorált már csak a korrekt versenyzéssel tud kilógni a motorsportbol. a képröl nekem ez jött le.
Most epp le van szedve rola par dolog (fejidom, lampa, tank, oldalidom), ugyhogy nem hiszem, hogy sokat mutat... jovo heten tudok kepet feltenni teljes szepsegeben. Egyebkent zold-fekete szinu.
Sziasztok!
Szóval a 92-es miben különbözik a 89-estől? Mindenben! A folytott 92-es 750-es 100LE. A 92-es 750R kerkéken mérve 115LE kuplungon pedig 125! És miben különbözik a 92 750 "J" a 92750R "K"-tól? Az egész karbisor totálra CVKD-FCR, vezérműtengely, vezérlési idők, szelepbenyitási mélység, kipufogórendszer, teljes gyujtási elektronika időpontok stb. Próbálgattuk már a 15LE + annyit jelent hogy amikor a gyengébbik már elérte a max teljesítményt, az RR-nél meg akkor érkezik meg a lórúgás. 92 750R 190Kg száraztömeg. 92 750 208 száraztömeg. A vázgeometria meg olyan stabil, hogy a 128LE-s GSXR-nek majdhogynem kapaszkodnia kell gyorsuláskor mert állandóan csapkod az eleje.
Ki nem hiszi járjon utána. Hétfőn kezdem járatni az új blokkom utána fékpad. 125-130LE-re ígéretes keréken. Ha valakinek tudtam segíteni annak örülök.
Persze ha pont az marad meg, akkor szolok.
elado egy ZX-7R versenyidom garnitura. En is ugy vettem, de rajottem, hogy nem fogom hasznalni, mert akkor vennem kellene egy utanfutot (kozuton nem igazan idealis, a lampak hianya miatt) is. hatha van valaki aki tobbet palyazik mint en es ilyenre vagyik...
Van a srácnak alibije?
Tehát az ár igen jó,de kérdés az állpat,az emlitett L1 modell olyan volt mint ha most jött volna ki a
gyárból.
Kevés tulaj,kevés Km,bontatlan blokk,gyári idomok,ha volt is borulás vele nemlátszott,friss
müszaki,ajándék magasabb plexi.
Alaposan átkell lesni.
Ha a tulaj ugy inditja be hidegen,hogy elöbb ráhuzza a szivatot csutkára aztán indit és felpörgeti
hidegen mint állat akkor elkell felejteni a vasat.Szintén alkudni bőven ha látszik,hogy 3-4X földhöz volt
csapkodva,akkor különösen gyanakodva átlesni szakszerüen lett e javítva.
Ha a blokkba kevés az olaj szintén nem megvenni,fbs és egyéb szliplasztgépeket megint nem megvenni.
Amilyen egy blokk külseje kb. olyan a belseje is.
A segítségetekre lenne szükségem. Van egy eladó Zx 7R 96-os évjáratú, amin gondolkodom, hogy megvegyem-e. Az a baj, hogy nem ismerem a típust. Jó vétel lenne szerintetek? 750.000 Ft az ára.
970-980 korul lesz felteve.
Szóval a 92-es miben különbözik a 89-estől? Mindenben! A folytott 92-es 750-es 100LE. A 92-es 750R kerkéken mérve 115LE kuplungon pedig 125! És miben különbözik a 92 750 "J" a 92750R "K"-tól? Az egész karbisor totálra CVKD-FCR, vezérműtengely, vezérlési idők, szelepbenyitási mélység, kipufogórendszer, teljes gyujtási elektronika időpontok stb. Próbálgattuk már a 15LE + annyit jelent hogy amikor a gyengébbik már elérte a max teljesítményt, az RR-nél meg akkor érkezik meg a lórúgás. 92 750R 190Kg száraztömeg. 92 750 208 száraztömeg. A vázgeometria meg olyan stabil, hogy a 128LE-s GSXR-nek majdhogynem kapaszkodnia kell gyorsuláskor mert állandóan csapkod az eleje.
Ki nem hiszi járjon utána. Hétfőn kezdem járatni az új blokkom utána fékpad. 125-130LE-re ígéretes keréken. Ha valakinek tudtam segíteni annak örülök.
Széles utat!