Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van aki 600km-ről jön a versenyre.
Na végre valami normális beszámoló,
bár ne lenne tőlünk 200km-re az első motoros zárt pálya
Köszi. Összetett 5, 600-ban 3.
Mindig élvezettel olvasom a beszámolód! Crazy hanyadik lett?
kawasaki zx6r hez van nagyon keveset használt kuplung lamellám rugókkal és fém melákkal:5000ft ért ha valakit érdekel
minden ami KAWASAKI
keress, ha keresel
Na írok valamit mert tudom, hogy várjátok.
A mai napra tervbe volt véve némi 2:00 a versenyen meg stabil 01. No lelövöm a poént semmi nem jött össze ebből. De szép sorjában. Regisztrációnál minden rendben volt. Sajnos nem sikerült időben gumimelegítőt szereznem ezért kénytelen voltam a Balagee-tól kölcsön kérni.
Szabadedzésen első felmenetelre 06-ot mentem de nem is erőltettem. Kicsi víz, 1 perc pihi visszamentem. Valamiért nem éreztem elég elszántnak magam plusz a "gyors" körömben rúgtam egy üreset 3-4 között a lejtős egyenesben. 2:03,8. Néha csúszott a moci az uszodából kijövet de nem volt vészes. Viszont a 9-es kanyarral súlyos gondjaim voltak amit egész na nem sikerült kijavítani. Egyszerűen túl korán mentem bele mindig.
Na mindegy az időmérőn már elszánt voltam. Első felmenetel 2:02.7, másodikra 2:02,1. Ó mondom jó lesz ez. Versenyen 00. Bár már ekkor éreztem, hogy nagyon elfáradtam 4 kör alatt. Biztos a front miatt. Ja. Kis Viktória 2:00,8.
2-ik rajtkockát szereztem meg mert a Horváth Tominak nem ment. Sajnos összesen 15-en voltunk.
A gsxr-es versenyen a rajt után a 2-es kanyarban volt esés némi olajjal vegyítve ezért újraindították a versenyt. 20 perc csúszás.
R széria utolsó körében felrobbant egy R1-es a gyors balosban és 5-6 ember is elesett rajta. Újabb 20 perc. 16:45 helyett 17:25-kor nyitott nekünk a boxutca. A felvezető kör rajtja igen jól sikerült. Éreztem, hogy ez jó lehet. Jött az éles. Életem rajtját produkáltam! Persze a Tomi így is lenyomott de ott voltam mögötte. A cél végén nagyon korán fékezett na mondom elsőnek fordulok. Szépen ki is fékeztem. A baj ott kezdődött, hogy úgy éreztem ez még bír egy kicsit. Visszaengedtem a féket. Na ezt nem kellett volna. Utána már nem tudtam rendesen elfordulni. 4-en elmentek egyből. A hármasban még bejött mellém egy 6 kilós végül is engedtem de a mansell felé azért elmentem neki. Akkor még úgy éreztem jó vagyok. A kanyarokkal annyira nem is volt gond. Azt tudni kell, hogy a gyors jobbos ideális íve fel volt szórva. A lejtős féktávot kicsit elszúrtam de még nem volt vészes. De ami azután jött.. A cél végén teljesen elszúrtam a fékezést, feljött a motor hátulja és el kellett engednem a féket. El is ment még egy ember. A 4-5-6 körben még látszódott némi fény az alagút végén. Crazyt utolértem majd a célegyenesben leelőztem de egyszerűen az 1-es, 9-es kanyarral nem boldogultam. Horváth Tomi elesett a -3-as kanyarban. Sajnos a jobb térdem úgy elfáradt, hogy nem tudtam a sikánban rendesen áttenni a motort. A crazy persze utolért aztán a lejtős féktávon kifékezett de elsokallt és kiment egyenesen. Ekkor már csak 1 kör volt hátra.
Bejöttem 2-nak 1000-ben. 2:03,5 volt a legjobb köröm. Sokkal rosszabbul mentem mint az előző futamon. Ez van.
Viki behúzta és megint ment 00-át.
Semmi baj. Nem tudom, nem néztem mennyibe kerül.
igazad van bocs. Amugy mennyi az az idomszett?
Valamit félrenéztél, az íbéjes idomszettről volt szó.
De mi volt a baj ? mit szoptak azzal az olajjal?
Hali.
nem rég volt egy olyan bajom hogy a mikor behúzom a kuplungpt menet közben és 3-4 ezerig turáztatom kicsit csattanást hallok amikor leesuk a fordulat. Namost álló motorral sebességben megmozgattam, behúzott kuplungal és amikor elkjezd gurulni akkor hallok egy kattanást és amikor hátra huzom akkor is. A Blokk alsó részéböl lehet hallani KB. Valaki tud erre mondani valamit?
mivan búzák? jelentem anyagilag gecire megérte kijönni
Mr. Ninja...kereslek kéne dumálnunk
Jó napot Kiskalózok!
Jelentem haladok a pénzgyűjtéssel...
Ja az én voltam.

Ha jó lesz az idő megcsöröglek
nekem inkább az anyagminôséggel van bajom... elég rideg helyenként, és törik a csavarok mentén vagy a kipuf hôjétôl olvadt meg egy kicsit a hasidomnál... az enyém az UV-tôl pár árnyalattal sötétebb lett, mint volt... de hát ennyi pénzért....
Havernak még az első lámpa sem igazán akart beleférni és ráadásul itt ott rések maradtak az idom és lámpa közt.
én két garnitúrát vettem attól a cégtôl és ár/érték arányban nagyon jó.... a kínaiak között is nagy a szórás... az auctmarts idomok drágábbak, mint a többi kínai szar, de úgy látszik nem véletlenül....... ezért érdemes hazai és külföldi fórumokat olvasni vásárlás elôtt :D
hogy nem volt jó az illesztés, a lyukak nem jó helyen voltak furkálni kelett stb
Nekem is van egy spanom aki szopott vele. Ő 2002-es R1-re vette.
Csak mert ma mintha melletted mentem volna el a pécsváradi úton éppen telefonáltál, ha jó idő lesz tőlem mehetünk főnök
Sok szerencsét, és köszönöm.
nekem nem a kérdések tünnek hülyének....erre nem válaszolok..Hegylakók topik itt a sportmotoron..olyan mint a kawasaki zx-6r/rr ..csak az van helyette irva hogy Hegylakók....iszó te rendesen?ott keresd Kutyát..ő megmondja miért jobb.na jóccaka merén reggel motorversenyelek vagy mi a faszom..
Telefon számot nem tudsz adni?
Ezt a hegylakót Miben keressem?

Bocs ha neked hüjének tünnek ezek a kérdések. csak nem nagyon tudom a hejeket neveket akik ilyenekkel foglalkoznak.
Miben másabb a 10W50? Halkabban jár vele a moci?
az hogy ők nemsör nélkül rakták fel