Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem felesleges halott sikátor és dögszag volt tavaly is
Action! Megnéztem a cuccost!
Feketét is találtam csak az 46 $! Postával! Durván egy tizes!
remélem melléd áll egyszer egy versenyző kedvü Gilera nexus 500 . .megfogsz lepődni appa,hogy megy az a **@* .
Csak azért érdeklődök ,mert nem akarok többször mászkálni a postára!
ez igaz de pöstön ölég sokat kell tötyörögni, meg asszem vmivel több lámpás kereszteződés van ottan mint itten és hát kímélni kell a sérült csuklót, szal marad az otomatikus megoldás
Bird,Taki! Nektek ment a cuccos?
éjszaka dolgoztam,már irni sem tudok ,LOPNI ,na szunya .
Elég ha 1-ben hagyja . Mostanában úgy is robogózott a 12 es 1ben még mindig többet megy bármelyik robogónál.
na igen ,lábkuplung+kéziváltó mint a régi csoppereken ,járó motorral sem tudnák ellponi , .
akkor nincs más hátra, mint öregurassá válni és venni egy automata váltós paripát
tudom,tudom és értem is ,de hiába a szoritás erőssége ,rosszul van összeforrva egy csont,és az basztat valamit és mivel csutka kormány miatt ferdén kell erőltetni,igy hamar elfárad ,arról nem beszélve h én pesten egy nap alatt többet kuplungozok mint ti egy hét alatt .
amúgy a kawasbörzére jön vki?
remélem egyszer még beindul a Riga Delta-m, oszt akkor mindenki kipróbálhatja mi is az, hogy kemény kuplung ráadásul nem is erős meg nem is emel ki rendesen, csak egyszerűen szar és kemény
a K4ezernek nagyon jó a kuplungja ,puha és határozott,de ott nincs is annyi pávör mint nekünk .
ha az alkarodra gyúrsz, akkor a szorításod lesz erős! és még a törött csuklóból is lehet csodákat csinálni
de persze ez csak ötlet volt, fel na kapd rajta a vizet
Na +van a mentség a skander parti ellen mi?
bazz ,nem az alkarom gyenge olvass lejjebb .
ha a gyári hidrós kemény azt könnyü orvosolni ,tenni kell rá egy másik munkahengert amiben nagyobb a dugattyú átmérő ,vagy akár radiálist . .
tudok neked mutatni pár fasza alkarerősítő gyakorlatot oszt egyből puhábbnak érzed majd a kuplungodat
amúgy meg inkább legyen keményebb, csak ne egy gixxerét kelljen húzogatnod
ügyes vagy ,mindig is tudtam én . skájp .
10ért meg veszek a bontóba egy pár éves munkahengert és felteszem ,nem kell vele matyizni .sőt az e-bay-en 5-6ezerért van uj munkahenger (kínai,a bordókba az is jó) .
szijjjjaaa tegnap voltam felpróbálni a hátgerincprotit rendelem is óccsóóbbban
értem én,h gőzgép
a helyzet az,h az ócska 2000éves 1000rxemnek 10%+os erősitett rugókkal is vajpuha(hidrós) ,a 12esé nem .megolajoztam jobb lett,de mégse jó,nem azért mert puhány vagyok,csak a bal csuklóm 2X volt törve ,és érzékeny az ilyen terhelésre ,1 óra a városban és a gyártóját is utálom ,egy gsxr-nek mér van puha lágy kuplungja vajon . .
úgy próbálom orvosolni,h beleteszem a lent említett hidrós átalakitót,mert attól 30%al könnyebb lesz,és remélem beválik .
Gondoltam én is arra,h a blokknál lévő kis kart amit a bowden húz hosszabbra cserélni,de ilyet kapni nem lehet,csináltatni drága és ami negatív,h a fenti kuplungkar hasznos útja is megnő ami nem hiányzik .
Majd lesz valami ,ezért el nem fogom adni !
Ja kuplungkarnál 11000 a cseréje
Állandóan befeketedik az olaj, karmanytúkat meg nem olcsó cserélni. Nekem már a munkahengerében volt csere.