Generátor szokott leégni bennük amit 2005-re javítottak, volt visszahívás is de a legtöbben nem csinálták meg. Ahogy előttem írták a váz reped amit kívülről általában nem is látni, hanem csak a tank levétele után a belső oldalon szokott megjelenni egy hajszál vékony repedés ami idővel szépen kúszik felfelé. Ezzel majd akkor lesz gond amikor 200-nál leteszed az elejét és kettészakad alattad a motor.
Nem esés miatt repedt, hanem a deltabox két oldalán van ráhegesztve az a konzol, amihez a hengerfej van csavarozva, mindkétszer ott repedt át és még a külső oldalon a karbonutánzatú vázvédő miatt nem is látszott. Először vett új vázat Hollandiából, ahol beleütötték ugyanazt a vázszámot, majd mikor másodjára is megrepedt ugyanott, meghegeszttette majd eladta a picsába. Anno a speedlineba azt állapították meg, h a kerózást nem szereti az az évjáratú váz.
Sziasztok, tudtok abban segíteni nekem, hogy a 2003-2004-es ZX10R szériánál milyen széria hibák voltak és van-e bármi visszatéri gondja illetve mennyire megbízható tipus?
Ár szempontjából elég jó most a korabeli ezresek között.
Válszokat előre is köszönöm.
A 04-esre sokan panaszkodtak 05-07 közöttiek jók. A 05-ösre a ducati 1098 radiális főfékhengere passzol, jól is működik vele. Kormánygátlóm (öhlins) van rá eladóm.
Sziasztok! Szeretnék érdeklődni, hogy melyik modellt érdemes venni a 04-05-ösöket inkább, vagy a 06-07-eseket. Az első szériáknál a problémásabb váltókról olvastam, jellemző ez a későbbiekre is? A formája mindkettőnek tetszik, az újabb mellett a gyári kormánygátló és a radiális fékpumpa szólna, hasonló futásteljesítménnyel nagyjából ugyanannyiba kerülnek, a mobile.de keresője alapján. Előre is köszönöm, ha valaki megoszt pár gondolatot a típusokkal kapcsolatban!
Ár szempontjából elég jó most a korabeli ezresek között.
Válszokat előre is köszönöm.
Baján Nagyfalusi Róbertnek van több is az FB-n megtalálod
Kawazsolti! Köszönöm az ajánlatot, de még csak a tervezgetési, információszerzési fázisban vagyok.
Van egy gyári 07-esem ha érdekel