Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

JANOU
Jaja a tengelytáv teljesen stimm, már háromszor is le lett mérve.
Az a szar meg azelején nem véletlenül volt.
Próbáld meg a lehető legjobban visszaépíteni.
Ha elengedeg a kormányt és nem húz oldalra ezek mellett pedig a tengelytávod is stimmel(1400mm)akkor jó a váz.
A kattanó hang biztosan valamely relé lesz.
Meg van szorulva a kormánycsapágy, azért imbolyog.
Lazíts rajta.
mit kivángatsz te itt?buzi-e vagy
KEllemes szep delutant mindenkinek.
Még nem tudom mi legyen eladjam-e vagy ne,még alszok rá egyet mert nagyon fáj a szívem eladni.
akkó nem tom....ezek szerint jerry
nincs papper semmi csak adásvételi.Hungaroringen szokott pályázni a csávó,Gulyás Laci Kazincbarcikai Január végén vettem tőle.Multkor már mondtat hogy tudod kié volt.
Karbis enyém.
kitől vetted és mikor?szerintem ez az a motor amire gondolok....nincs magyar papírja semmi ugye?
na ezt soha nem tudtam...ecu ból jön de ezen már én is gondolkodtamm.talán ac pumpa relé...bár fejből nem tudom hogy a tiéd karbis vagy inj-os...
szerintem volt vele csuszva mert bal odalon a dekli megvan le van nyuzva picit.Most volt itt egy csávó szlovákiábol,pár órája neki tetszett meg ment vele az is tetszett neki,csak megnéz még párat azt mondta aztán majd szol hogy mivan
Joe mikor a motorra ráadom a gyújtást mi adja azt a kis kattanó hangot?
azt igen,mert nincs mivel járkálnom.98-99es focust szeretnék.
amugy ez valami csúszott motor volt ha jól tudom,nem?volt váz javítva stb stb....bár lehet hogy ez nem az..
akkor ez kilőve.és most autót akarsz venni a motor árából?
egy kombi marea volt de már a Gyarmati bontóba költözött.Oldalrol kaptam el egy fát és az alváz is meghajlott,nem lehetett visszahuzatni meghát totálkár lett,kissé nagyobb volt a tempo a kelleténél.
milyen autó,és mennyire?megcsinálom oszt motorral fizetsz.na?
Ha találok más megoldást hogy pénzhez jussak rövid időn belül akkor nem adom el.De sajna ennek nem nagy az esélye
Hello! 510-515,.nem engedném el csak a kibaszott auto összetört
én tudom a megoldást szívni kell
ezek szerint vákum van ahol nem kéne és nincs ahol kéne.....
A kis vékony fekete a cső, ami a fejidom légbeömlő dobozába csatlakozik, másik vége pedig a karburátorhoz.
Végül is annyit csináltam a csővel, hogy bevezettem az egyik nagy gumibeömlőbe ami a légszűrő házhoz megy. Használható a motor, 10E után majd leszakadok róla. Azonban faluban 5-6E-es fordulatú tötymörgésnél kicsit hebeg habog. Rácsavarok a gázra egy kövéret akkor meg jó. Akkor minden fasza ha fel le váltogatok és húzogatom neki jobban. Érdekes. A másik ami nagyon idegesít, néha észrevettem hogy jobbra balra hullámzik a motor. Aztán egy másik útra fordulva nem csinálja. Most az lehetséges, hogy a menetszél ahogyan belém kap az csinálja ezt a monoton imbolygást, vagy KO a vázam? Egyébként így kopaszon borzalmas. 180 volt a max amivel tudtam menni, de már ott is a szél ahogy belém kap, finoman elkezd kóvályogni az eleje.
mennyiért engeded el a kezét?