Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nalam pont lapul egy. Az egyetlen "hatranya", hogy teljesen hibatlan. 55e forint.
Valakinek esetleg egy eladó tank nem lapul 10r hez? (06-07) Jelige minél olcsóbban az se baj ha be van horpadva.
Normális.
Két eset lehet: rossz helyre tették a hőmérő érzékelőjét, (a felfelé áramló hűtővíz "melegvíz" csövön van. De számold bele felfelé mész-e vagy lefelé, nagyon nem mindegy! Lefelé üresbe teszem és csak gurulok! Csak mostanában nem jártam ekkora hegyeken!
2005 ninja
Sziasztok kétségeim vannak a motorom hűtőrendszerével kapcsolatban.Ha normálisan megyek veretem neki stb 66fokon szokott lenni vagy 70 között városba felmegy ilyen 90re egyszer bekapcsolt a venti olyan 97 fok körül asszem.Na most meg hogy bejött a hideg és fent a hegyekbe motorozok pl amikor lefele jövök csak 59fok meg 60 az elég alacsonynak találom.Nektek mi a véleményetek?
2006-os ZX10R-re milyen dual sportdobot tudtok ajánlani?Elsősorban akra vagy two brothers érdekelne.Legyen szép állapotú.Előre is köszönöm.
Sziasztok!
Ha valakit érdekel,van eladó 2004-es ZX 10 R-hez...,ami Magyar papíros,forgalomból véglegesen kivonva.
Sérült alkatrészek: váz (csak a váz!),első villák,első kerék,stb.
Sérülésmentes alkatrészek:hátsó lengővilla,2 db hátsó kerék,gyári kipufogódob,verseny plexi,stb.
Légyszíves Csak Telefonon érdeklődj:20-310-33-59.
kb. 4 éve használom a mostanit. 24-el vettem most van benne 40 igazad lehet. Volt előtte cbr, r1, gsxr, ducati 1098, stb. ennél maradtam. Ebben az évben a kx450-nel többet mentem. Azzal nem 200-zal esek el hanem 30-40-nel.
Van neki 3db ZX-10R-je szóval teszteli ő eleget.
Hát akkor venni kell egyet aztán tesztelni!
Nézz már rá a 2004-es vagy a 2008-as motorodra ami áll a garázsban, hogy mi van a kuplungkosárral? Nehogy felrobbanjon!
Itt mindenki csak hallott mindenrol, de valoszinuleg egy kilometert sem mentek ilyen motorral.
Hát azzal 40 000-et mentem. 8000 pálya. Gyári kuplunggal adtam el.
Én erről a problémáról 2004 es ezreseket hallottam.
A legtöbb baj az egykerekezésből származik, a váz repedés és a kuplung halála is.
A 2008-ba raktam kb. 8000 pályakm-ert meg 4000 utcát, de a kuplungnak egy rossz rezzenése nem volt.
Elég sok ismerősöm hajtott akkoriban ilyen mocit de erről most hallok először.
Nekem most az lenne a kérdésem, hogy mennyire jellemző a kuplung kosár problémája (konkrétan szétrobban) a 2008 és 2010 közötti évjáratnál? Amerikai fórumon lehet ilyesmit olvasni...
Ez megint egy másik kérdés.
Amikor meg felbukkan egy új korától magyar kevés igazolt km-rel sok extrával akkor a legolcsóbb kinti lom áráért akarják megvenni.
Nem mintha ez számítana hiszen amelyik hajtókar bajos volt az mostanra már rég kidőlt, generátor dettó.
2011-ben adtam el a 2004-est. Volt benne 40 000km abból 8000 a pálya, akkorát estem vele, hogy újra kellett aszfaltozni a ringet, egy vezérműlánc csere és kiment a világból. Most direkt rákerestem és 2018-ban 24000km volt benne.
Szerintem 60-80 000km van már az összes még élő 04-05 ZX-10R vagy K5-6 1000-ben amit utcán használnak.
Persze rögtön mindenki 20 kivételt tud felsorolni de ez a valóság.
A lényeg, hogy az összes hiba már 3x előjött rajtuk. Most a facen K6 1000-hez keresnek blokkot mert oda lett a 3-as henger. Most akkor rossz a K5 blokkja? Nem csak az összesben van már 80e km vagy 10e pályakm.
A K5-6-nak meg pláne repedt a váza hiszen azt pár évre rá visszahívásban meg is erősítették egy beragasztott elemmel.
Na mindegy ez az én véleményem. Lutri az összes ilyen "régi" vas.
04 hajtókar bajos is volt. 2005 már jó
Egyben úgy kell érteni hogy az összes blokk alkatrész együtt kivéve a blokkház.
Hali! 2006 zx10r blokk bontódik. 31ezer km van benne. Meghallgatok minden ajánlatot akár egyben is eladó. Jelenleg szét van szedve el van pucolva. 0630-378-30-99 és telefonszámon lehet érdeklődni vagy privátban. Ha egyben kell akkor egyeztetünk előtte. Alkatrészenként pedig megbeszélés kérdése.
Nálam a váltó volt a probléma!