Nem tölt rendesen. Előbb elkezdett indítózás után alapjárati melegítésnél remegni a tompított. Később tompítottat lekapcsolva már a ledes féklámpa is, pedig más fogyasztó nem volt. Pár hónapja egy benzinkifogyás miatti hosszabb indítózásba annyira lemerült, hogy be kellett tolnom.
Elsőre nyilván akkura gyanakodtam, és a feszek is erre utaltak (akku asszem 12.3 vagy ilyesmi elég alacsony volt, alapjáraton viszont kapott 13.8-14-et). Csere után az új, feltöltött akkuval jó is volt egy ideig. De aztán megint elkezdett a lámpa fénye remegni......
Talán #1: kontakthiba, amit a rezgés okoz - ezért remeg a fénye, ezért tud merülni a nagyjából megfelelő töltőfeszültség ellenére is, kézi mérő ezt nem tudja mutatni. Apám ma kiméri szkóppal.
Talán #2: generátor 3 fázisa közül az egyik diódája.
Talán #3: fesszab...
Szóval most éppen a méregetés következik, generátoré meg fesszabé.
Működni működik a vas, ha nappal kikapcsolt tompítottal megyek és ritkábban állítom le / indítózok újra, akkor semmi gond, de jobb lenne helyretenni még most, mert a hó végén elmegyek másfél hétre Horvátba, aztán ne ott szopasson be...
Sziasztok!
2001 ZX6R 600J2 kompatibilis fesszab gyári számot tudna vki mondani? Ha mégiscsak arra lenne szükség...
Lassacskán körbetorpedózzuk az egész elektronikát
Sziasztok!
Egy 99-es ZX-6R boldog tulajdonosa lettem! Most szeretnék olajcserét csinálni rajta. Melyik olajat ajánljátok ezek közül? http://filtershop.hu/spl/17476...
Előre is köszi a segítséget! :)
S.O.S.
Érdeklődni szeretnék, hogy nincs-e valakinek elfekvőben 99-es ZX6R-hez való (szemből nézve) jobb oldali "indextartó gumibak" ?
Vagy ha van egyéb infótok hogy hol tudnék beszerezni ilyet, akkor azt is megköszönném.
Nem tölt rendesen. Előbb elkezdett indítózás után alapjárati melegítésnél remegni a tompított. Később tompítottat lekapcsolva már a ledes féklámpa is, pedig más fogyasztó nem volt. Pár hónapja egy benzinkifogyás miatti hosszabb indítózásba annyira lemerült, hogy be kellett tolnom.
Elsőre nyilván akkura gyanakodtam, és a feszek is erre utaltak (akku asszem 12.3 vagy ilyesmi elég alacsony volt, alapjáraton viszont kapott 13.8-14-et). Csere után az új, feltöltött akkuval jó is volt egy ideig. De aztán megint elkezdett a lámpa fénye remegni......
Talán #1: kontakthiba, amit a rezgés okoz - ezért remeg a fénye, ezért tud merülni a nagyjából megfelelő töltőfeszültség ellenére is, kézi mérő ezt nem tudja mutatni. Apám ma kiméri szkóppal.
Talán #2: generátor 3 fázisa közül az egyik diódája.
Talán #3: fesszab...
Szóval most éppen a méregetés következik, generátoré meg fesszabé.
Működni működik a vas, ha nappal kikapcsolt tompítottal megyek és ritkábban állítom le / indítózok újra, akkor semmi gond, de jobb lenne helyretenni még most, mert a hó végén elmegyek másfél hétre Horvátba, aztán ne ott szopasson be...