Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv azóta nekem elkészült itt a fotó a gyári és amit én csináltam. (3mm az új amire le lett cserélve)
Szia, mekkora lemez darabka kell oda?
Üdv, érdekelne hogy van-e valakinek eladó bal hátsó index egyben ZX10R 2007-es modellhez?
Valakinek kell esetleg? megmaradt pár kacat, sárvédő 10 ezer, kipufogó össze kötő 15 ezer
írtam privát üzenetet! :)
Eladó ZX 10 2006 ra Gianelli kipufogó rendszer nagyon komoly hang, ir ár 120 e tel : 06 20 3876206.
köszi
Régen elvitték. kormány csutka, ülés, plexi, pár apróság maradt még.
Szia, az Akra dob érdekelne, megvan még? ha igen, mennyi lenne az ára?
Hali. Adnál egy telefonszámot légyszi mert több minden is érdekelne.
Eladó zx10r 06-07 gyári alkatrész és után gyártott .
Egyebkent pedig besetalsz barmelyik Kawasaki szervizbe itthon, es tudnak neked rendelni. :-)
valve retainers néven keresd
Ezt a szelep tányér rugót hol lehet venni?Mutassatok már egy képet vagy mi ennek az angol neve amivel meg is találom?
Köszi
Hali!probáld meg ezt http://dnorzx.fw.hu/
Hali! Zx10r 2008-2010-hez keresnék pályaidomot!
Esetleg gyári baloldali V idomot meg hasidomot!
Hello.
Vennék 04-05 Zx10r-hez jó állapotú idomgarnitúrát!
Üdv.
Maradt esetleg valami az idomokból?
Ja és zöldben érdekel csak.
Hali. Van esetleg valakinek idom / idomszett 2006-200710es hez? nekem van egy két kis repedés itt ott és nem akarom hegeszteni ha nem kell, akkor ezeket eladom olcsóban valakinek ha érdekel valakit.
Előre is köszönöm a Választ
Hűha akkor lehet hogy most kell eladni még jó.
Kb azonnal a 2008 utáni megoldja a problémát. Nekem csúnya munkát végzett. Kvasokba került. Ha valami csörög zörög a hengerfejben irány a szerelő. A felsorolásból kimaradt a váltó. A 4. könnyen elszáll. Lesarkallja a kapcsoló körmöket. Szerencse kell hozzá hogy bontottan kapj hozzá, épp ezért nem olcsó. Újonnan sem filléres
Hoppá már tudom is miért rangatozik a dragasag. A szeleprugó tányér csere mennyire ajánlott?
Nincsen mit.
Egy ilyen lemezdarab megoldja neked is a fékkar használhatóvá tételét.
Szerintem szimplán vagy rengeteg volt raktáron a gyárnak, vagy olyan beszállítói ajánlatuk volt, hogy az optimális helyett ezzel szerelték a típust, esetleg ha a saját lapkája cserélhető, akkor rossz vastagságot kapott.
Pár dolgot elcsesztek, de nagyon (ECU működés hibás O2 szenzor(ok) esetén, TPS cserélhetősége, szeleprugó tányérok, ...) - amúgy viszont :D
Köszi. A fék folyadék ki van cserélve legtelenitve is lett többször is hátha az a probléma címszóval. Fék amúgy hibátlan csak hosszú a kar útja de hozzá kell szoknom és kész.
Még a motor is teljesen új (nekem) a másik motor után mindenben más.