ne izélj mán,én 17évesen szereztem az első nagygépet gpx750r volt,előtte mz. na mondom,ez nagy is,erős is ,óvatos leszek,meg tisztelettel bánok a géppel.igen sikerült 1 napig se. az erőt könnyü megszokni,és hidd el,h jó az ha az erő veled van.én inkább azt mondom,h járj lassabban egy 6ossal,mint üveghangon egy 400assal.
az erőssel lehet lassan menni,de a gyengével nem lehet gyorsan,és ennyi. . mentél már 6cázassal?
és lehet előző nap vette a gépét.új gépen te se fogod tiltásig forgatni meg lábtartóig fektetni a kanyarban az első napokban.vagy ha igen akkor nagy eséllyel buktával fejezed be a napot.
Pedig én szoktam nevetni a betojt fej+alapjárat párosításon amikor valaki nem tud motorozni de menő, közúton nyomja nagymotorral, aztán egy hónap múlva eladja és visszaül a kocsiba Többre becsülök egy laza Simsonost.
Hát igen... mondjuk alapjáraton menni egy 600assal azért vicces . Kb. 4000en ad le 30Nm-t, egy 250es meg 11.000-en 24et, ha jól emlékszem.. Tehát ha kimotorozom a 250est, akkor is égni fogok egy 6ossal
típushibája nincs...max annyi h megbolondulsz ha ráülsz de ezt nem tudják még gyógyítani ajánlani tudom...minden olyanra figyelj oda mint amire motorvásárlásnál oda kell,rejtett hibát meg úgyis csak akkor veszed észre ha előjön...addig hiába keresed,ezért rejtett
Szia,sztem vegyél nyugodtan 6ost egyik cimbim 125ös Mz-ről ült át szétesikszer 600ra,és szépen használja 2éve,és semmi gond nem volt.Szerintem minden a fejben dől el,ha huzod akkor megy,ha nem huzod nem megy.ennyi.egy uj hatszázas simán olyan kezes mint egy 10éves 400as. .a 400ast hamar megunnád. . off. .
Üdv, sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy volt egy ZXR250esem, amiből kibukott a blokk augusztusban Ez a 3. motorom, amire vagyonokat költök, ez épp eddig kb. 700ezremben van, és lehet új blokk kell bele, a Suzukikkal is így jártam 125 és 200as 2Ta kettő együtt kb 600ezerben van már szervizelve, ami szerelő eddig foglalkozott a motorjaimmal, mind átvert, természetesen az eladóktól kezdve, akik rejtett hibákkal adták el stb.... Fél éve van először normális szerelőm. Tehát érthető, hogy elegem van a szerelgettetésből és gondoltam veszek "új" mocit, nem 18-20 éveset amin nem sorban öregednek el az alkatrészek.
Csak ott a gáz, hogy a tudásomhoz most inkább egy kb. 400as passzolna a 40-45 Le után, nem egy 130Le-s 600as
Viszont 400asra nem adnak motorhitelt, mivel köztudott hogy kb '99ig gyártottak 400ast a japcsik, és hitelt csak 9 évnél fiatalabb motorra adnak Ilyenkor mit lehet tenni?
az erőssel lehet lassan menni,de a gyengével nem lehet gyorsan,és ennyi. . mentél már 6cázassal?
Az lenne a problémám, hogy volt egy ZXR250esem, amiből kibukott a blokk augusztusban Ez a 3. motorom, amire vagyonokat költök, ez épp eddig kb. 700ezremben van, és lehet új blokk kell bele, a Suzukikkal is így jártam 125 és 200as 2Ta kettő együtt kb 600ezerben van már szervizelve, ami szerelő eddig foglalkozott a motorjaimmal, mind átvert, természetesen az eladóktól kezdve, akik rejtett hibákkal adták el stb.... Fél éve van először normális szerelőm. Tehát érthető, hogy elegem van a szerelgettetésből és gondoltam veszek "új" mocit, nem 18-20 éveset amin nem sorban öregednek el az alkatrészek.
Csak ott a gáz, hogy a tudásomhoz most inkább egy kb. 400as passzolna a 40-45 Le után, nem egy 130Le-s 600as
Viszont 400asra nem adnak motorhitelt, mivel köztudott hogy kb '99ig gyártottak 400ast a japcsik, és hitelt csak 9 évnél fiatalabb motorra adnak Ilyenkor mit lehet tenni?