Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Hol érdemes szervizeltetni Sárospatak (Borsod megye) környékén? Miskolccal már volt elég gondom, váltani szeretnék, akár márkafüggetlen szervizre is.
Ment mail .
1 pár hullámos tárcsa, gyári 05-06, enyhén kopott, 03-04 en futott

10 papírért vihető
hááttt jobbulást, aztán legközelebb jobban vigyázz az ilyesmivel! a támadót meg csak lecsüccsentik!
Na gyerekek, 10. éve motorozom, erre késelés miatt kerülök kórházba.

http://www.boon.hu/motorozni-h...

Jobban vagyok, tegnap kerültem haza, 1-2 hét és gurulás újra!
Beleveszed a powercommanderem és otthagy vele a picsába úgy hogy azthiszed egyhelyben állsz
Hát ahogy elnézem nem kell sok már hozzá.
hogy állsz?
azt már nem merted odaírni, hogy anya a Kawával körberöhögi apát a Husával...
Nem baj legalább van olyan dolog amit te se értesz. Amúgy meg ő nem volt vele pályán de hogy miért azt kérdezd meg tőle.
Derék a szöge
Sose értettem ezt a "..nem volt még pályán a gép..."-miért baj az ha igen?aki pályázik 1-2-3ezer km enként cseréli az olajat 5-10 ezrenként a gyertyát ès sokkal lelkiismeretesebben bánik egy motorral.
Egy pályamotort ki lehet menni megnézni hogy milyen tiszta,és azt most felejtsétek el hogy tönkreteszi a pályázás.minap futottam össze a ringen a régi hatosommal közel 60.000.- van benne és némi tulzással el lehetne adni uj motornak.nálunk ga valami megsérül vagy csak sanszos hogy baja vsn,kibasdzuk a picsába és jön helyette új.sokkal inkább veszek pályázóstol motort mint valami közúti felborulokakapubejáróban motorostól.mindenki baszkodja bele az ötpontegyes fékfolyadékot mert az 5 eggyel több mint a 4..közben meg fingja sincs róla hogy széjjelcseszi a karmantyúkat a folyadék.
Ugyanez van a motorolajjal-ha lehetne kapni 0w-120 ast akkor az lötyögne a karterban holott egyértelmuen le van irva mi kell bele,ugyanis a motor arra van hézagolva a szűrőrendszere arra van tervezve stb.egy hig fos olaj ugy csuszik le a siklocsapágyakrol hogy egy hideginditás annyi kárt tesz benne mint 2000 km pályázás....ez az amit egy pályázós tulaj tud és ezért van nagyobb bizodalmam egy ikyen motorhoz.
Anya ment egy kicsit kakucson.
Ok. Köszi, neked is az eladáshoz
Úgy úgy Na megyek holnap búgyi. Egy kalappal az új motor vásárláshoz.
Olyanom nemvolt, viszont az egyik barátomnak igen
Emlékszem a váltokart nem lehetett pozicióba tartani mert a golyó kiesett belőle ezért úgy kellett berugnu, hogy egy csavarhúzoval kitamasztottad, hogy uresbe legyen és a másodikat úgy raktad neki, hogy egy madzaggal fel kellettkötni a vázhoz, hogy ne essen issza egybe
Nálam volt állandóan tartalék gyertya . Annál már csak a romett póni volt gázosabb, de megvolt a mag varázsa. A térdem a fejemnél volt és össze vissza ment a kicsi kerék miatt.
Az ha bemelegedett ülhettem mellette fél órát a mezőn amíg visszahült és újbol hajlandó volt beindulni.
Riga na az volt nekem is az első motor
Én a hasonló felépítésű 2002-es hatosomat szerettem a legjobban, persze a legelső kéziváltos rigám után
Az igaz de akkor már eléggé lent van. Bár már jártam úgy Kecskeméten. Inkább az a baj hogy a legfiatalabb is kilenc éves már. De az tény ha karban van tartva akkor kifut a világból. Az enyémbe is 71000 km van és még minden értéke jó.
Azok a karbisok bírják is a nyúzást és valóban kényelmes még túrázni is használják sokan. Viszont annak a lábtartója hamar lekorcan mert a kényelmes üléspozició miatt alacsonyan van.
Hát nem sok van az tény, érdekes viszont suzukiból Dunát lehetne rekeszteni . Én maradok utcán a jó öreg kilencesnél, kényelmes de ha menni kell akkor elindul a mozdony
Igen, de azok most valahogy eltüntek a használtpiacról