Én a Motul 5100 10W40-et ajánlanám neked. Évek óta azt használom. Sport légszűrőt pedig érdemes venni, mert kitben véve (szűrő, tisztító folyadék, olaj) kerül kb. 20e Ft-ba míg egy gyári papírszűrő minimum 10e. A gyárit 6000 km után lehet ki*aszni, a sportot 3000 után kimosod és annyi.
Rég jártam már erre... Lenne egy kérdésem: Pénteken elszakadt a kuplungbovdenem. Már megrendeltem az újat, csak kérdés az hogy hogyan kell kicserélni? Pontosan lépésről lépésre, mivel kuplung nélkül nem tudok vele bemenni szervizbe és otthon kell megcsinálnom. Amit tudok hogy az oldalát le kell vennem. Bovdent kiakasztani már nem kell... Jah és a manualban már néztem, de nem világos.
Sziasztok, eladó egy pár OZ Racing felni , 300-as szinte új Braking tárcsákkal, lánckerékkel, lakk fekete színben, eredetileg 2005-ös zx6r-ben volt , de valószínűleg másba is beszerelhető , gumik nélkül ! Valamint eladó egy Öhlins Ttx hátsó rugóstag, szintén 2005-ös zx6r-ből.
Van még egy komplett EBC kuplung szett SRK084 (fém, kopó, rugó), teljesen új 45000ft!
Felni : 120000ft
Rugóstag :75000ft
Ha esetleg valakit érdekel írjon mailt vagy keressen telefonon : kasa93@freemail.hu , 06304824114
Már írtam, sokat kap, állítani kell a karbin.
A karbis motorok motorféken is kapnak még nyálat az égéstérbe, ellenben az injektorosokkal. Tehát ha nagy fordulaton elengeded a gázkart akkor még egy rakás benya bemegy a hengerbe ami nem fog elégni és megy ki a kipuba. Egy olyan karbin ami úgy van beállítva hogy benzinben gazdagabb a keverék azon meg még több benzin megy át motorféken és ég el a kipuban. Annak viszont kormolnia is kellene. Ezt is meg tudod nézni egyszer az ujjaddal, másszor a szemeddel. Ha a kipufogóvég egy világos háttér és a szemed között van akkor (álló helyzetben) nagy gázadásnál (magas fordulaton) feketés füstöcskének kellene jönnie.
nekem is sport van benne pc nélkül......lángol a nyitott rendszer mint a istenkawa....mármint lángolt amig volt bene blokk...mivel tegnap a rendorség lefoglalta a blokkomat,...... csapásmérés!
szerintem (is) nagyjából mind 1 ha megfelel (nem felel meg pl: agip...asszem) inkább a cseré gyakorisága ami számit.
vettem már motul 300v-t...feleslegesen..
Rég jártam már erre... Lenne egy kérdésem: Pénteken elszakadt a kuplungbovdenem. Már megrendeltem az újat, csak kérdés az hogy hogyan kell kicserélni? Pontosan lépésről lépésre, mivel kuplung nélkül nem tudok vele bemenni szervizbe és otthon kell megcsinálnom. Amit tudok hogy az oldalát le kell vennem. Bovdent kiakasztani már nem kell... Jah és a manualban már néztem, de nem világos.
Van még egy komplett EBC kuplung szett SRK084 (fém, kopó, rugó), teljesen új 45000ft!
Felni : 120000ft
Rugóstag :75000ft
Ha esetleg valakit érdekel írjon mailt vagy keressen telefonon : kasa93@freemail.hu , 06304824114
A karbis motorok motorféken is kapnak még nyálat az égéstérbe, ellenben az injektorosokkal. Tehát ha nagy fordulaton elengeded a gázkart akkor még egy rakás benya bemegy a hengerbe ami nem fog elégni és megy ki a kipuba. Egy olyan karbin ami úgy van beállítva hogy benzinben gazdagabb a keverék azon meg még több benzin megy át motorféken és ég el a kipuban. Annak viszont kormolnia is kellene. Ezt is meg tudod nézni egyszer az ujjaddal, másszor a szemeddel. Ha a kipufogóvég egy világos háttér és a szemed között van akkor (álló helyzetben) nagy gázadásnál (magas fordulaton) feketés füstöcskének kellene jönnie.
csávóka kavart be?
vettem már motul 300v-t...feleslegesen..