Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Igen meglett. A pumpának a szűrője volt koszos. Sokat állt a vétel előtt a gép, belerottyant a benya és használatba vétel után jól felszedte a trutyit. Pucolás után működik szépen.
http://youtu.be/akjSsKuhinQ

Igaz 2008-as, de 0:51-nél ott a szürö, meg láthatók a tömítések- o-gyürük...
Itt ugyan nincs részletezve:
https://www.partzilla.com/cata...
, de szokott lenni egy finom üzemanyagszürö a pumpa elött.
https://images.search.yahoo.co...
Ezeken az általános pumpáknál látni azt a kis "zsákot".
Èrdemes kiszedni és átnézni, kitakarítani, mert lehet már részlegesen el van dugulva. Ennyi idös motornál nem válik kárára, ha át van nézve. Elötte érdemes berendelni azt a pár tömítést mivel a csatlakozó felületek tömítve vannak.
Szia nálunk is ez a baj,benzinpumpára gyanakszunk,....nálad meglett a hiba?
2004 felni tud törni, hajtókar néha csinál a blokk oldalán szellőző nyílást, ha kiírják a tiltást a generátor szétrobban. Öreg motor már használni.
2006-os nehezebb
2005-ös golyóálló, a 2004-es problémás.
Az 1 generációnál a váz repedése szokott gondot jelenteni, ráadásul kívülről láthatatlan helyen, valamint a generátor szokott szétrobbanni, a második generációnál pedig a szeleptányérok hajlamosak tönkremenni, nem kell mondani, hogy mi marad a blokkból, ha a szelep beleesik a hengerbe... Ezen kívül mindkettő gyenge pontja a féknyereg, hajlamos lelevegősödni magától, illetve a váltó se a legerősebb pontjuk, a 2008-2010-es modellekét szokták beletenni, azok kicsit erősebbek. Ezeket olvastam róluk.
Sziasztok!
Első és második generációs ZX10R-ek szempontjából érdekelne mik azok a típus sajátosságok, típus betegségek amikre vétel előtt mindenképp érdemes odafigyelni, rákérdezni az eladónál stb. Illetve a két generáció közötti eltéresek és sajátosságok is érdekelnének.
Köszönöm előre a válaszokat!
Nem nagyon, de ami volt az már kijött rajta. A fesszabályzóra volt visszahívás, az 2x is meghalt az enyémen. Másra nem emlékszem.
Sziasztok,
Szeretnék venni egy ZX-10R 2008-as évjáratú motort.
Egyelőre csak nézegetem a hahu-t. A kérdésem az lenne, hogy ennek az évjáratnak volt-e valami szériahibája?
Válaszotok köszönöm előre is.
Sziasztok,
Keresek 2004-es ZX-10R-re combtakaró idom párt. Tel: 06706805765 ballazoltan@gmail.hu
Köszi!
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. 2011-es Kawasaki ZX10R-em van és az a helyzet, hogy 8-10.000-es fordulatnál megtorpan, elmegy az ereje (minden fokozatban). Teljesen elmegy az ereje akkor is ha lassan érem el ezt a fordulatot és akkor is ha hirtelen. Korábban FI hibát dobott 63-as kóddal, ami exup hiba. Kiderült, hogy nem jól működik az exup motor. Ki lett cserélve egy új szervóra, ami most szépen dolgozik, a hibakód sem jön fel, de a motor továbbra is megtorpan 8-10e RPM között. Hibakód nincs, semmi jelzés, csak a tünet. Volt már valakinek ilyen? Baromi frusztráló. Köszi!
Sziasztok!

2004 ZX10R-hez keresem az alábbi idomokat
- Bal-Jobb faridom
- Jobb oldalsó felső fejidom
- Jobb oldalidom

Ha lehet, akkor zöldet keresnék.
Szia! Milyen árban lenne az egész?
Eladók a képeken látható gyári alkatrészek,2004-2005 évjárathoz...
Szia van még alkatrészed?
Sziasztok!

2006-2007 (gen2) 10R-hez van pár használt cuccom: gyári plexi, a gyári kipufogódobok összekötővel, fekete színű üléspúp (utángyártott). Használt Jt hátsó lanckerék. 2008 (gen3) féknyergek, de a felfogatásnál lemarva, hogy kisebb tárcsákhoz is jó legyen, gyári v. nagyobb átmérőjűhöz alátéttel passzol. Ehhez egy szett, azaz 2 nyeregbe SBS betétek bontatlan csomagolásban. Ha érdekel ezek közül bármi, privátban megtalálsz.

Az idomszettet kereső, ha még nem talált és/vagy (másnak) aktuális, kikeresem honnan rendelt a cimborám a gixxerére, passzolt minden, de nem olcsó 4-600 dollár + vám + áfa.
A Bódis dob elkelt.
Veszett. az biztos 👍️
Akit esetleg zavar, az egy pillanat alatt beledobja a killer-t, amit adok hozzá.
Csak óvatosan ezekkel. Nem mindig az érkezik meg amiért fizettél, nem olyan színben és minőségben. Hetekig levelezgetsz míg történik " bármi is " , bármi féle vissza vásárlás küldés nehézkes és drága. Csak olyan kereskedőtől vásárolj akinek tömeges jó visszajelzése van, ha olcsó és kevés a visszajelzés a termékről, akkor az áll fenn hogy a gagyi cuccát egy idő után más néven újra rásózza a vevőkre. Inkább egy gyári javított idom, mint egy hőre szenesedő javíthatatlan.
A cimbora felszerelt egy ilyet, ha " kambojban" motoroztunk senki sem akart 300 m -nél közelebb motorozni hozzá. Aki pedig tudatlanúl beállt utána pár km után az öklét rázva a sor végére állt ! Bitang egy vasdarab !
ZX-10R BODIS TITAN GPC-1 DOB kitűnő állaptan eladó.
90e ft.-
Külföldi oldalakat keress fel, plusz ne sajnáld a jó cuccokért a pénzt. Én is keresek, de már ott is kevés vagy nem szállít. De ki kell fogni, és lecsapni rá. Sok sikert hozzá.