Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

induláshoz kell egy motor és itt konkrétan 800 pénz második lettem mert a döntőben az első helyért elkurtam a rajtot és előbb indultam :D lehet dundika hadonászása miatt nem figyeltem eléggé!
Gratulésön

Húúú, eccer már kipróbálnék egy ilyen karácsonyfás-dragréjszt

Eredmény? Mi szükséges az induláshoz?
jó estét! vagyok megint egy kicsit vasárnap sármelléken voltam a haverokkal kicsit gyorsulgattunk pár kép ízelítőnek! aki nem vót az bánhatja! gondolok itt kawa7r re
Nem tudom a blokkban meddig ér fel az olajszint álló motornál, de valószínű járó motornál erősebb a folyás, mivel van nyomás, meg ugye a fogkerekek tolják az olajat. Szedd le, nézegesd meg, honnan könnyezik.
helló tom, a szerelőnek már egyszer megadtad a számát, akkor értekeztem is vele szinkronizálás ügyben. Azt hiszem most is benne van a telómba a száma, de ha nem akkor kereslek.
Olajpumpa tuti nem lehet mert végiggondoltam a dolgot, és az azt hiszem elöl van az olajszűrő környékén. A blokkot meg remélem nem kell szétkapni, mert az anyagilag majdnem a horror.
Na majd holnap kederítem az okát ha otthon vagyok, lekapom az első lánckereket, és azt hiszem látható lesz a forrása. De ha szimering, az szerintem álló helyzetbe is folyna, ez csak beindított motornál kezdi el csöpögtetni, de akkor nagyon. Vagy a szimering is csak akkor engedi ha nyomás alatt van?
Hello Tom!

Annak a szerelőnek a címét nekem is megadhatnád. Köszi
Hi!
Én nem értem az összefüggést a nyikorgás meg az olajfolyás között. Ha a lánckeréknél könnyezik, akkor lánckerékszimmering fosta el magát, valószínű ezért folyik az olaj. Ha olajpumpa lenne szar, már nem menne a motor sztem, meg világítana a nyomásvisszajelző lámpa. Olajnyomás nélkül siklócsapágyas motor hamar megáll. Lánckerékszimmeringet azért szar cserélni, mert tudtommal nem kintről kell betolni hanem bentről ki, szóval szét kell hozzá húzni a blokkot. Nem vagyok szerelő, de tudok ajánlani egy jót Fehérváron.
Üdv emberkék!
segítség kellene.....
egy pár napja (néha) nyikorgó kis hangot hallottam a mocibó (zx-7r) előlről észleltem, kerékcsapágyra gyanakodtam. El is hagyta a nyikorgást, viszont tegnap mentem hazafelé melóból, és időközönként éles visítást hallottam de csak tized másodpercekre és ritkán.
Garázsba beélva a motor hátsó része csupa olaj, a bal oldalon csöpögött, és a hátsó kerék bal odala verte össze a motort olajjal. Blokkból fogy az olaj, mer maxon volt a szint, és most fél alatt van. Az első fogaskerék fölött látom (vagyis azon a részen) a kiindulási forrást és ott csöpög lefelé de csak ha beindítom. Szerencsére csak a hazaérkezés előtti pár méteren kezdte produkálni. Én olajpumpára gyanakszom, de hátha vannak itt nagyobb szakik.
Kérdés!
Ha az akkor (valamelyes értek egy kis sufnituninghoz) nagy dolog e egy olajpump csere, vagy nagyon szét kell e borítani a mocit?
Másik, hogy honnan szerezzek be alkatrészt, hogy ne egy horror áras szervízbe kopogtassak be.
Gödöllő környéki vagyok, pest is szóba jöhet, dunakeszi vagy környéke.
Ha valakinek volt már hasonló gondja, akkor milyen (mennyi) zsebbenyúlással oldotta meg?
Köszi a segítséget előlre is.
holnap lesz az a bizonyos tura ausztriaba! akit erdekel...

kawa7r: pont a legrosszabbkor szervizelsz
Üdv!

Nagyon úgy néz ki, hogy a hétvége nekem minden szempontból kettes
Szerviz....(már nagyon kellett)
Szóval jó gurulást mindenkinek...
Azért ha lesz valami sármelléken, lehet hogy kocsival kigurulok.
Gondolom a felfogatás helyénél repedt el.. Olvastam anno, hogy az alsó felfogatás kicsit feszíti és egy idő után elrepedhet. Alátét vagy egyéb segíthet. Amúgy meg: a kocsi ablakmosó tartályát kellemetlen behatás érte, ennek nyoma egy hegyes, vékony pengével történő félköríves bemetszésre hasonlított. Szerelő cimborám műanyagost javallt, de sokalltam az idő/pénz vonzatát (a dologhoz képest)... Ezért: a tartályon -PE- jelzés van, ez nyilván polietilént jelent. Kerestem egy szintén PE dolgot és egy forrasztópáka segítségével beledolgoztam a hiba helyére. Ezt a módszert javaslom.
A Tartályom el van repedve, nem látszik, de könnyezik. Igazából nem pályaidom kéne balos hanem gyári.
Csá! Igen meg,most azt mondom hogy használható a motor csak szeretnék valami újabbat azért kérdeztem az eladhatóságát de gondoltam hogy nem lessz egyszerű.Hiába csak egy réteget vonz ez a tipus és már azok sincsennek sokan mindenki újabbat akar.Majd meglátjuk mi lessz vele .A lánc meg simán a patentszemnél felatta lehet hogy egy patentszemmel meglehetett volna oldani de nem akartam kockáztatni!Most vettem rá x gyürüset ez egy erősített lánc.
Pályaidomból nem láttam balost: van fejidom kb a tank aljáig, ehhez alsó rész tálcával, ülésidom (alsó takarólemezzel), első sárvédő. Tehát össz-vissz 4 db-ból áll. Együléses (pálya) faridomom van 3 db, 2 zöld, meg egy nyers (a tartalék, még fúratlan pályaidomszett darabjaként).
Kilyukadt a tartályod?
Viko!
Neked mi van a gépeddel? Megoldódott a töltésprobléma? Ez a lánc ez hogy fáradt el?
Hi!
Ha eladod a cuccokat a gépedről, idomokat is adsz el? Gondolom pályaidomos a géped. Ha van ép balos oldalidomod, arra vevő lennék. Meg kiegyenlítőtartályt keresek, épet, ha van valakinek. Esetleg komplett első féknyergeket
Szia,

Érdeklődés egyelőre nem volt a hirdetés nyomán.
Az alkatrészek tekintetében nem gondolkodtam el még, mert: tank, lábtartók, kormánycsutkák+működtetőkarok, első féknyergek és még 1-2 egyéb dolog kivételével (ami épp nem jutott eszembe) mindenem van egy második, forgalomba nem helyezhető 7-eshez. Persze ezek javarésze zacskókban, dobozokban és szinte semmi nincs összeszerelve, de az összerakástól nem félek, és amúgy is a pályamotor a cél, ahhoz meg nem kell se lámpa sem műszaki. Ezen okok miatt első körben az utcai 7-est szeretném eladni, amúgy se sok értelme lejelenteni v. kivonatni a forgalomból.
Szia érdekelne hogy érdeklődnek-e a motorod iránt,vagy nem.Azért kérdezem mert én is váltanék valami újabra.Egyébként milyen alkatrészeid vannak és mennyiért,lehet hogy majd egy- két dolog érdekelne ha meg tudunk egyezni.
A VFR-nél esetleg a futóművet nézd át, mert ha szorul valamely része, akkor az amúgy lehetségesnél sokkal gyengébben teljesít (átkenés, esetleg telókban olajcsere).

A 7R-em futóműve az idők során(?) annyival jobban van belőve, hogy a dőlés némely fázisában sokkal nehézkesebbnek érzem az R1-et hozzá képest, meg 200 felett a 7-esen nincs dráma, az R1 viszont elég idegesnek tűnik. (futómű-beállítás még tuti nem az igazi és azt hiszem némileg eltérő vezetési stílust is igényel, a 7-esben "benne ülök", ezen meg "rajta")

Ha nem lenne megcélozva a lakáscsere, akkor maradna a 7-es, bár lehet, hogy így is maradni fog. Kérdés, hogy akkor lesz-e kereslet az utcai tartozékok iránt, mert abban az esetben kompromisszummentes pályagépnek szeretném (két motorra nem fizetem az adókat).
Hat igen, nem veletlenul nem VFR-ektol nyuzsog a palya nyiltnapokon.. ami mellette szolt, hogy a blokkja elnyuhetetlen, es amilyen aron volt, annyiert kesobb alkatresznek talan ki tudom arulni (ha nem zuzom szet..)
Mivel egyelore az euroringre jarok, ott a blokk ereje sem jelent problemat, a sulya szerintem nagyjabol annyi mint a 7R-nek... a futomuve viszont tenyleg elegge korlatozott.
Amire szamitok, hoyg mivel nem kell ra vigyaznom (hogy nem azon kell paraznom, ha kiszaggatok a fure vele, vagy elcsuszok, mert tuldontottem), illetve mivel nem lesz kozuti kozlekedesre alkalmas, lehet ra tenni slicket is ha mar az utcai gumi a hatraltato tenyezo - ezek visszahozzak a tipusbol eredo hatranyokat. illetve felszabadultabb palyazast tesznek lehetove. A multkor kirohantam az R1-gyel a fure olyan 100-zal, hat pillanatra meghult bennem a ver; szerencsere nem lett semmi, vissza tudtam menni 200m-rel kesobb..

Szoval az R1-nek meg semmi baja, csak feltem hogy palyan elobb-utobb lesz. Viszont ha mar tenyleg a VFR lesz a tovabblepesem/fejlodesem gatja (na ez nem most lesz), akkor vagy az R1-et alakitom at (palyaidom, lampat/tukrok/indekek/egyeb felesleges dolgok le, deknivedoket feltenni, stb) vagy pedig veszek egy forgalomba nem allitato sportosabb valamit.

jan-februarban volt egy olaszorszagbol behozott 7r palyaidommal 380-ert, na az lett volna az idealis, de akkor meg nem tudtam, hogy igy akarom csinalni, ugyhogy lecsusztam rola. most meg nem akartam tovabb varni a legjobb vetelre. azt majd a kovetkezonek...
Schopi en nem tudok elmenni.

dnor: ules ugyben nem tudok segiteni, de ugye nem tort az R1? remelem csak felted, es azert cserelsz vfr-re
oké! csak ne legyen eső!
Én lehet, hogy kigurulok...
Általában nagyon kemény (gondolom "zártcellás") habszerű anyagot szoktak erre a célra vágni.
(Ülésem van tartalék, de attól nem válok meg addig míg el nem dől a gép(ek) sorsa.)
A viffer nem volt jó választás pályára szvsz, mert gyenge is, nehéz is a 7-eshez képest, de a pénz beszél...
A futóműve teljes mértékben állítható?
nem szept.8 hanem 16
itt a link hozzá! :::http://www.carstyling.hu/pic/u...