azért jól rá kell húzni, de nem kell rátépni. Tehát csak úgy érzéssel. Meg ha minden megvan elmész vele egy pár km-t és utánna megnézni hogy nem ereszt e valahol. (szűrő mellett és a leeresztő csavarnál) Ezt értelemszerűen csak akkor látod, hogyha az olajleersztés után szárazra törölted.
Inkább elmondom hogy kell. Valamivel jobban jársz ha én mondom, mert ha pl. megkérdezed ddt500-at akkor majd jól lebasz.
Én úgy csináltam/om, hogy elmelegítem jól a motort úgy kb 100 fokig, aztán leállítom, lecsavarom alul az olajleeresztő csavar és megvárom míg kifolyik. Közben döntögetem ide-oda hogy mindenhonnan kijöjjön. ha ez megvan utánna leszedem a szűrőt. ráfogok egy fogóval és lecsavarom. amikor ez is megvan akkor jön kb ugyanez visszafelé. új olajszűrő felcsavar majd kézzel meghúz. a leersztő csavar visszacsvar, kulccsal meghúz. ha ez is megvan megkeressük hol lehet beönteni az olajat. Valahol a blokk oldalán kell lennie az ablak mellett. és oda beleöntjük a MEGFELELŐ mennyiségű olajat. sztem kb ennyi. de azért várj még mit mondanak a többiek erre.
na de komolyan hülyegyerek.ne motorozzá igy