Na írok valamit mert tudom, hogy várjátok.
A mai napra tervbe volt véve némi 2:00 a versenyen meg stabil 01. No lelövöm a poént semmi nem jött össze ebből. De szép sorjában. Regisztrációnál minden rendben volt. Sajnos nem sikerült időben gumimelegítőt szereznem ezért kénytelen voltam a Balagee-tól kölcsön kérni.
Szabadedzésen első felmenetelre 06-ot mentem de nem is erőltettem. Kicsi víz, 1 perc pihi visszamentem. Valamiért nem éreztem elég elszántnak magam plusz a "gyors" körömben rúgtam egy üreset 3-4 között a lejtős egyenesben. 2:03,8. Néha csúszott a moci az uszodából kijövet de nem volt vészes. Viszont a 9-es kanyarral súlyos gondjaim voltak amit egész na nem sikerült kijavítani. Egyszerűen túl korán mentem bele mindig.
Na mindegy az időmérőn már elszánt voltam. Első felmenetel 2:02.7, másodikra 2:02,1. Ó mondom jó lesz ez. Versenyen 00. Bár már ekkor éreztem, hogy nagyon elfáradtam 4 kör alatt. Biztos a front miatt. Ja. Kis Viktória 2:00,8.
2-ik rajtkockát szereztem meg mert a Horváth Tominak nem ment. Sajnos összesen 15-en voltunk.
A gsxr-es versenyen a rajt után a 2-es kanyarban volt esés némi olajjal vegyítve ezért újraindították a versenyt. 20 perc csúszás.
R széria utolsó körében felrobbant egy R1-es a gyors balosban és 5-6 ember is elesett rajta. Újabb 20 perc. 16:45 helyett 17:25-kor nyitott nekünk a boxutca. A felvezető kör rajtja igen jól sikerült. Éreztem, hogy ez jó lehet. Jött az éles. Életem rajtját produkáltam! Persze a Tomi így is lenyomott de ott voltam mögötte. A cél végén nagyon korán fékezett na mondom elsőnek fordulok. Szépen ki is fékeztem. A baj ott kezdődött, hogy úgy éreztem ez még bír egy kicsit. Visszaengedtem a féket. Na ezt nem kellett volna. Utána már nem tudtam rendesen elfordulni. 4-en elmentek egyből. A hármasban még bejött mellém egy 6 kilós végül is engedtem de a mansell felé azért elmentem neki. Akkor még úgy éreztem jó vagyok. A kanyarokkal annyira nem is volt gond. Azt tudni kell, hogy a gyors jobbos ideális íve fel volt szórva. A lejtős féktávot kicsit elszúrtam de még nem volt vészes. De ami azután jött.. A cél végén teljesen elszúrtam a fékezést, feljött a motor hátulja és el kellett engednem a féket. El is ment még egy ember. A 4-5-6 körben még látszódott némi fény az alagút végén. Crazyt utolértem majd a célegyenesben leelőztem de egyszerűen az 1-es, 9-es kanyarral nem boldogultam. Horváth Tomi elesett a -3-as kanyarban. Sajnos a jobb térdem úgy elfáradt, hogy nem tudtam a sikánban rendesen áttenni a motort. A crazy persze utolért aztán a lejtős féktávon kifékezett de elsokallt és kiment egyenesen. Ekkor már csak 1 kör volt hátra.
Bejöttem 2-nak 1000-ben. 2:03,5 volt a legjobb köröm. Sokkal rosszabbul mentem mint az előző futamon. Ez van.
Viki behúzta és megint ment 00-át.
Hali.
nem rég volt egy olyan bajom hogy a mikor behúzom a kuplungpt menet közben és 3-4 ezerig turáztatom kicsit csattanást hallok amikor leesuk a fordulat. Namost álló motorral sebességben megmozgattam, behúzott kuplungal és amikor elkjezd gurulni akkor hallok egy kattanást és amikor hátra huzom akkor is. A Blokk alsó részéböl lehet hallani KB. Valaki tud erre mondani valamit?
nekem inkább az anyagminôséggel van bajom... elég rideg helyenként, és törik a csavarok mentén vagy a kipuf hôjétôl olvadt meg egy kicsit a hasidomnál... az enyém az UV-tôl pár árnyalattal sötétebb lett, mint volt... de hát ennyi pénzért....
én két garnitúrát vettem attól a cégtôl és ár/érték arányban nagyon jó.... a kínaiak között is nagy a szórás... az auctmarts idomok drágábbak, mint a többi kínai szar, de úgy látszik nem véletlenül....... ezért érdemes hazai és külföldi fórumokat olvasni vásárlás elôtt :D
nekem nem a kérdések tünnek hülyének....erre nem válaszolok..Hegylakók topik itt a sportmotoron..olyan mint a kawasaki zx-6r/rr ..csak az van helyette irva hogy Hegylakók....iszó te rendesen?ott keresd Kutyát..ő megmondja miért jobb.na jóccaka merén reggel motorversenyelek vagy mi a faszom..
Telefon számot nem tudsz adni?
Ezt a hegylakót Miben keressem?
Bocs ha neked hüjének tünnek ezek a kérdések. csak nem nagyon tudom a hejeket neveket akik ilyenekkel foglalkoznak.
Miben másabb a 10W50? Halkabban jár vele a moci?
bár ne lenne tőlünk 200km-re az első motoros zárt pálya
keress, ha keresel
A mai napra tervbe volt véve némi 2:00 a versenyen meg stabil 01. No lelövöm a poént semmi nem jött össze ebből. De szép sorjában. Regisztrációnál minden rendben volt. Sajnos nem sikerült időben gumimelegítőt szereznem ezért kénytelen voltam a Balagee-tól kölcsön kérni.
Szabadedzésen első felmenetelre 06-ot mentem de nem is erőltettem. Kicsi víz, 1 perc pihi visszamentem. Valamiért nem éreztem elég elszántnak magam plusz a "gyors" körömben rúgtam egy üreset 3-4 között a lejtős egyenesben. 2:03,8. Néha csúszott a moci az uszodából kijövet de nem volt vészes. Viszont a 9-es kanyarral súlyos gondjaim voltak amit egész na nem sikerült kijavítani. Egyszerűen túl korán mentem bele mindig.
Na mindegy az időmérőn már elszánt voltam. Első felmenetel 2:02.7, másodikra 2:02,1. Ó mondom jó lesz ez. Versenyen 00. Bár már ekkor éreztem, hogy nagyon elfáradtam 4 kör alatt. Biztos a front miatt. Ja. Kis Viktória 2:00,8.
2-ik rajtkockát szereztem meg mert a Horváth Tominak nem ment. Sajnos összesen 15-en voltunk.
A gsxr-es versenyen a rajt után a 2-es kanyarban volt esés némi olajjal vegyítve ezért újraindították a versenyt. 20 perc csúszás.
R széria utolsó körében felrobbant egy R1-es a gyors balosban és 5-6 ember is elesett rajta. Újabb 20 perc. 16:45 helyett 17:25-kor nyitott nekünk a boxutca. A felvezető kör rajtja igen jól sikerült. Éreztem, hogy ez jó lehet. Jött az éles. Életem rajtját produkáltam! Persze a Tomi így is lenyomott de ott voltam mögötte. A cél végén nagyon korán fékezett na mondom elsőnek fordulok. Szépen ki is fékeztem. A baj ott kezdődött, hogy úgy éreztem ez még bír egy kicsit. Visszaengedtem a féket. Na ezt nem kellett volna. Utána már nem tudtam rendesen elfordulni. 4-en elmentek egyből. A hármasban még bejött mellém egy 6 kilós végül is engedtem de a mansell felé azért elmentem neki. Akkor még úgy éreztem jó vagyok. A kanyarokkal annyira nem is volt gond. Azt tudni kell, hogy a gyors jobbos ideális íve fel volt szórva. A lejtős féktávot kicsit elszúrtam de még nem volt vészes. De ami azután jött.. A cél végén teljesen elszúrtam a fékezést, feljött a motor hátulja és el kellett engednem a féket. El is ment még egy ember. A 4-5-6 körben még látszódott némi fény az alagút végén. Crazyt utolértem majd a célegyenesben leelőztem de egyszerűen az 1-es, 9-es kanyarral nem boldogultam. Horváth Tomi elesett a -3-as kanyarban. Sajnos a jobb térdem úgy elfáradt, hogy nem tudtam a sikánban rendesen áttenni a motort. A crazy persze utolért aztán a lejtős féktávon kifékezett de elsokallt és kiment egyenesen. Ekkor már csak 1 kör volt hátra.
Bejöttem 2-nak 1000-ben. 2:03,5 volt a legjobb köröm. Sokkal rosszabbul mentem mint az előző futamon. Ez van.
Viki behúzta és megint ment 00-át.
nem rég volt egy olyan bajom hogy a mikor behúzom a kuplungpt menet közben és 3-4 ezerig turáztatom kicsit csattanást hallok amikor leesuk a fordulat. Namost álló motorral sebességben megmozgattam, behúzott kuplungal és amikor elkjezd gurulni akkor hallok egy kattanást és amikor hátra huzom akkor is. A Blokk alsó részéböl lehet hallani KB. Valaki tud erre mondani valamit?
Mr. Ninja...kereslek kéne dumálnunk
Jelentem haladok a pénzgyűjtéssel...
Ha jó lesz az idő megcsöröglek
Ezt a hegylakót Miben keressem?
Bocs ha neked hüjének tünnek ezek a kérdések. csak nem nagyon tudom a hejeket neveket akik ilyenekkel foglalkoznak.
Miben másabb a 10W50? Halkabban jár vele a moci?