Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van hozzá ajándék tükör a lá szivacs
50
Hali! mennyit kérsz a dobért?
MIVV racing MOTO2 titán dob(nem utánzat) 636 összekötőcsővel, első lábtartóhoz kell rögzíteni
"befosol úgy szól"
ha zavar a matrica akkor george tud rá csinálni hőállót!
számtalan lehetőséggel!
váz 150e
ram air :hibátlan! 15e
mentem egy 50 km-et a mocival, összevissza váltogattam, álló helyzetben is, menetközben is, és semmi gond nem volt vele... nem tudom, ha meghalna legfeljebb várakozom donorra!
a sorozattodra reagálva 2013 nem túl szerencsés
béke poraira....szétbontva
neked legalább van mit húzni
Hii bazmeg ide is menni kell..asszem aug 17.én felpakolom a trélert és 26.-áig ráncigálhatom ide oda..kunmadár pannoniaring slovakiaring hunaroring..ponn egymás mellett vannak hál'Istennek
Szép napot
Sziasztok!

1998-as évjáratú zx6-r l érdekelne 1-2 vélemény? Mennyire jó konstrukció, vannak-e típushibái amire vásárlásnál oda kell figyelni? Mennyire lehet kapni hozzá bontott alkatrészeket stb...
Holnap délelőtt felhívlak, előre is kösszi!
Hivj fel segitek! Hirdetesem alapjan!
Adnal valami elerhatoseget? Telszam .... vagy hivj fel! Hirdetesem alapjan!
Igy kell kormányon fordulni bedőlés nélkül puhányok
Szia!
Igen, a szelepfedél-tömítés is tőletek jött tavasszal
Csak előbb rákérdezek, hátha mégsem az a ludas...
Szia!

Alkatrészben tudunk segíteni. Elérhetőségünk az adatlapon. Probléma megoldását így távolról sajnos mi se tudjuk megmondani

További Kellemes Napot!
Sziasztok!
Natessék, mán megin csak akkor nézek fel, amikor vmi kell De jó látni, hogy még megvagytok

Kéne generátor dekli tömítés, 2001 600J2, 11060-1851 számon fut. Megkérdezem előbb itt, mielőtt a boltokat letámadom vele.
Legalábbis a hibajelenség alapján úgy tűnik, hogy erre (is) szükségem lesz

A régi akku pár hónapja elkezdett gyengélkedni: tompított és féklámpa fénye remeg indítózásnál és alapjáraton, majd később az önindító is egyre nehezebben tekert. Rámérve nagyon alacsony volt a fesz (már nem emlékszem a pontos számokra, de 12.5 rémlik), hiába kapta a naftát (asszem 13.8-14V körül) alapjáraton is. Elmentem akkuért, és már be kellett tolni visszafelé jövet
Feltöltött új akku be, minden jó. Egy ideig. Utána megint elkezdett remegni a lámpa... Pedig alapjáraton továbbra is töltött 13.9-14-et...
Apám elektro-műszerész, aszondja talán a generátornál a három fázisból az egyiknél ment ki dióda. Szóval a következő az lenne, hogy a generátort szétszedni, megnézni (meg még előtte/közben a fesszabot is, bár valószínűleg nem ott lesz a gond). Hacsak másnak nem volt már hasonlója, s kiderült, hogy más okozta?
Előre is kösz!
Nemtudni, de félö, h megcsapkod mer nagyon bír nézni.
mellesleg ki vagy te? Maga uram?


...nem adom fel, míg marad egykerék! Min tovább mehetnék!

De tenyleg