Valaki meg tudná mondani nekem hogy mitől nyikoroghat a hátsó kerék tengelye körül valami mintha gumi a gumin csúszna... kb olyan hangja van. Előre is köszi
én adtam érte annyit, megérte. dob és hang kérdésben más más mindenkinek az elképzelése, úgy mint a gumiban. én meg azért nem adok 70-100 e -ret mert új. 15 forint egy átlag autó guma és nincs kevesebb benne mint egy autóéban, akkor miért is kerül annyiba? mert hobbi?
ez is jó kérdés mint a kipudob, ki ezt ki azt nem akarja megfizetni.
A karbon fólián én is gondolkodom,de itt mindenki igénytelennek nevezte
de egy szaros használt dobért nem akarok 50 000-et adni.
Milyen fólia bírhatja ki a dob hőjét?
én nem védem. amikor a cimborák neki vadultak a polírnak kérdeztem őket, de biztos megoldás nincs. van aki lakkozza a polír felületet, van aki 1 évben 2x átpolírozza. mivel különböző alu keverék a váz a felni + kiegészítők, így más módon oxidálódnak pára hatására. ezért nem keresik az alu palástú kipufogó dobokat. a kawa dob is alu, miután leszedted róla a bevonatot, onnan kezdve örök pampuc melód lesz.
nem tudok rá megoldást, az első sport dobom alu volt, elvittem helyben egy öreg mesterhez polírozni - meghalt tüdő rákban- mikor vissza kaptam olyan volt mint a tükör, 2 nap múlva mint a tükör csak rá lehelsz, 1 hét múlva + mosás, mint ha nem történt volna polírozás. cimbora megoldotta, karbon fólia és kész.
Láttam hogy a Kawád váza polírozva van, mivel véded a polírozott alumíniumot a vissza mattulás ellen?
A kipufogó dobomat karcoltam össze és javításkor le csiszoltuk a festést,
polírozva lett de viszamattul és NAGYON sérülékeny.
a sajátomon minden lehetőséget max keménységre állítottam, lassú kirugózással.jó minőségű úton gyors tempóban kemény de pontos irányíthatósággal, rossz útminőségnél gyök 2 sebességgel, és élvezhetetlen menetkényelemmel viszonozta. lehet lágyítani a futóművön, akkor hozzá kell szokj a nyúlós csavarodós liftezős motorozáshoz.
ha meg van hozzá a gyári állító kulcs és nincs szét verve a hátsó rugó elő feszítő csavar akkor ott kezd. a gyári kulcs nélkül nincs értelme, vagy gyártasz egyet amivel állíthatod. én kiszereltem kitisztítottam a menetet, be kentem a menetet és úgy állítottam. hogy miért, mert van olyan gátlóm amit tisztítás és kenés nélkül kezdtek el állítani és lehozta a fém anya az aluminium házról a menetet. igaz a 2002-esen már van porvédő gumi a meneten de bekenve biztosabban állítható. évjáratához képest elég széles tartományban állítható a futóműve, elől és hátul is 3 fokozatban. érdemes vissza állítani a gyári beállítást és onnan elindulni, súly, kényelem, útviszony függvényében. a tömeg meg vesz egy használt motort és hozzá nem nyúl a futóműhöz, mert a volt gazdinál jól működött, nekem is jó lesz alapon. érdemes vagy utána olvasni, vagy olyan tanácsát kikérni aki ezzel foglalkozik. akit én ismerek azok mind teljesen előfeszített rugóval, lassú kirugózással használják. 2 személlyel hamar eléri a hátsó gátló a tudása határait.
beakcióztam a tizest
de mint említettem nem mindenképp válok meg tőle...csak nekem nincs szükségem papírosra...
ha két hétig nem megy el akkor megmarad és ezt hajtom tovább
Nemrég vásároltam egy 2002-es ninjat, arra lennék kíváncsi hogy a hátsó rugón lehet-e állítani, hogy kicsit lágyabb legyen, mert eléggé pattog az úton.
Nem volt még ilyen motorom, szóval nem tudom mihez hasonlítani, lehet hogy ilyen a normális :)
ez is jó kérdés mint a kipudob, ki ezt ki azt nem akarja megfizetni.
de egy szaros használt dobért nem akarok 50 000-et adni.
Milyen fólia bírhatja ki a dob hőjét?
nem tudok rá megoldást, az első sport dobom alu volt, elvittem helyben egy öreg mesterhez polírozni - meghalt tüdő rákban- mikor vissza kaptam olyan volt mint a tükör, 2 nap múlva mint a tükör csak rá lehelsz, 1 hét múlva + mosás, mint ha nem történt volna polírozás. cimbora megoldotta, karbon fólia és kész.
A kipufogó dobomat karcoltam össze és javításkor le csiszoltuk a festést,
polírozva lett de viszamattul és NAGYON sérülékeny.
Csak a szar utakon,sajnos felénk(szolnomk megye) csak szar utak vannak
de mint említettem nem mindenképp válok meg tőle...csak nekem nincs szükségem papírosra...
ha két hétig nem megy el akkor megmarad és ezt hajtom tovább
Nemrég vásároltam egy 2002-es ninjat, arra lennék kíváncsi hogy a hátsó rugón lehet-e állítani, hogy kicsit lágyabb legyen, mert eléggé pattog az úton.
Nem volt még ilyen motorom, szóval nem tudom mihez hasonlítani, lehet hogy ilyen a normális :)
Iden lesz kawa motoros nap a h.ringen?
pálya zixsztizest lehet tudok...