Na srácok sikerült megvennem a 10est.
Hallgattam rátok és a 2005ös évjáratok néztem és sikerült ezt a szép példányt megszerezni 24000km van benne.
Fém fékcsövek
Mivv dob
Csc hyperpro kormánystabilizátor
Rizzoma cuccok
"10-est csak szeretne " megpróbáltál beégetni ez nem sikerült
igen kerestem zx10r-t, de nekem csak a papírjai váz blokk benyatank futómű kellett volna, sohasem kerestem karcmentes zx10r-t nincs rá szükségem, az alapok kellenek és egy pálya idom szett. nem túrázni nem motoros találkozózni kerestem, sem hangnyomás vagy szépségversenyt nyerni. olyat kerestem amiért nem kár ha szétküldöd, a 6-és 9 átlag felhasználásra jó, arra hogy eldobd az agyad vagy a technikát ideális egy viharvert zx10r. többet megnéztem, azt amit balázs meg vett váltó hibásan azon is gondolkoztam, de inkább elengedtem. egy keréken 150-170 LE-s motorral bármi történhet ha küldöd neki, + nem kell vacakolni ha pályázni akarsz. meg volt rá a zsé, de nem találtam olyat ami alkalmas volt így jegeltem a történetet, most pedig újra az egekben az áruk, az utak még szarabbak, 16000 egy nap a rabócsin ahol nem mehetsz a nagy körön csak a driftesek meg az autósok, csak a füles által szervezett napon engednek fel oda, így inkább kihagyom. egy 600-as sokkal olcsóbb, kezelhetőbb, és több induló van mint 1000-es. az első pálya napokon itt keleten még csak csak volt pár induló, a nyári hónapokba a cimborával és egy két megszállottal kergettük egymást, szinte alig volt induló, csak ősszel volt újra pár rájderrel több. pöst és a dunántúl más, van zsé van társaság, van pálya is több. most 600 lesz, később majd látjuk, pl nem rég egy 2012-est ajánlottak szétcsapva, az ideális csak most más a project.
Valakinek esetleg 636C (B) ZX10 05 műszerfal (tachometer) háza/de minimum annak hátlapját nem ásta el a kutya a kerbe' ? ALI-ra 1 hónapot kell várni...
Esztétikai hiba ne feltétlenül akadály, ha összecsavarozható az előlappal, kontra a 2 szélső műanyag nincs letörve, ami a konzol gumialátétjébe megy
Nem kerül ma már sokba egy kis voltmérő, azzal meg lehet mérni , mekkora a feszültsége mielőtt indítanál vele. Legalább 13,5 V-nak kell lenni indítás előtt! A másik, hogy egy tél után nem árt ellenőrizni a savszintet majd ha jó a szint akkor kapcsold rá a tőltőt, majd ha a töltő jelzi, hogy feltöltött akkor lehet indítani.
Szevasztok.04-es ZX10-hez kellene,lehetőleg karc mentes fekete faridom.Illetve a motoron lévő, jobb oldali kicsi dekni.(talán a rotor van alatta) Továbbá egy ugyancsak jó állapotú "has" idom is jó volna.Ha tudtok megoldást ezekre a dolgokra,legyetek szívesek értesíteni. Köszönöm.
Hallgattam rátok és a 2005ös évjáratok néztem és sikerült ezt a szép példányt megszerezni 24000km van benne.
Fém fékcsövek
Mivv dob
Csc hyperpro kormánystabilizátor
Rizzoma cuccok
igen kerestem zx10r-t, de nekem csak a papírjai váz blokk benyatank futómű kellett volna, sohasem kerestem karcmentes zx10r-t nincs rá szükségem, az alapok kellenek és egy pálya idom szett. nem túrázni nem motoros találkozózni kerestem, sem hangnyomás vagy szépségversenyt nyerni. olyat kerestem amiért nem kár ha szétküldöd, a 6-és 9 átlag felhasználásra jó, arra hogy eldobd az agyad vagy a technikát ideális egy viharvert zx10r. többet megnéztem, azt amit balázs meg vett váltó hibásan azon is gondolkoztam, de inkább elengedtem. egy keréken 150-170 LE-s motorral bármi történhet ha küldöd neki, + nem kell vacakolni ha pályázni akarsz. meg volt rá a zsé, de nem találtam olyat ami alkalmas volt így jegeltem a történetet, most pedig újra az egekben az áruk, az utak még szarabbak, 16000 egy nap a rabócsin ahol nem mehetsz a nagy körön csak a driftesek meg az autósok, csak a füles által szervezett napon engednek fel oda, így inkább kihagyom. egy 600-as sokkal olcsóbb, kezelhetőbb, és több induló van mint 1000-es. az első pálya napokon itt keleten még csak csak volt pár induló, a nyári hónapokba a cimborával és egy két megszállottal kergettük egymást, szinte alig volt induló, csak ősszel volt újra pár rájderrel több. pöst és a dunántúl más, van zsé van társaság, van pálya is több. most 600 lesz, később majd látjuk, pl nem rég egy 2012-est ajánlottak szétcsapva, az ideális csak most más a project.
Esztétikai hiba ne feltétlenül akadály, ha összecsavarozható az előlappal, kontra a 2 szélső műanyag nincs letörve, ami a konzol gumialátétjébe megy
https://www.kepesmotor.hu/moto...