Hehe majd óvatos leszek De most komolyan ne legyetek ennyie pesszimisták Lehet hogy tényleg csak az idomokat cserélte le mert nem tetszett én is lecseréltem az első sárvédőt mert a gyári elavult volt attól még karban van tartva a motorom.
Végül is csak annyi, hogy egy ép porcikája sincsen plusz a tulajnak nem volt pénze megcsinálni. És ha arra nem volt pénze, hogy rendesen összerakja akkor valszeg a többi részére sem fordított túl sok pénzt. mOL Botond rules.
Az első fék biztos full kompatible. Mindenesetre ha kipróbálod hagy jó sok helyet a motornak a kifutáshoz ha esetleg kiesnének a fékbetétek vagy ilyesmi.
Akkor csak a szokásos dolgokat kell ellenőrizni? Max amit mondott ddt500 hogy a blokk kicsit zajosabb? Az pontosan mit is jelent? Az idomokat meg a lápát leszámítva mi a gond ezzel a motorral?
Akkor csak a szokásosak maradnak semmi típushiba amire figyelni kéne a zajosságon kívül. Bár 2T motor után nem hiszem hogy zajosnak fog tűnni Mondjuk nem biztos hogy volt törve lehet hogy csak nem tetszett neki azért cserélte le az idomokat.
Köszönöm a "tanácsokat" most az nem kerül semmiben megnézni kipróbálni legfeljebb nem veszem meg. Pár dolgot tudtok mondani hogy mire érdemes odafigyelni? Itt nem az általános dolgokra gondolok mint egyenes futás, csörgő hang, ép váz stb...stb hanem hogy vannak-e kimondott kawa betegségek amikre oda kell figyelni.
Ha még gyári festés van a motorodon akkor vegyél le egy olyan idomot aminek valamelyik részét nem nagyon érte a nap magyarul nem fakította ki és akkor elmész egy igényesebb festékboltban ahol mintát vesznek és ki kevereik
Az első fék biztos full kompatible. Mindenesetre ha kipróbálod hagy jó sok helyet a motornak a kifutáshoz ha esetleg kiesnének a fékbetétek vagy ilyesmi.
Csak bajod lesz vele.
Maga a motor jó, típushiba nincsen, de ezt a darabot meg nem nézném. Fel se hívnám.
Hidegen pont optimális, de csak előre!
Hátra 3.5-kell!
Ha pájára mész mindkettőhöz fújni kell még egyet!
Én 8-9literre tippelek, de ha visszateszed a leeresztőcsavart, lehet kicsit kevesebb.!