Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most jött egy ajánlat a 12-re, adnának érte egy Yamaha Fzs 1000 Fazer-t 2005-ös évj. 24000km első tulajos!Szerintetek jól járnék vele?
Köszönöm a gumit tesó ,jóféle .
a féked milyen lett? ?
na igen . nekem is nemrég volt szerencsém kipróbálni egyet,és én is vártam valamit ,mert mondom 750es meg -Kawa is...de hiába ,ez már nem az a nyers régi fajta gép,mint anno a gpx-ek és társaik.a futómű meg siralmas,jött a kanyar és féltem .
Elöl D209 hátul D208(volt). Fasza gumik.
nem is megyek autópályára.
az nekem nem élvezet.
egyébként van egy cimbi, aki zx9el rendszeresen autópályázik slickel. még sose volt baja belőle.
már sokx szóltam neki, hogy ne tegye, és mégis.
balcsin lakik, és naponta jőn pestre, az m7esen.140-160 utazóval.
Autópályázásra nem ajánlott.
Dunlop D211, a legnagyobb királyyság.
A pilot sport az egyetlen gumi amire azt mondom SZAR! Minden gumi jó valamire. Ez arra, hogy összetörd magad. Sosem csinálta 2X ugyan azt.
Rég jártam erre kinek hogy megy a szekér?
Szega!
Nekem a Pirelli Diablo Rosso nagyon bevált! 7000km van a hátsóba, abból 5000-t ment 2személyjel, kegyetlen mód dönthető, sokat kell borítani, mire elfogy a széle és hidegen és rohadt jól tapad . Bár szerintem a hátsó jó kopásához kellett az első futómű átalakítása (WP rugó, ami rövidebb a gyárinál és az is be lett csavarva 3cm-t) és az, hogy bnőmmel együtt vagyunk 120kg . Még annyi, hogy a Michelin Pilot Power szövetig ment 4000km-t.......ebbe még van minimum 1000km a szövetig. Gumit nem füstölök.
Gondolkoztam még a Dunlopon, Eksönék nagyon dícsérték, de ez óccsóbb volt (R17-nél akcióban első-hátsó 48000ft)
Dunlop, 208, 209.
Ma voltam szerelőnél megmutattam neki a füstölést!Azt mondja nem kell vele foglalkozni nem kéket füstöl nem vészesen nyomja amúgy sem és példaképp beindított nekem egy Mv Augustát leszabályoztatta melegen és mit baz kéket füstölt!és 9000km van benne első gazdás gép!Mondom fasza!Szóval nem foglalkozom vele!Meglestem ma először hogy 240-nél odakoppoltam, hát.... NO COMMENT!Majdnem vonalkódot tettem a gatyámba úgy húzott még ott is!Nem mertem csak 260ig húzni mondom elég ennyi!Tavasszal szelephézag állítás, gyertyasorcsere, légszűrőcsere, és egy elsőgumi mert Michelin Pilot Sport van rajta párban de az első úgy kopott be hogy szerintem ilyet még nem látott senki csak akinek volt már egy ilyen fostalicska!Haver 750-sén is ilyen van neki is ugyanígy kopott lépcsőszerűen!Régen a krosszgumim kopott így ha utcán ökörködtem vele!Valami hányadék egy elsőgumi!A hátsóval nincs gondom azon kívül hogy ha lecsutkázom 1.ben akkor a motor seggát majnem magam mellett látom!Ha valaki tud valamilyen jó gumit ami bevállt faszán előre az kérem írja le hogy milyen!
Még 2005 táján,amikor a Z 750 új modell volt én is gondolkoztam rajta,basszus sosem volt még új motorom,jól beszámolták volna a 12-est,meghát 107 Le ugyanannyi mint az első ZXR-em,az meg ment mint állat,mondom belevágok! Tesztnapon mondta az értékesítő vigyázzak,mert nagyon jól megy,de fordulaton úgy elindul hogy nomég...mondom jó. Elindul,bóóóóóóóó,na mingyá nagyon megy óóóóóóóóóóóóóó mingyá óóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó ,tádádádádádádádá. Visszavittem,mondtam köszi nem kell!
Ja értem! Pogácsák rendesen sülnek remélem?
Szeva Apa!
Én minden nap 1:30-kor nyomulok, mert a pékek korán kelnek
Hi Robi! Nem birtál aludni?
12-est Z750-re? Ááááá soha!
A füst az meg érdekes, hogy füst vagy nem füst. Nekem anno a ZX7R-em füstölt mások szerint, de lóf..sz volt az nem füst. Sokat kapott a motor üzemanyagból és szépen nyomta a barna gombócokat. De nem kékes füst volt, mert az szopika lett volna. Egy deci olajat se evett soha. Szóval szerintem no problem!

Ja és ide csak olyan ZZR-es írhat, akinek 12-ese is van bammeg
távol álljon tőlem,h megbántsak egy Z750 tulajt is,de az a motor a 12eshez képes egy harmatos lófing ,se futómű,se fék,se erő .ára viszont majdnem mint az ezreseké ,ami azért már jobb döntés lenne,ha én választhatnék...
az meg,h a városba mit használsz az csak tőled függ ,én is városban használom a gépet,és remekül használható szerkezet.csak a fogyasztása beteg .10-14liter 2esben.De szerintem egy Z750nel is megetetnék 10et .
egy Z750 re ?
Neki volt egy Harly-ja és abba számolta be ezt a mocit!Én rá kb 3-4 hétre vettem meg tőle!Szóval valószínű hogy nem cserélte 30ezernél ki!
te gyerek........ha szerelőé volt a mozdony,gondolod hogy nem cserélte ki a gyertyát 30ezernél?
Egy valamiben biztos lehetsz: a leírás alapján nem véres a torka. Az eredeti gyertyák történetét meg meg sem hallottuk ;)
Nekem most van benne 50600km és szerintem még a gyári gyertyák vannak benne!Lehet azokat nem ártana kicserélni tényleg!De majd mondd valamit a szerelő!Remélem csak valami alap dolog lehet ami nem halálos a motor számára!Pont árulom a gépet leakarom cserélni egy Z750-re mert azt jobban kitudnám használni városban is mert ennek odacsapok basszus és .....!De szerintem ezt nektek nem kell ecsetelni hogy mit tud!
Ja, én az öreglányt októberben elteszem téli álomra (állandó 17 fok), és márciusban egyetlen töltés nélkül, saját akkujáról indul