közelébe kerülsz egy motornak, megismered az apro porcikáit, reakcióit és mindent tudsz róla. sokan ezért márkahűek. semmi meglepetés, ismerős a terep amin mozogsz. az első normális japán motorom vf 1000 volt. utána gsxr 750 stb. a 89-es zxr 750 nem a vásárlásnál fogott meg, hanem később. az a hang! és ahogy megy! ezután voltak kissebb kényszerpihenőim és kitérőim. számomra ugy tünik sajnálatosan összemosódnak az uj modellek. igy nem maradt más választásom csak ZXR 750 ,1995-ből. fekti tibi ajánlásával ! ennek a gépnek lelke van és oda teszi ha kell!! a tipusokkal kapcsolatban csak ennyit tudok elmondani systemnek segitségképpen. nem ez a gép lesz a leggyorsabb idén nyáron, de nagyon jó lesz. segitek a következő motorod választásában system. nyáron cserélünk egy menetre, hogy megértsd miröl beszélek.
A múltkor alapisti is rákérdezett, hogy csak nem cserélném el a hondát egy suzukira?
Mi a baj velük? Vagy a többi hasoló kategóriás motorral? Itt a fórumokon látom, hogy sokan esküsznek valamelyik márkára (yamaha, kawa, vagy akármelyik). Nekem nincs összehasonlítási alapom. Mitől jobb egyik a másiknál. Okosítsatok ki légyszi.
HOL VAN OPELASTRAKOMBI ? ha valamivel megsértettem volna igy utolag elnézését kérem. mi lesz igy a tibi fülével. igaz-e az, hogy a születésnapi képeden tőled jobbra ülő srác a fülgyógyitó? és a tibi szeretné ezt?
system:később irhatsz majd :))))
Talán még 10-12hónap és olyan körülmények fognak uralkodni,hogy bárki hozhat ide sok sok kawát,de a mühely falára kifogom akasztani suzukit nemvállalok :))))
Apropó továbbra is keresek zxr250 főtengelyt hajtókarokkal csapágyakkal és csókoltatom azt a buzit aki egy görbe főtengely hajtokarcsapágyait hozzáköszörül az otthon talált ezeréves csapágyaihoz és 4 küönbözö csapággyal rakja össze,házilag készitett csavart rak egyik hajtokarba,durva olajszürőt kihagyja a blokkból,és elrepeszti a kuplungagyat mikor letekeri az anyát,meg 10kiló fbs t tesz az olajteknőbe közvetett úton.
Talán az ilyen vadbarmokat kellene messziről elkerülni és akkor nem a kawasaki lenne a szar ha esetleg széthullik.
Azt már megse emlitem,hogy a 3 hajtókarból egyik igen keményen eltért tömegre is mert rendesen alakitotak rajta hogy passzoljon a csapágyukhoz.
Az,hogy a főtengely nem egész térfogata edzett rész gondolom senkit nemzavart a köszörülgetésközben.
Aki tud zxr250hez(89es) főtengelyt+hajtókarokat+csapágyak+1db dugó az irjon.
Hengersort,hengerfejet,blokkházat már találtam,de nemhoztam el,igy komplett papiros blokk is érdekel!
Hol érdemes belpiaci gépekhez nézni cuccot v. papiros blokkot?
Mikor a marhát elviszik állatorvoshoz az se mondja meg milye fáj neki :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
De ezen a cukrászdás hasonlaton most egésznap röhögni fogok.
Akkor én nem mindneki vok?
Mert én nem esküszök 1 olaj márkára se.Nem kötöszködni akartam,de az a cikk alapján elég elgondolkotató és meggyöző hogy 2-3olajat biztos ne öntsek a motoromba.
De télleg nem akartalak megbántani,csak kiváncsi voltam,hogy a szokásos "ez nekem bevált" érven kivül valami tudományost feltudsz e hozni amit akár nem is te követél el.
Eccer majd ha anyagi lehetőségeim engednék szivesen eltesztelgetnék pár olajat,de hát álmodik a gyerek :))))))))))) De ha megnyerem a lottót tuti :)))))
szia mitho ! ha szerelőd a kuplung kimélése miatt ajánlotta az ásványi olajat akkor szerelőt kel lecserélni nem az olajat. e mellett való igaz, hogy ennek a tipusnak csuszásra hajlamos a kuplungja. az olajnál a minösitést kell nézni. az ami számit.
Jó.Akkor írd meg emilben a pontos méretet.Vagy legalább valami kiindulási pontot írj meg.Ez olyan kérés mint ha én bemennék a cukrászdába és csak annyit mondanék,hogy sütit kérek de ,hogy milyet és milyen ízűt azt nem mondanám meg.A végén meg csak nézek mert nem is szeretem azt amit kapok.Tudod mit gyere ki és válassz magadnak k.vajó gumit.Szeretettel várlak!
Még jó hogy megnéztem a képeket a mocidról!Azt hittem kawád van azért nemértettem az olaj dolgot.Ajánlani gumit tudok:Metzelerből M1-et és van polcon.Elvileg 110 és 150-es kell.Jól írom???
Nem neked írtam Pistike hanem annak akinek jegyzőkönyve van arról,hogy leparkolt.A fürdés kafa,jól is jön mert a hétvégi csapatáskor belerugtam egy tuskóba és visszafordult a bokám.A melegvíz jót tesz neki.
hali tibi!
címem mitho@freemail.hu
várom ajánlásaidat gumi terén
+ olvastam hogy olajjal is foglalkozol nekem ásványi bázisú 10W-40 kellene de csak Valvoline-t találtam. milyen minőségű ez?
előre is köszi
szia fekti tibi! utánad menni is bőven elég kihivás. itt nem tudsz senkit felültetni. esetleg az opelost. péntek este fürdés? hivjam a beteget? én viszem a nejzetet is.
Azt mondták teljesen nyomott aki felül mögém a mátrába.Ezért gondoltam viszlek egy pár kört ha fizeted a palacsintát.Ne félj ott még nem estem el /azonkivül mindenhol/.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Mi a baj velük? Vagy a többi hasoló kategóriás motorral? Itt a fórumokon látom, hogy sokan esküsznek valamelyik márkára (yamaha, kawa, vagy akármelyik). Nekem nincs összehasonlítási alapom. Mitől jobb egyik a másiknál. Okosítsatok ki légyszi.
Ez mennyire kizáró ok?
A suzukit láttam, hogy teljesen ki van zárva.
És a honda?
Ha adottak lesznek a körülmények majd ajálom magam :)
Talán még 10-12hónap és olyan körülmények fognak uralkodni,hogy bárki hozhat ide sok sok kawát,de a mühely falára kifogom akasztani suzukit nemvállalok :))))
Apropó továbbra is keresek zxr250 főtengelyt hajtókarokkal csapágyakkal és csókoltatom azt a buzit aki egy görbe főtengely hajtokarcsapágyait hozzáköszörül az otthon talált ezeréves csapágyaihoz és 4 küönbözö csapággyal rakja össze,házilag készitett csavart rak egyik hajtokarba,durva olajszürőt kihagyja a blokkból,és elrepeszti a kuplungagyat mikor letekeri az anyát,meg 10kiló fbs t tesz az olajteknőbe közvetett úton.
Talán az ilyen vadbarmokat kellene messziről elkerülni és akkor nem a kawasaki lenne a szar ha esetleg széthullik.
Azt már megse emlitem,hogy a 3 hajtókarból egyik igen keményen eltért tömegre is mert rendesen alakitotak rajta hogy passzoljon a csapágyukhoz.
Az,hogy a főtengely nem egész térfogata edzett rész gondolom senkit nemzavart a köszörülgetésközben.
Aki tud zxr250hez(89es) főtengelyt+hajtókarokat+csapágyak+1db dugó az irjon.
Hengersort,hengerfejet,blokkházat már találtam,de nemhoztam el,igy komplett papiros blokk is érdekel!
Hol érdemes belpiaci gépekhez nézni cuccot v. papiros blokkot?
De ezen a cukrászdás hasonlaton most egésznap röhögni fogok.
Mert én nem esküszök 1 olaj márkára se.Nem kötöszködni akartam,de az a cikk alapján elég elgondolkotató és meggyöző hogy 2-3olajat biztos ne öntsek a motoromba.
De télleg nem akartalak megbántani,csak kiváncsi voltam,hogy a szokásos "ez nekem bevált" érven kivül valami tudományost feltudsz e hozni amit akár nem is te követél el.
Eccer majd ha anyagi lehetőségeim engednék szivesen eltesztelgetnék pár olajat,de hát álmodik a gyerek :))))))))))) De ha megnyerem a lottót tuti :)))))
Most ezt miért mondod? Nálam ha mondtad, hogy sütit kérsz, akkor olyan fincsi rétest kaptál, hogy megnyaltad a 10 ujjamat utána
a gyári hátra 180/55 de most 190/50 van
amúgy az első is tőled van az 120/70 Michelin Pilot Sport
a szerelő meg azt mondta a kuplung miatt kell az ásványi
címem mitho@freemail.hu
várom ajánlásaidat gumi terén
+ olvastam hogy olajjal is foglalkozol nekem ásványi bázisú 10W-40 kellene de csak Valvoline-t találtam. milyen minőségű ez?
előre is köszi
nem lehetne................