Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon biztonságos motorozást csináltunk.Zx9-el mentünk és ha azt vesszük, hogy csak mi váltottunk pilótát a többiek transzpandert cseréltek ez szerintem nem rossz.Meg talán csak mi tankoltunk direktbe.
Sziasztok, én most otthon érzem magam ebben a témában - ha értitek, mire gondolok :)
tudjuk a yeti végeredményét?drukkoltunk nektek fektitibi. az alapisti az e.ringen nem gyarapította a típus dicsöséglistáját.reméljük te igen.
nagyon hideg volt az euroringen vasárnap. 6 fokot mértünk, de a szél miatt még ennyi sem volt. hideg volt a gumi és az aszfalt. az elmaradhatatlan autósok is tiszteletüket tették. délutáni jegy 8 e. ft-ot kóstált. vacakolt a gépem és igy nem tudtam igazán kemény csapást mérni a gsxr, honda, yamaha, ktm tipusokra.
szia system ! ha nem kezd el esni akkor megyünk. 12-re örkényen !
Szia! A hétvégi időjárás előrejelzés szerint szar idő lesz, Budapest környékén.
ugy veszem észre egyenlőre nincs tisztán motoros nap. kevés a motoros és az autós dupla pénzt fizet, papirforma szerint. karszalag van, de amikor csak 4-en vagyunk nehéz megbundázni. a bámészkodás ingyen van. illetve a körözgetőknek kerül pénzbe, mivel ugy veszem észre a szurkolók közelsége fokozza a tempot. egyébiránt napi egy esés van a pályán és az nem sok, ha nem épp te vagy az. görbevázat csald el egyszer! az ő gépével ugyis csak a szük jobbosak mennek igazán. vasárnap jo idő esetén aktuális lehet a menet. mindez 12 körül és utána kb. még három órát megyünk. persze nagyban függ a meterologiátol. nem megfelelő hőfok esetén erdőjárás bütykös gumival.

A FEKTI TIBINEK EZUTON KIVÁNOM A LEGJOBBAKAT A VASÁRNAPI YETI - RE !
Tucc segíteni telefonszám tekintetében? Akár emilen, majnikm@freemail.hu vagyok. Előre is köszönöm
Birdet hívd fel!
Fiúk!

Fájó szívvel, de tényleg eladó a 2000-es évjáratú hetesem, új szinteres fékbetétek és 208 RR Dunlopok vannak rajta. 20%-tól hitelezhető. A használtautón, meg a motor.hu-n is fenn van. 1,1-et kérek érte, sztem reális. Januárban műszakiztattam. Nagyon szeretem, de van, hogy hetekig nincs időm beindítani sem.
Szia Alapisti!
Felőlem elhívhatod, de én csak két félévet hallgattam pszichiátriát lehet, hogy az kevés lesz.

Jó lenne biztosra menni, hogy ne vegyes, hanem csak motoros nap legyen, ha létezik ilyen.
Egyrészt a felhordott szemét miatt, másrészt az sem mindegy, hogy a pénzünkért végig nyomhatjuk, vagy csak néhányszor 20 percet.
Itt mi a rendszer? Matrica van, mint a hungaroringen? A felezés miatt kérdezem. Lehet, hogy egyszer Görbeváz is eljönne. Már összefele rakja a vasat.
A bámészkodás ingyen van?
szia system ! örkényre elhivhatnánk opelastrakombi-t . mostanában belefutok vegyesen autós napba a pályán és ott talán elcsodálkozhatnánk az igen nagy képességein. valószinüleg kiméli a gépet és megprobál a pályán maradni. örkényen fura az , hogy befizeted a délutánt és akkor bejelentik a vegyest. ez felváltva autós és motoros menés 20 perc váltogatással. az autókat könnyes szemmel néztük ahogy megpróbáltak pályán maradva több-kevesebb sikerrel. ez a probálkozgatás nem kevés földet és kavicsot eredményez a pályán ami látszólag csak a motorosokat zavarja.
Tetszik az adatlapod!
Az opelost aki a földet söpörte!
Azt NEM SZABAD ÖSSZEKEVERNI VELEM!
Két különbözö opelosról van szó, sajnos sokan használják a márkát...
Szia fektitibi!
Én tavaly kezdtem kis tételben probálkozni,idén is folytatnám csak kifogytam.Elkezdtem új források után nézelődni kilátásban van egy pár.Nem tudnánk valami okosat összehozni?
jólvan azért be ne sértődjetek csak vicceltem és tényleg örülök,hogy segitetek a tanácsaitokkal.igy 42 évesen kevés tehetséggel és súlyfelesleggel igyekszem utánnatok.ezt azért díjazzátok.az encit és a fűnyírót azért megvertem,ja meg az opelost aki a földet söpörte.
én még nembántottam a kezdőket soha, mert magam is az vagyok. mentem már sokat, hallottam sokat, de időnként elfelejtem a rég hallottakat. ebben a korban nagy tempoval kell tanulni, mert különben minuszban jössz ki az elszámolásnál. ezuton köszönet tibornak akitöl reményeim szerint sikerült ellesni ezt-azt. kell rá jó gumi és a gép tudja amit kell. utána már csak a pilóta hibázhat.
Hogy én fikázlak?Akkor nem mentem volna oda tanácsot adni, hogy old meg a kanyart.De ha annak vetted sajnálom többet ilyet nem teszek.De ha valamire rájösz nekem mond el ,mert én örömmel veszem a tanácsokat 40 évesen már utálok kínlódni.Pl: Brunoba is elkell rontani pár kanyart azért,hogy gyorsabb legyél.
Csak azzal foglalkozom meg motorozom.
szevasztok alapisti és fektitibi.az atis2 aki a k2-vel próbálkozik és nem érti,hogy miért fikázzátok a kezdőket.igaz,hogy az alapisti ment elöl,de az atis2 követte őt a végén már.
Szia fektitibi!
Te még foglalkozol motorgumikkal gumikkal?
opelastrakombinál eltalálta az adagolást az injekciósnővér !!!megrázta magát a srác és kirázott a kisujjábol egy épkézláb érverést. mondtam én, hogy esőember !!
Héélo nem ide irtam a lejjebi sorokat ugyhogy bocs de akit érdekel ide szólt:

http://sportmotor.hu/motoros_v...
#48 Opelastrakombi - ma 17:03
Hello remélem nem maradtam le a hozzászolással de mire végigolvastam ...
naszóval használjuk a fizikát : hogy ez mit jelent ?
-Teremtsünk egyenlö feltételeket! --azaz szereljünk le minden leszoritó erőt biztósító szárnyat az F1 es kocsiról igy a féktávnövekedni fog. viszont a kanyarsebesség és a gyorsulás 140km!h felett jelentössen lecsökken, az autónál. A motortkerékpárt és lovasát le/kg arányban igazítsuk a pucér F1 es autó soför suly arányhoz majd ha ezzel megvagyunk és mindenkinek egyforma a teljesítmény suly aránya akkor szereljünk fel akkora tapadó felületet, hogy a suly/felfekvő felület hányadosa is egyenlö legyen és máris össze ereszthetjük őket . igaz a sulypont még mindig a forma1-es javára van kanyarban a sikánban is pedig szélesseb mint a bedöntött motor motoros. De a gyorsulásnál bizony a motor rövidebb volta miatt ez konpenzálva van lásd kigyorsítás.
Aztán azt is tény hogy a kisseb tömegü jármü gyorsításához vagy lassításához "tegyük fel": 2egységnyi erő szükséges és a nagyobb tömegü jármü gyorsításához vagy lassításához négyzetessen nagyobb erő szükségeltetik. Tehát az autó és utasa legyen 2xnehezebb és 2x erőssebb akkor már bajban is van mert a gyorsuláshoz 4X erössebnek kéne lennie a lassulásnál 4X jobb fék kell ugyanarról a sebességröl való egyforma lassitásnak aminek már a gumi szab határt
(hisz egyforma arányu tapadó felületet biztósítottunk mindkettőnek. Szóval a motoros ebben az egységes felállásban JOBB! feltéve ha a Jármüvezetök Kiválló képességüek és nem ügyetlen kezdők ... Hja majd el felejtettem ez normálgumival jégen nem igaz ott az autós jobb...
Szerintem mosható,de ha nem a Corsaronál van hozzá sportlégszűrő,index meg a motorradban leveszik a polcról.