MIVV racing MOTO2 titán dob(nem utánzat) 636 összekötőcsővel, első lábtartóhoz kell rögzíteni
"befosol úgy szól"
ha zavar a matrica akkor george tud rá csinálni hőállót!
mentem egy 50 km-et a mocival, összevissza váltogattam, álló helyzetben is, menetközben is, és semmi gond nem volt vele... nem tudom, ha meghalna legfeljebb várakozom donorra!
Hii bazmeg ide is menni kell..asszem aug 17.én felpakolom a trélert és 26.-áig ráncigálhatom ide oda..kunmadár pannoniaring slovakiaring hunaroring..ponn egymás mellett vannak hál'Istennek
1998-as évjáratú zx6-r l érdekelne 1-2 vélemény? Mennyire jó konstrukció, vannak-e típushibái amire vásárlásnál oda kell figyelni? Mennyire lehet kapni hozzá bontott alkatrészeket stb...
Sziasztok!
Natessék, mán megin csak akkor nézek fel, amikor vmi kell De jó látni, hogy még megvagytok
Kéne generátor dekli tömítés, 2001 600J2, 11060-1851 számon fut. Megkérdezem előbb itt, mielőtt a boltokat letámadom vele.
Legalábbis a hibajelenség alapján úgy tűnik, hogy erre (is) szükségem lesz
A régi akku pár hónapja elkezdett gyengélkedni: tompított és féklámpa fénye remeg indítózásnál és alapjáraton, majd később az önindító is egyre nehezebben tekert. Rámérve nagyon alacsony volt a fesz (már nem emlékszem a pontos számokra, de 12.5 rémlik), hiába kapta a naftát (asszem 13.8-14V körül) alapjáraton is. Elmentem akkuért, és már be kellett tolni visszafelé jövet
Feltöltött új akku be, minden jó. Egy ideig. Utána megint elkezdett remegni a lámpa... Pedig alapjáraton továbbra is töltött 13.9-14-et...
Apám elektro-műszerész, aszondja talán a generátornál a három fázisból az egyiknél ment ki dióda. Szóval a következő az lenne, hogy a generátort szétszedni, megnézni (meg még előtte/közben a fesszabot is, bár valószínűleg nem ott lesz a gond). Hacsak másnak nem volt már hasonlója, s kiderült, hogy más okozta?
Előre is kösz!
"befosol úgy szól"
ha zavar a matrica akkor george tud rá csinálni hőállót!
béke poraira....szétbontva
1998-as évjáratú zx6-r l érdekelne 1-2 vélemény? Mennyire jó konstrukció, vannak-e típushibái amire vásárlásnál oda kell figyelni? Mennyire lehet kapni hozzá bontott alkatrészeket stb...
egy pár pikcsör
Igen, a szelepfedél-tömítés is tőletek jött tavasszal
Csak előbb rákérdezek, hátha mégsem az a ludas...
Alkatrészben tudunk segíteni. Elérhetőségünk az adatlapon. Probléma megoldását így távolról sajnos mi se tudjuk megmondani
További Kellemes Napot!
Natessék, mán megin csak akkor nézek fel, amikor vmi kell De jó látni, hogy még megvagytok
Kéne generátor dekli tömítés, 2001 600J2, 11060-1851 számon fut. Megkérdezem előbb itt, mielőtt a boltokat letámadom vele.
Legalábbis a hibajelenség alapján úgy tűnik, hogy erre (is) szükségem lesz
A régi akku pár hónapja elkezdett gyengélkedni: tompított és féklámpa fénye remeg indítózásnál és alapjáraton, majd később az önindító is egyre nehezebben tekert. Rámérve nagyon alacsony volt a fesz (már nem emlékszem a pontos számokra, de 12.5 rémlik), hiába kapta a naftát (asszem 13.8-14V körül) alapjáraton is. Elmentem akkuért, és már be kellett tolni visszafelé jövet
Feltöltött új akku be, minden jó. Egy ideig. Utána megint elkezdett remegni a lámpa... Pedig alapjáraton továbbra is töltött 13.9-14-et...
Apám elektro-műszerész, aszondja talán a generátornál a három fázisból az egyiknél ment ki dióda. Szóval a következő az lenne, hogy a generátort szétszedni, megnézni (meg még előtte/közben a fesszabot is, bár valószínűleg nem ott lesz a gond). Hacsak másnak nem volt már hasonlója, s kiderült, hogy más okozta?
Előre is kösz!
mellesleg ki vagy te? Maga uram?
...nem adom fel, míg marad egykerék! Min tovább mehetnék!
De tenyleg