Még nem tudom, mert még nem kezdtem el a tavaszi felkészítést, de ha nem jó, akkor úgy is visszaküldöm!
De biztos jó lesz! Csak nem vettél te is romethez fékbetétet!
Többet feltéteztem mindkettőtökről.
Ne fröccsenjen szét.
Tartályban meleg az olaj. .
Namármost. Az bizony nem fröccsen szét, mert nem tudod úgy földhöz vágni, hogy eltörjön. Hamarabb csúszik le a sehogyan sem rögzített cső róla. A dologra a válasz a lehető legegyszerűbb. Design.
De cserében az olajtartályban nem látod a szintet. Ha esetleg léket kap a rendszer és látod a tartályt, van esélyed észrevenni a szivárgást mielőtt nem lesz féked.
Vajh miért szokás versenypályára magasabb forráspontú fékfolyadékot rakni? (300 fok felettit). Biztos nem azért mert 20 fokos szokott lenni 10 kör után. És ha a csőben 150 fokos akkor a tartályban is van vagy 50. Pl. RBF 660.
Kawasakiszalonból veszel egy csuklószorítót, és ráhúzod. Vagy ha nincs, akkor valamelyik boltból egy sima feketét, belehímeztsz valamilen Kawasaki jelet, és kész is
pályamenők használják és nem letakarás a célja hanem borulásnál nem engedi szétfröccsenni a a fékfolyadékot a pályaburkolatra--mondjuk azért ezt kétlem...
De biztos jó lesz! Csak nem vettél te is romethez fékbetétet!
Ne fröccsenjen szét.
Tartályban meleg az olaj. .
Namármost. Az bizony nem fröccsen szét, mert nem tudod úgy földhöz vágni, hogy eltörjön. Hamarabb csúszik le a sehogyan sem rögzített cső róla. A dologra a válasz a lehető legegyszerűbb. Design.
De cserében az olajtartályban nem látod a szintet. Ha esetleg léket kap a rendszer és látod a tartályt, van esélyed észrevenni a szivárgást mielőtt nem lesz féked.
Pl. RBF 660.
Jók lettek a szárnyasbetétek?
Szerintem nem nagyon melegszik nem olyan nagy nyomással préseled azt össze, de majd megnézem az enyémet ha végre lesz jóidő meg újmotor