Szia.Csak most néztem,hogy a világ végén vagy hozzám képest,így megpróbálom itt valahogy beszerezni.Erősített kuplungrugó létezik-e?És lehet-e kapni valahol?Mindenesetre köszi a segítséget.
Taki7,Teve007,Bird,Jimmy L !
Egyeztessük már ki mit kért,mert egy kicsit bekavartam !
Tehát:
Taki 7: 1 ffi L,2 női M
Teve007: 1 ffi L, 2 női M
Bird: 1 ffi XXL 1 női M + 1 XXl és 1 M pulóver
Jimmy L: 1 ffi XL,1 női L
Légyszi jelezzétek,hogy így oké-e,mert holnap 10-re megyek a cuccért,és fel is dobálnám a csomagokat! Köszi.
szerintem az hogy elhalványul a világitás gázadáskor, az nem probléma, az enyém is azt csinálja, és zserintem a többieké is, valszeg tul nagy áramot termel a generátor és a szabályzó leszabályozza a töltést, vagy valami elektronika nagy áramot vesz fel nem tudom mi az oka engem is zavart a dolog, de rájöttem hogy nem probélmás se az akkum se a generátorom, se semmi, ez ilyen, a régieknél van ugy hogy gázadásra erösödika világitás, ugylátszik ezeknél nem
Az éjjel töltöttem az akksit (8 órát a legkisebb fokozaton) és ma délután simán elindult és 4 hónap kihagyás után végre mentem egy kört , igaz amolyan ismerkedjünk-a-kátyúkkal-szerű gurulás volt az első benzinkútig, ahol megdöbbenve láttam a 330 forintos árat.
Gyerekek, hát hova tart ez az ország? Az utak olyan szarok, hogy kitörjük a nyakunkat, a benzin ára az egekben, ha gyorsan mész megbüntetnek, ha dolgozol agyon adóztatnak..... Ebben a szar országban csak a cigányok érzik jól magukat! De megyünk majd szavazni....
Kizárólag a Jobbikra!
Lehet, hogy az akksinak csak egy kis töltés hiányzott, de valami azért furcsa nekem. Ha valakinek van ötlete, ossza meg velem.
Az akksi nyugalmi feszültsége 13,4 V. Indítás után 14,3 V. Ez TÖKÉLETES! Ha emelem a fordulatszámot (4000-ig) visszaesik 14,2 V-ra. Ha bekapcsolom a világítást az akksin mérhető feszültség 13,6 V lesz , emelt fordulatszámon (4000) 13,4 V . Gázadáskor picit halványul is a világítás.
Pedig erősödnie kellene.....
Megnéztem a szervízkönyvben, és nagyon jól és részletesen le van írva mit és hol kell vizsgálni. A kivitelezést az elkövetkező napokban végrehajtom. Amíg nem derül ki, hogy mi is a probléma, nem veszek semmit potyára.
Castro! Mit kóstál egy feszszabályzó nálad?
Részemről rendben van, így kértem!
Egyeztessük már ki mit kért,mert egy kicsit bekavartam !
Tehát:
Taki 7: 1 ffi L,2 női M
Teve007: 1 ffi L, 2 női M
Bird: 1 ffi XXL 1 női M + 1 XXl és 1 M pulóver
Jimmy L: 1 ffi XL,1 női L
Légyszi jelezzétek,hogy így oké-e,mert holnap 10-re megyek a cuccért,és fel is dobálnám a csomagokat! Köszi.
Az éjjel töltöttem az akksit (8 órát a legkisebb fokozaton) és ma délután simán elindult és 4 hónap kihagyás után végre mentem egy kört , igaz amolyan ismerkedjünk-a-kátyúkkal-szerű gurulás volt az első benzinkútig, ahol megdöbbenve láttam a 330 forintos árat.
Gyerekek, hát hova tart ez az ország? Az utak olyan szarok, hogy kitörjük a nyakunkat, a benzin ára az egekben, ha gyorsan mész megbüntetnek, ha dolgozol agyon adóztatnak..... Ebben a szar országban csak a cigányok érzik jól magukat! De megyünk majd szavazni....
Kizárólag a Jobbikra!
Lehet, hogy az akksinak csak egy kis töltés hiányzott, de valami azért furcsa nekem. Ha valakinek van ötlete, ossza meg velem.
Az akksi nyugalmi feszültsége 13,4 V. Indítás után 14,3 V. Ez TÖKÉLETES! Ha emelem a fordulatszámot (4000-ig) visszaesik 14,2 V-ra. Ha bekapcsolom a világítást az akksin mérhető feszültség 13,6 V lesz , emelt fordulatszámon (4000) 13,4 V . Gázadáskor picit halványul is a világítás.
Pedig erősödnie kellene.....
Megnéztem a szervízkönyvben, és nagyon jól és részletesen le van írva mit és hol kell vizsgálni. A kivitelezést az elkövetkező napokban végrehajtom. Amíg nem derül ki, hogy mi is a probléma, nem veszek semmit potyára.
Castro! Mit kóstál egy feszszabályzó nálad?