Stét!
Ilyet látott már valaki?
Mert van egy motor amit megnéztem ma, aztán van rajta egy két olyan dolog ami sántít de azt a vételárral kompenzáljuk.
Ez a táblácska oldalt van a vázon (csak a közeli kép miatt mondom), ezen a vázszámnak kellene lennie. Miért nem az van?
Plussz az első indexbúrák is pirosak gyárilag, ezen fehér. 2009 az első (magyar) forgalombahelyezés. Nagy valószínűséggel külföldi behozott motor.
Tegnap mentem egy kort a fordulatszám mérőn piros előtt váltottam 3 ból 4 be és a váltobol nagyon minimális kattogo hangot hallottam de pár méter utan megszün. Utanna semmi ez csak azért kérdem hogy csak én voltam balfasz és nem raktam be rendesen sebességbe vagy pedig a váltoval lehet valami. Kb. 2000km raktam a mociba vagy 2x volt ezalatt ilyen. (Szerintem a lábamon kell állitani) de azért kiváncsi vagyok a véleményekre.
a lánc szett a tied, ha szétnézek még lehet vezérműlánc is akad. szétfűzve kéred vagy végtelenítve. mondj egy szem hosszt. ha jól emléxem M-es morse láncom van, rápróbálom egy vez. tengelyre, ha jól vágom a csákó kicserélte újra a láncot abban a blokkban ahonnan ki lett véve, de elcseszte mert az új lánccal is csörgött a blokk, a vez.lánc feszítő ékelődött beeeeee.
Sziasztok,
egész véletlenül nem ismeri valaki ezt a konkrét példányt?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx6-462
0414
Tudtok esetleg valamit az előéletéről?
Ilyet látott már valaki?
Mert van egy motor amit megnéztem ma, aztán van rajta egy két olyan dolog ami sántít de azt a vételárral kompenzáljuk.
Ez a táblácska oldalt van a vázon (csak a közeli kép miatt mondom), ezen a vázszámnak kellene lennie. Miért nem az van?
Plussz az első indexbúrák is pirosak gyárilag, ezen fehér. 2009 az első (magyar) forgalombahelyezés. Nagy valószínűséggel külföldi behozott motor.