Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jóh persze aztán az is lehet hogy 1 métert nem lehet menni vele biztonságban, de remélem nem az lesz
én drukkolok, neked legyen igazad.
Hehe majd óvatos leszek De most komolyan ne legyetek ennyie pesszimisták Lehet hogy tényleg csak az idomokat cserélte le mert nem tetszett én is lecseréltem az első sárvédőt mert a gyári elavult volt attól még karban van tartva a motorom.
Végül is csak annyi, hogy egy ép porcikája sincsen plusz a tulajnak nem volt pénze megcsinálni. És ha arra nem volt pénze, hogy rendesen összerakja akkor valszeg a többi részére sem fordított túl sok pénzt. mOL Botond rules.
Az első fék biztos full kompatible. Mindenesetre ha kipróbálod hagy jó sok helyet a motornak a kifutáshoz ha esetleg kiesnének a fékbetétek vagy ilyesmi.
Akkor csak a szokásos dolgokat kell ellenőrizni? Max amit mondott ddt500 hogy a blokk kicsit zajosabb? Az pontosan mit is jelent? Az idomokat meg a lápát leszámítva mi a gond ezzel a motorral?
Szerintem ne vadd meg.
Csak bajod lesz vele.
Maga a motor jó, típushiba nincsen, de ezt a darabot meg nem nézném. Fel se hívnám.
Jó lehet törve volt de ha a váz ép akkor nem gond
esélyes...
Akkor csak a szokásosak maradnak semmi típushiba amire figyelni kéne a zajosságon kívül. Bár 2T motor után nem hiszem hogy zajosnak fog tűnni Mondjuk nem biztos hogy volt törve lehet hogy csak nem tetszett neki azért cserélte le az idomokat.
Minnyá jövök és osztom a észt,de most megyek szarni.
Csak a szokásos. Ne legyen kék füstje, menjen egyenesen, álljon meg. Mondanám, hogy ne legyen nagyon törve de asszem ez most nem játszik.
Reméljük meg jön ő is Esetleg még valami amire figyelnem kell?
A csörgés meg a zajos nem ugyan az. Csörögnie nem kéne de talán a Mujanak volt ilyesmi gépe nem tudom miért nem pofázik az a gané.
Értem köszönöm Mondjuk ez egy 99-es akkor mennyire "kell" csörögnie? Mintha egy konzervdobozban ráznám a csavarokat?
Minél régebbi évjárat egy kawa annál zajosabb a blokkja és annál csontosabb a váltója. Ezen ne akadj fenn.
Én is úgy gondoltam.
Elég rátölteni, nehogy lecseréld!
pálya
Nem.
Hidegen pont optimális, de csak előre!
Hátra 3.5-kell!
Ha pájára mész mindkettőhöz fújni kell még egyet!
Köszönöm a "tanácsokat" most az nem kerül semmiben megnézni kipróbálni legfeljebb nem veszem meg. Pár dolgot tudtok mondani hogy mire érdemes odafigyelni? Itt nem az általános dolgokra gondolok mint egyenes futás, csörgő hang, ép váz stb...stb hanem hogy vannak-e kimondott kawa betegségek amikre oda kell figyelni.
Ti szopattok vazze már látom. Marad a Mol Botond és 2l veszek bele 25000-ként.
És szólj ha kell segítség, mi értünk hozzá és segítünk!
Ja és most megmondom, hogy a 2 dl kevés lesz.

Én 8-9literre tippelek, de ha visszateszed a leeresztőcsavart, lehet kicsit kevesebb.!
Ha még gyári festés van a motorodon akkor vegyél le egy olyan idomot aminek valamelyik részét nem nagyon érte a nap magyarul nem fakította ki és akkor elmész egy igényesebb festékboltban ahol mintát vesznek és ki kevereik