Enyémbe 20ezer van, meg egy nyílt rendszer pcvel. De a 2dl csak becslés. Mikor olajcsere volt, akkor szűrőt is cseréltünk, meg kifújtunk minden cseppet a blokkból, és beleöntöttünk annyit hogy az albakot ellepte. Most 2300km után a full fölött volt kb 3-4mmel.
. . Köszi. Nyilván van világszerte minden motorból anyaghibás vagy felrobbant. Az a nem mind1 hogy mennyi van...és hogy mit hall az ember sztem. Pl múlt héten hallottam 08-as cbr1000rr 6ezres szervízkor 1.5 lityó olajat nyalt be Az már respect...
A PC-k jellemzően csak egy típusra jók. 03-04 nem kompatibilis a 05-06-al. Nálam már egy éve áll egy Rapid Bike elektronika de egyszerűen nincs pénzem belerakni a motorba. Na majd jövőre.
Nem tudom, hogy néz ki a 03-04 636-nak az injektorsora. Attól függ igazából. De ha leszálok a kawáról, te leszel az első akinek felajánlom, bár az még nem most lesz. Tudom nagyon ideges voltam pénteken, de az a zár miatt volt, ami ismét jó Így most tökéletes a gépem! Csak attól fogosk hogy ne szakadjon ki henger mint mr.ninjának Bár ahogy ddt mondta, ez mindenhol előfordul, igaz, gixxernél még nem hallottam ilyesmit
Szakértő kolléga Urak ! Az előzményre kattintva nagyon hasonló probléma lépett föl nálam is, itt kb. milyen anyagi tételre számíthatok Szerintetek(gondolom ez azért több esélyes), csak a saját magam mielőbbi elkeserítése miatt kérdezem... ? Ill. hogy a Yoshi-barát dob, emiatt mennyit fog tolódni...
Igazat ír a kolléga. 636 a legésszerűbb választás a Kawa függőségedet elnézve Ezrest szerintem ne vegyél. Nehezebb lesz vele jót motorozni. Sokkal többet fogsz koncentrálni meg parázni és nem fogod annyira élvezni a motorozást, max a kigyorsítást
Mennyi van a tiédben?
Az enyém is most volt túl alattam a 2000-en, de nem fogyott belőle.
Milyen pályabejárás? Sajna Bp-n dolgozom... Majd Péntek este..