Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

úgy legyen...csak ügyesen ám
Ha még tudsz várni 5000 km-ert megcsinálom neked a vidit
vedd kamerára,aztán én meg skubizok
Nem egy nagy dolog lecserélni az olajat és a szűrőt, de ha még nem csináltál ilyet akkor kérjmeg valakít hogy segítsen, vagy hogy mutassa meg És ha látad hogy kell akkor már legközelebb nem lesz gond.
Vagy ha nincs más vidd szervízbe
Vad mókusnak, vad motor való
köszke az infót,de egyedül is meg tudom csinálni?
tudom én,hogy mi a jó
Anno valamikor valaki árusított jó áron NGK CR9EIX gyújtógyertyákat!
Ki is volt ez az egyén?
Szia Vadmókus!
Vadmokuska ( még kimondani is szörnyű ) nem láthattalak már valamelyik kawa esten?
Először is gratu a géphez. Jó választás volt
Másodszor olajat 6000 km-enként illik, szűrőt pedig 12000-enként. Bár én a szűrőt is cserélni szoktam az olajjal.
6000 km-enként én úgy tudom
milyen gyakran kell olajat és szűrőt cserélni? 9800km van a vasamban
Szevasztok Ninjasok
Csináltam pár képet a mocimról, ha esetleg valakit érdekel:ZX-6R
Én maradnék a PowerCommandernél. Az a tuti, bevállt, jól támogatott (lásd: térképek letölthetők a hivatalos oldaláról).
hát nekem van korom bőven
de ezek mit tudhatnak?
http://nitroxmodul.extra.hu/
http://www.kep
esmotor.hu/elekt...
Rá is pislantottam gyorsan a kuplungrészre!
A legutolsó lamella és a kosár vájata között még legalább 3mm van,de akkor miért fog annyira fent a kuplungom?!
Viszont most hogy bent van a pc, a teljesen nyitott rendszer olyan szépen üzemel, hogy semmilyen korom nincs a dobomban
Ha netántán 1keróra adnám a fejem, ne járjanak szárazon a hnegerek
Köszönöm Szépen Mujahedin!Rendes tőled,hogy leírtad!
Kicsit túl van töltve a géped.
Egy kicsit sokat raktál bele. Miért töltötted fullra?
Motul 300V 15w50.