Tessék. Nekem mondjuk más gondom nem volt (a légtelenítésével persze elszórakoztam, mikor lecseréltem a folyadékot).
Ez a lemezdarabka pont elegendő, kettő sok volt.
A szerelési útmutató 2 évente vagy 24ekm-enként írja elő a fékfolyadék cserét, 4 év vagy 48ekm a csövek és gumialkatrészek csereperiódusa. ('06-07)
A fő fékhengerbe kell egy gyári felújító szett. Alul a dugattyúkat megtisztítani, megjáratni. Fém fékcső, évente olajcsere. Ilyen volt nekem is, ezek elvégzése után tokéletes lett. Legalábbis 2 szezonon keresztül, míg el nem adtam.
Sziasztok! Service manual, szépen leírja a mikor kell cserélni a fékfolyadékot, és mikor kell cserélni a fékfolyadékkal érintkező gumi alkatrészeket. Az enyim kawámná azt írta a sm. fékfolyadék évente, gumi alkatrészek két évente. Nem is volt bajom a fékkel. Akinek van péze majomra, legyen péze banánra is. Meg hát a fékezés, a gyávák menekülése.
A légtelenítése elég körülményes ezeknek a nyergeknek, meg tud rekedni bennük a levegő, tehát nem elég a felszerelt állapotukban csinálni. A fékkar útja pedig valóban több, mint az ideális, viszont könnyű egy megfelelő lemezdarabka behelyezésével orvosolni ( az állítógomb és a kar vele érintkező része közé).
Nekem teljesen jól működik, fel is tettem párszor magamnak a kérdést, mi a tökömnek vettem 2008-2010 nyergeket (+ marás a tárcsaátmérő miatt), de majd ha elkopnak a betétek, akkor felrakom azt.
Nem túl biztató amit írsz. Erről a fék problémáról sokat írnak a neten más oldalak is sajnos nem egyedi. Ki erre ki arra esküszik de a fék nyerek cseréje több esetben is szerepel mint megoldás.
Olyan kérdésem lenne hogy 2007-es zx10 futóművet szeretnék állítani mivel teljesen kivolt tekerve amikor megvettem. Érdekelne hogy 95kg körüli pilótához mi lenne az ideális sportos közlekedéshez és lazább pályázáshoz? Nem csak a húzó és nyomó fokozat érdekelne hanem az előfeszítés is hogy hány gyűrű(rovátka, csík, vonalka ki hogy hívja) látszik ki. És a hátsó rugóstagon is érdekelne a beállítás.
Én már tavaly óta járom ezt az utat. kiletek fújva csövek 5x lett cserélve olaj volt a főfékmunkahenger felújítva majd rá került egy zzr 1.4 munkahenger most meg egy brembo(amivel úgy tűnt jobb lesz, de kb 400km után észrevettem hogy egyre beljebb megy) pályázás közben el is melegedett azóta ugyanaz mint előtte. Most a nyergek lesznek felújítva és remélem már megoldódik végre. 26 ezer a 2felújító készlet hozzá.
Lehet érdekel. Egy kolléga is azt mondta, hogy anyereg a hiba. Cseréltek egy 07 és tizesen mert pont így viselkedett az is. Egyenlőre várom mit mondanak javult e vagy sem. Köszi az ajánlatot lehet élni fogok vele.
mrpiac! Ha nem lenne jó, es a nyergeiddel lenne baj, nekem van eladó 2010 Zx10 es nyergeim! Ezek már sokkal jobb nyergek mint a 04-07 es nyergek! Az ára 40000 Ft!
Ez a lemezdarabka pont elegendő, kettő sok volt.
A szerelési útmutató 2 évente vagy 24ekm-enként írja elő a fékfolyadék cserét, 4 év vagy 48ekm a csövek és gumialkatrészek csereperiódusa. ('06-07)