Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy kinéztem magamnak egy arrow dobot de ez elvileg KAWASAKI Z750 2004-07 évjáratú motorhoz van.Itt csak az összekötő cső méretében van eltérés? Esetleg valakinek valami ötlete illetve infója?
1már bíztos! Ha nem adod ide a 10est... Nyakonváglak! És egyböl jobban leszel! kötsögg., az persze viszki! Azé dagad a fejed a bukóba! Vigyáz mer a végén dagadék leszel mint én tavaj!
há én nem mer mivel azt még nem tanultam ezé nem csinálom...ez perec szakmája
levettem a bukót a fejemről kunmadárom és sikerült egy picinykét nagyobb távolságot csinálni két csigolyám közt mint az elő van irva..ezé most magasbb vagyok fél centivel ugyhogy neszojjábe
milyazaramér?szerintem holnap gyere be a m3ba.délelőtt mer váltót okosítok ugyis..főleg ha végre birnék fordulni meg hajolni..tudod milyen szar szívószállal viszkizni?
Hello mindenkinek. Szeretnék megosztani egy hétvégi - szerencsére jól végződött - történetet.
Most tavasszal vettem a motort (’05 636), már akkor is észrevettem, hogy picit rezonált az első fejidom szarabb utakon, de nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget. Most hétvégén viszont ismerősömmel mentünk Kárpátaljára (határtól kb. 60 km), mikor is az ultraszar ukrán utakon (a legszarabb magyarországi út is hozzá képest egy szupersztráda) már nagyon kezdett az eleje bólogatni.
Megérkezve viszont láttam, hogy az egész ramair beömlő kiszakadt a váznyakból. Programok sztornó, szombaton egész napos motorjavítás (még szerencse, hogy az a srác a szerelőm akivel mentünk). Szétszedve szembesültünk azzal, hogy az egész fejrészt (idom, lámpa, tükrök stb.) ami a legjobban ki van téve a szél erejének, csak a műanyag ramair beömlő rögzíti a vázhoz 4! egész csavarral, kb. 2 cm széles részen betoldva a váznyakba!
Hogy, melyik idióta japónak jutott eszébe, hogy ez így fasz a lesz nem tudom, mindenesetre nagyot néztünk, hogy semmi fémkonzol nincs ami még tartaná, csak ez a szar. Ennek köszönhetően szomszéd nyugdíjas szerelőtől (ezer köszönet Béla bá!) elkértük a 30 éves szovjet pákát amivel sikerült a műanyagdarabokat összehegesztgetni, majd még két oldalt belül megpatkoltuk 1 milis alulemezzel, hogy valami tartást kapjon. Ennek köszönhetően stabil lett mint a kutyafasza, és még a rezonátor is kikerült belőle.
Érdekes módon az eddig elcsavarodott betétidomok is mind a helyére kerültek, ami már vételkor vetemedve volt, így gyanítom már akkor lógott valamennyire a fejidom és az húzta le őket.
Mindenesetre, ha nem vesszük észre és leesik miközben megyek, akkor tuti én is taknyolok, másrészt az egész fejrész ripityára tört volna.
Ha majd járok hazafelé, s éppen ott lesztek Tominál, akkor majd megnézem közelebbről is
CrazyJoe, jobbulást. Orvosok mit mondtak rá?
Joe:Neked meg jobbulást
levettem a bukót a fejemről kunmadárom és sikerült egy picinykét nagyobb távolságot csinálni két csigolyám közt mint az elő van irva..ezé most magasbb vagyok fél centivel ugyhogy neszojjábe
De ezért motoros felvezetést kérek az M0-tól
Most tavasszal vettem a motort (’05 636), már akkor is észrevettem, hogy picit rezonált az első fejidom szarabb utakon, de nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget. Most hétvégén viszont ismerősömmel mentünk Kárpátaljára (határtól kb. 60 km), mikor is az ultraszar ukrán utakon (a legszarabb magyarországi út is hozzá képest egy szupersztráda) már nagyon kezdett az eleje bólogatni.
Megérkezve viszont láttam, hogy az egész ramair beömlő kiszakadt a váznyakból. Programok sztornó, szombaton egész napos motorjavítás (még szerencse, hogy az a srác a szerelőm akivel mentünk). Szétszedve szembesültünk azzal, hogy az egész fejrészt (idom, lámpa, tükrök stb.) ami a legjobban ki van téve a szél erejének, csak a műanyag ramair beömlő rögzíti a vázhoz 4! egész csavarral, kb. 2 cm széles részen betoldva a váznyakba!
Hogy, melyik idióta japónak jutott eszébe, hogy ez így fasz a lesz nem tudom, mindenesetre nagyot néztünk, hogy semmi fémkonzol nincs ami még tartaná, csak ez a szar. Ennek köszönhetően szomszéd nyugdíjas szerelőtől (ezer köszönet Béla bá!) elkértük a 30 éves szovjet pákát amivel sikerült a műanyagdarabokat összehegesztgetni, majd még két oldalt belül megpatkoltuk 1 milis alulemezzel, hogy valami tartást kapjon. Ennek köszönhetően stabil lett mint a kutyafasza, és még a rezonátor is kikerült belőle.
Érdekes módon az eddig elcsavarodott betétidomok is mind a helyére kerültek, ami már vételkor vetemedve volt, így gyanítom már akkor lógott valamennyire a fejidom és az húzta le őket.
Mindenesetre, ha nem vesszük észre és leesik miközben megyek, akkor tuti én is taknyolok, másrészt az egész fejrész ripityára tört volna.
Sárgát nem kapsz mert annak szarazíze, zöldet vagy semmit