Go: Akkor téged jól átbasztak mert nekem papíron 200 kg van.
Amúgy én meg frankón bicajjal járok most dolgozni. Ami nem elég hogy rózsaszín, nem fog az első fék sem + forog az ülés amit nem lehet meghúzni, a váltó nem működik, és eltört az egyik pedál is. magyarul nem szabad levenni a lábam a pedálról mert elhagyom.
9363 lehet,hogy igazad van papíron 208 kg volt ezen 170kg van.
Érzetre akkor is sokkal de sokkal könnyebbnek tűnik a 636-om így könnyebb lesz a kékesbe tolni is , , , ,
Látom keményen nyomjátok.
Oké,hogy elvonási tüneteitek vannak de azé ne szedjétek szét egymást .
A másik tényleg vannak olyan mocisok akik csak az egyenesben tudnak menni stb stb.. én is ilyen vagyok pl én a kereszteződébe inkább megállok és áttolom. Mikor kékesbe voltunk ne tudjátok meg mennyi idő kellett míg odaértem és ott is inkább feltolta m meg le mert bazi sok a kanyar bizony.
Ja és azért adtam el a mocit mert már elegem volt ,hogy bazi nehéz 208kg ez amit vettem meg csak 170 így sztem érthető a csere , , , , , , , .
Baromira nem mind1 mekkora motorral élsz át hibákat... Nekem még csak pár hete van meg az SV de így is nagyon durva egy 125ös után, de a lényeg hogy azokat a hibákat amiket átéltem az előző mocimmal megnyugtató hogy csak egy 125ös volt. Gondolok itt arra hogy lent maradt a sztender és 100nál nem tudtam bevenni 1 kanyart egy 1000 mocival ez lehetett volna 200is aztán akkor helo (tudom hogy az új gépek nem indulnak el hogyha len tvan a sztender) a másik este amikor tényleg elestem 1 kanyargós rész volt 1 nagyobb mocival gyorsabban megyek nagyobbat is bukok és ismerem azt a dumát hogy önkontroll aszt hittem nekem is van de mámorító 1 nagy motor ereje, könnyebb vele hibázni és nagyobb is a baj.
Persze vannak ilyen motorosok is sőt nagy %-unk ilyen. De sem a Janou esete sem az én esetem nem ez a kategória, hogy adrenalin túltengéses állapotban csavartam a brutál teljesitményű gépem szarvát és 170-el balesetet szenvedtem.
Szerintem DDT500-nak van most igaza. A sámsoni ződ hatossal is azt mondta a srác, hogy nem erős (valami nagyon kis motorról ült rá). Szépen odahúzta neki az egyenesekben, alig tudtam az ezressel követni. Kanyarban lassítás, mondom kavics, vagy mi van az úton?! A városban állóra fékezte az első kerekét, pedig nem jött senki, csak egy sima kereszteződés volt...
Nem estem el vele egyszer sem ugyanúgy ahogy az első hatossal sem. Mindegyikkel volt egy két necces helyzetem ebből a legtöbb mindig kormányszitálás volt. Harmadjára már nem simult ki. Ez ilyen, nem volt szerencsém.
Bár engem senki sem kérdezett,de ezt én is így látom!
Én is hatossal kezdtem,és bár nem estem sem azzal,sem a következővel,de a hatossal csak a szerencse és a fizikai erőm mentett meg,mert bizony többet tudott a motor,mint én!És még ma is jóval többet tud egy hatos, mint én,csak már óvatosabb vagyok,mert tanultam dolgokból!
Miért a 250-el hányszor estél? És te Janou hányszor húzták rád a kormányt amikor az NSR-el előztél?
Egyáltalán nem mindegy és ez nap mint nap bebizonyosodik csak mindenki a véletlenre fogja meg, hogy kerékpárral is elesett volna. Na persze. Milyen érdekes, hogy még sem RS125-el hullanak el az emberek hanem Hayabusával meg gixxer 1000-el. Hogy is van ez?
Ezzel azt akartam mondani, hogy tök mind1 mekkora motor van a segged alatt, bárhol elfirgelhetsz. Te is, én is, a harmadik is és bármelyikünk. Fölösleges bekóstolgatni a másikat, meg okoskodni.
Ez itt most valami szurka próbált lenni? Én a lezárt pályán a határaimat feszegetem. Néha át is lépem. De mit akarsz ezzel mondani? Hogy ha elesünk az rendben van? Essen el ő is mer úgy is mindegy? 3 éve csak a ringen estem el és ennek kifejezetten örülök.
A másik pedig, hogy ha te egy tökéletes minőségű pályán, ami forgalomtól és eléd ugró állatoktól mentes elpukkantál, akkor mi fiatal tapasztalatlan létünkre hogy ne esnénk el mikor a szitu kibabrál velünk?
Amúgy én meg frankón bicajjal járok most dolgozni. Ami nem elég hogy rózsaszín, nem fog az első fék sem + forog az ülés amit nem lehet meghúzni, a váltó nem működik, és eltört az egyik pedál is. magyarul nem szabad levenni a lábam a pedálról mert elhagyom.
Érzetre akkor is sokkal de sokkal könnyebbnek tűnik a 636-om így könnyebb lesz a kékesbe tolni is , , , ,
2003-as 636 száraz súlya 161 kg.
Ma lehetett volna tekerni pár kört a bicajjal, csak betegség téma van nálam Remélem nem H1N1
Látom keményen nyomjátok.
Oké,hogy elvonási tüneteitek vannak de azé ne szedjétek szét egymást .
A másik tényleg vannak olyan mocisok akik csak az egyenesben tudnak menni stb stb.. én is ilyen vagyok pl én a kereszteződébe inkább megállok és áttolom. Mikor kékesbe voltunk ne tudjátok meg mennyi idő kellett míg odaértem és ott is inkább feltolta m meg le mert bazi sok a kanyar bizony.
Ja és azért adtam el a mocit mert már elegem volt ,hogy bazi nehéz 208kg ez amit vettem meg csak 170 így sztem érthető a csere , , , , , , , .
Előre is köszönöm!
Én is hatossal kezdtem,és bár nem estem sem azzal,sem a következővel,de a hatossal csak a szerencse és a fizikai erőm mentett meg,mert bizony többet tudott a motor,mint én!És még ma is jóval többet tud egy hatos, mint én,csak már óvatosabb vagyok,mert tanultam dolgokból!
Egyáltalán nem mindegy és ez nap mint nap bebizonyosodik csak mindenki a véletlenre fogja meg, hogy kerékpárral is elesett volna. Na persze. Milyen érdekes, hogy még sem RS125-el hullanak el az emberek hanem Hayabusával meg gixxer 1000-el. Hogy is van ez?