Nincs itt csoda mit vártál, azt hitted hogy 8-900000-ért kapsz egy kevés kilométeres, makulátlan 04-05-ös zx 10-est! Láthatod egy patent állapotúért 1.6-17-et is elkérnek de az annyit is ér! Egyébként amit te megvettél azt egy ismerősöm megnézte, és nem volt vele annyira elragadtatva, ott is hagyta! 99.99 %-ban olcsó pénzért, nem adnak patent motort, azt meg kell fizetni sajnos rendesen, főleg most amikor az új motor eladás teljesen megállt, és csak a használt megy!
A zsandárok azt mondták nem az ő hatáskörük megállapítani hogy olyan-e amilyennek hirdették(rá se néztek a motorra). Ez eddig oké, de mondom tudtommal a kilométeróra tekergetés viszont bűncselekmény, és tuti ziher hogy meglehet állapítani, hogy volt-e piszkálva, valamint gyanúm szerint a vagyonszerzési illetéket sem fizette be, mert én lettem volna a következő tulajdonos a külföldi után, ő meg haszonnal eladja úgy, hogy papíron nulla köze van a géphez. Ezekre is basztak, aztmondták hívjak apehot, beültek a kocsiba de azért felírták mindegyikünk adatait hátha verés lesz miután leléptek. Na ezért nem tépkedtem meg a tokáját, másrészt pedig mert kocsival mentünk és a fasszopó fényképezgette a rendszámot, ami egy ismerősömé.
Utána még újra beengedett aljas szándékkal a motorhoz hogy márpedig mutassam már meg hol szivárog az olaj, ott minket is elkezdett fotózni, mire mi is megörökítettük a vázszámot, és a csávó pofáját, a nőjével együtt, mire kitalálta, hogy most akkor ő hívja ki a jardot magánlaksértésért mert ő ugyan nem engedett be minket. Csak arról megfeledkezett, hogy az egész históriát kezdettől fogva vette mindkettőnk diktafonja mobilon. Na ezek után vett vissza az arcából és ajánlotta fel, hogy egy 10-est ad a több mint 20 ezer ft-os felesleges utazásunkért. Az egész dolog órákig tartott. Nevetséges emberek léteznek.
Utána másnap mentünk Dunaharasztiba megnézni egy 12000 km-es R1-et, aki telefonba szintén elfelejtette említeni azt az apróságot, hogy a vázon egy ökölnyi 2-3 cm mély horpadás van. Mákjára pont ott volt dolgunk és nem kellett menni érte 10 km-nél többet. Az a motor is "álló helyzetben eldőlt", nem lett hozzányúlva az idomokhoz blabla...
Csakhogy annál a típusnál a tank ér földet dőlésnél, ott sem kellett atomfizikusnak lenni, hogy megállapítsuk, ahogy a kavicsnyomos deknik is elárulták az idomok alatt.
Arra azért kíváncsi volnék, hogy mi a faszt gondolnak...Eljön a veréb többszáz kilóméterről, aztán elviszi ha már ott van, lehet akármilyen szar?!
Mostantól ha motort veszek első dolgom lesz rögzíteni a telefonbeszélgetést, és elmondani, hogyha nem olyan a gép mint ahogy elmondta akkor bizony kicsengeti azt a nem kevés útiköltséget.
Másfelől azt is megtanultam, hogy nem lehet 2004 utáni jó állapotú 1000-es motort venni 1milla körül (átiratva 1.2 lepedő), max akkora mázlival ami nekem volt de szerintem az 100-ból 1. Az összes egy lepukkant pályamotorból visszaalakított fos. Ha eladom a 6 kilósomat márcsak ezért sem fogom elkótyavetyélni, mert egyszerűen nem lehet kapni korrekt motort.
Mindíg lesz ilyen lelketlen görény, aki a várt profit reményében minden hazugságot és aljasságot bevet. Jól csináltad, hogy kifizettetted az utiköltséged felét. Becsapott! Punk-tum. Egy fülest megérdemelt volna, hogy tudja: hányas a kabát....
Szintén elég lelakott állapotban van, blokk tuti kint volt már belőle, vagy egy bontott van benne, első teleszkopból ömlött az olaj, amit szépen le is takarított, de arra már nem figyelt hogy a tárcsa, fékbetét úszott az olajban. Másik oldalon a tárcsa lógott minden irányba, hűtő javítva. Egy ép idom nem volt rajta, fényezés is elég gyatra.
Ezért a motorert el se mentem volna. Ranezel és latod h agyon vissza vert minden szar cserélt. Latni h Fújva volt mivel a kawasaki matrican kívül semmi nincs rajt. Meg lehetne regélni róla. Masoknak legalább hasznos infó
Óva intenék mindenkit a következő "motortól"!
Mi Veszprémből utaztunk érte oda-vissza 400 kilométert.
A motor olyan szinten levan lakva, mintha most vontatták volna ki 20 év után a fekete tengerből. Gyakorlatilag két egyforma csavar nincs rajt. Telefonban megkérdeztem, hogy csúszott volt-e a motor, mire azt a választ kaptam, hogy "nem vagyok történész", de valószínű, hogy álló helyzetben eldőlt a motor és ezért horpadt be a tank, amit ő maga javíttatott nemrég, de csúszásnyom nincs. Mire odaértünk már mindkét oldalt levoltak nyúzva a kormányvégsúlyok, farokidom műanyagozva, a hűtő nem kicsit sufni javítás nyomokat mutatott, hűtőventillátor hátsó része bedarálva, a fejidom alsó takaró vurkolata letördelve, a hőlégfúvóval összeolvasztott kilométeróra 27500-at mutat, de 60 ezer tuti hogy van a motorban.
Az idomok eredetileg zöld, majd narancs színűek voltak, ami látszik az igénytelen festési munkán. A "nagyon jó műszaki állapot" fogalmát nálam nem merítette ki az sem, hogy a blokk oldalából szivárog az olaj, valamint a "jó gumik" kifejezés sem a helyszínen látott állapotokról árulkodott amivel ha kigurulnék kerítésen kívül azonnal 10 év szigorított várna rám, de reklamálásra hirtelen tudott volna adni egy másik szettet. Ezek után már szívem szerint be sem indítottam volna, de mire feleszméltem cimborám rányúlt a gyújtáskapcsolóra. A "szép motorhang" olyan vezérműlánc csörömpölést hallatott amilyet a legbetegebb riói karneválon sem hallasz. A dekniken, vázon, lengővillán bóvli karbon takarja el a gyaníthatóan szintén makulátlan, karc és hegesztés mentes alkatrészeket, tehát full lutri. Majd miután közöltem, hogy azért mégiscsak másról volt szó a hirdetésben meg a telefonban, emberünk olyan sértődött, ugyanakkor lenézően ideges tekintettel bámult a szemembe amilyet még Gálvölgyi János sem tudott reprodukálni Csernus paródiáiban. "Hát akkor ennyi volt" közölte barátunk és mutatta az irányt kifele a kapun. Na ezután elkezdődött az órákig tartó vita, valamint rendőri jelenlét, s végül belétta hogy hiába hajtja a semmit, a több mint 20 ezer forintos utazási költségünkből 10 ezret hajlandó volt visszaadni ez a majom. Én béketűrő vagyok, de nem sokon múlt hogy lepattintsam az állkapcsát. Két nap múlva Miskolc alatt találtam egy ZX10R-t sárga lábtartókkal, azt 850-be hoztuk el 18 ezer km-rel, jóformán szalon állapotban, nagyon egybe volt. Erre még kell költenem kb 320-at (mert amerikai papíros) mire nevemen van műszakival, de akkor is jó vétel volt. Tehát lehet találni nagyon agyonbaszottat relatíve drágán és jót olcsón. Sok sikert a keresgéléshez!
Utána még újra beengedett aljas szándékkal a motorhoz hogy márpedig mutassam már meg hol szivárog az olaj, ott minket is elkezdett fotózni, mire mi is megörökítettük a vázszámot, és a csávó pofáját, a nőjével együtt, mire kitalálta, hogy most akkor ő hívja ki a jardot magánlaksértésért mert ő ugyan nem engedett be minket. Csak arról megfeledkezett, hogy az egész históriát kezdettől fogva vette mindkettőnk diktafonja mobilon. Na ezek után vett vissza az arcából és ajánlotta fel, hogy egy 10-est ad a több mint 20 ezer ft-os felesleges utazásunkért. Az egész dolog órákig tartott. Nevetséges emberek léteznek.
Utána másnap mentünk Dunaharasztiba megnézni egy 12000 km-es R1-et, aki telefonba szintén elfelejtette említeni azt az apróságot, hogy a vázon egy ökölnyi 2-3 cm mély horpadás van. Mákjára pont ott volt dolgunk és nem kellett menni érte 10 km-nél többet. Az a motor is "álló helyzetben eldőlt", nem lett hozzányúlva az idomokhoz blabla...
Csakhogy annál a típusnál a tank ér földet dőlésnél, ott sem kellett atomfizikusnak lenni, hogy megállapítsuk, ahogy a kavicsnyomos deknik is elárulták az idomok alatt.
Arra azért kíváncsi volnék, hogy mi a faszt gondolnak...Eljön a veréb többszáz kilóméterről, aztán elviszi ha már ott van, lehet akármilyen szar?!
Mostantól ha motort veszek első dolgom lesz rögzíteni a telefonbeszélgetést, és elmondani, hogyha nem olyan a gép mint ahogy elmondta akkor bizony kicsengeti azt a nem kevés útiköltséget.
Másfelől azt is megtanultam, hogy nem lehet 2004 utáni jó állapotú 1000-es motort venni 1milla körül (átiratva 1.2 lepedő), max akkora mázlival ami nekem volt de szerintem az 100-ból 1. Az összes egy lepukkant pályamotorból visszaalakított fos. Ha eladom a 6 kilósomat márcsak ezért sem fogom elkótyavetyélni, mert egyszerűen nem lehet kapni korrekt motort.
Telefonba mindne szép és jó, képről se tűnt olyan vészesnek.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-10
_r_ninja-7937623
Szintén elég lelakott állapotban van, blokk tuti kint volt már belőle, vagy egy bontott van benne, első teleszkopból ömlött az olaj, amit szépen le is takarított, de arra már nem figyelt hogy a tárcsa, fékbetét úszott az olajban. Másik oldalon a tárcsa lógott minden irányba, hűtő javítva. Egy ép idom nem volt rajta, fényezés is elég gyatra.
Mi Veszprémből utaztunk érte oda-vissza 400 kilométert.
A motor olyan szinten levan lakva, mintha most vontatták volna ki 20 év után a fekete tengerből. Gyakorlatilag két egyforma csavar nincs rajt. Telefonban megkérdeztem, hogy csúszott volt-e a motor, mire azt a választ kaptam, hogy "nem vagyok történész", de valószínű, hogy álló helyzetben eldőlt a motor és ezért horpadt be a tank, amit ő maga javíttatott nemrég, de csúszásnyom nincs. Mire odaértünk már mindkét oldalt levoltak nyúzva a kormányvégsúlyok, farokidom műanyagozva, a hűtő nem kicsit sufni javítás nyomokat mutatott, hűtőventillátor hátsó része bedarálva, a fejidom alsó takaró vurkolata letördelve, a hőlégfúvóval összeolvasztott kilométeróra 27500-at mutat, de 60 ezer tuti hogy van a motorban.
Az idomok eredetileg zöld, majd narancs színűek voltak, ami látszik az igénytelen festési munkán. A "nagyon jó műszaki állapot" fogalmát nálam nem merítette ki az sem, hogy a blokk oldalából szivárog az olaj, valamint a "jó gumik" kifejezés sem a helyszínen látott állapotokról árulkodott amivel ha kigurulnék kerítésen kívül azonnal 10 év szigorított várna rám, de reklamálásra hirtelen tudott volna adni egy másik szettet. Ezek után már szívem szerint be sem indítottam volna, de mire feleszméltem cimborám rányúlt a gyújtáskapcsolóra. A "szép motorhang" olyan vezérműlánc csörömpölést hallatott amilyet a legbetegebb riói karneválon sem hallasz. A dekniken, vázon, lengővillán bóvli karbon takarja el a gyaníthatóan szintén makulátlan, karc és hegesztés mentes alkatrészeket, tehát full lutri. Majd miután közöltem, hogy azért mégiscsak másról volt szó a hirdetésben meg a telefonban, emberünk olyan sértődött, ugyanakkor lenézően ideges tekintettel bámult a szemembe amilyet még Gálvölgyi János sem tudott reprodukálni Csernus paródiáiban. "Hát akkor ennyi volt" közölte barátunk és mutatta az irányt kifele a kapun. Na ezután elkezdődött az órákig tartó vita, valamint rendőri jelenlét, s végül belétta hogy hiába hajtja a semmit, a több mint 20 ezer forintos utazási költségünkből 10 ezret hajlandó volt visszaadni ez a majom. Én béketűrő vagyok, de nem sokon múlt hogy lepattintsam az állkapcsát. Két nap múlva Miskolc alatt találtam egy ZX10R-t sárga lábtartókkal, azt 850-be hoztuk el 18 ezer km-rel, jóformán szalon állapotban, nagyon egybe volt. Erre még kell költenem kb 320-at (mert amerikai papíros) mire nevemen van műszakival, de akkor is jó vétel volt. Tehát lehet találni nagyon agyonbaszottat relatíve drágán és jót olcsón. Sok sikert a keresgéléshez!
100.000-Ft
Kivétel:
-Első/Hátsó lámpák
-Visszapillantó tükrök
-Plexi
-Irányjelzők
-Tank
-Hátsó sárvédő
A farok rész enyhén sérült, a többi idom hibátlan.Az ár FIX !
Valaki tud az jelezzen. Köszi
csak egy eccerű kérdés volt