Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tessék. Nekem mondjuk más gondom nem volt (a légtelenítésével persze elszórakoztam, mikor lecseréltem a folyadékot).
Ez a lemezdarabka pont elegendő, kettő sok volt.
A szerelési útmutató 2 évente vagy 24ekm-enként írja elő a fékfolyadék cserét, 4 év vagy 48ekm a csövek és gumialkatrészek csereperiódusa. ('06-07)
Várom a fékcső szettet cserekor szét lesz szedem a fő fekhengert is és felújítás. Alul új minden!
A fő fékhengerbe kell egy gyári felújító szett. Alul a dugattyúkat megtisztítani, megjáratni. Fém fékcső, évente olajcsere. Ilyen volt nekem is, ezek elvégzése után tokéletes lett. Legalábbis 2 szezonon keresztül, míg el nem adtam.
Akkó szarazegész!
Tévedsz itt minden új!
Sziasztok! Service manual, szépen leírja a mikor kell cserélni a fékfolyadékot, és mikor kell cserélni a fékfolyadékkal érintkező gumi alkatrészeket. Az enyim kawámná azt írta a sm. fékfolyadék évente, gumi alkatrészek két évente. Nem is volt bajom a fékkel. Akinek van péze majomra, legyen péze banánra is. Meg hát a fékezés, a gyávák menekülése.
Nincs egy fotód erről hogy mit kell csinálni ott a fék járnál?
A légtelenítése elég körülményes ezeknek a nyergeknek, meg tud rekedni bennük a levegő, tehát nem elég a felszerelt állapotukban csinálni. A fékkar útja pedig valóban több, mint az ideális, viszont könnyű egy megfelelő lemezdarabka behelyezésével orvosolni ( az állítógomb és a kar vele érintkező része közé).
Nekem teljesen jól működik, fel is tettem párszor magamnak a kérdést, mi a tökömnek vettem 2008-2010 nyergeket (+ marás a tárcsaátmérő miatt), de majd ha elkopnak a betétek, akkor felrakom azt.
Nem túl biztató amit írsz. Erről a fék problémáról sokat írnak a neten más oldalak is sajnos nem egyedi. Ki erre ki arra esküszik de a fék nyerek cseréje több esetben is szerepel mint megoldás.
Olyan kérdésem lenne hogy 2007-es zx10 futóművet szeretnék állítani mivel teljesen kivolt tekerve amikor megvettem. Érdekelne hogy 95kg körüli pilótához mi lenne az ideális sportos közlekedéshez és lazább pályázáshoz? Nem csak a húzó és nyomó fokozat érdekelne hanem az előfeszítés is hogy hány gyűrű(rovátka, csík, vonalka ki hogy hívja) látszik ki. És a hátsó rugóstagon is érdekelne a beállítás.

Előre is köszönöm.
Én már tavaly óta járom ezt az utat. kiletek fújva csövek 5x lett cserélve olaj volt a főfékmunkahenger felújítva majd rá került egy zzr 1.4 munkahenger most meg egy brembo(amivel úgy tűnt jobb lesz, de kb 400km után észrevettem hogy egyre beljebb megy) pályázás közben el is melegedett azóta ugyanaz mint előtte. Most a nyergek lesznek felújítva és remélem már megoldódik végre. 26 ezer a 2felújító készlet hozzá.
Bocsi kéne a szemüveg.
De ez nem változik a H ingen se nem mel el semmit.
Így vettem nem tudom.
Egy az egyben tudtad cserelni vagy kellet mas is még a féknyergeken kivül?
Az enyémen is a 2010 van és hibátlan. Volt 2009 es zx 10 em azon is rendben volt.
Most voltam műszaki vizsgán sikeres lett. Csak nekem nem tetszik az a fék meg a kipufogó ott fent.
Kitartás!!!
A honda megvan a fék meg a legkevesebb tudod
Hajrá-Hajrá!!
Mingyá szezon oszt fék meg nuku?
Nagyon megszoktad a hondát.
Lehet érdekel. Egy kolléga is azt mondta, hogy anyereg a hiba. Cseréltek egy 07 és tizesen mert pont így viselkedett az is. Egyenlőre várom mit mondanak javult e vagy sem. Köszi az ajánlatot lehet élni fogok vele.
mrpiac! Ha nem lenne jó, es a nyergeiddel lenne baj, nekem van eladó 2010 Zx10 es nyergeim! Ezek már sokkal jobb nyergek mint a 04-07 es nyergek! Az ára 40000 Ft!
Tőled?