van egy lakasom, amiben a Nagyim lakik, akit ugye nem lehet kitelepiteni
a fel meg .... amiben jelenleg lakom, csak a fele, vagy valamivel kevesebb meg a bank tulajdona
Arra próbáltál célozni, hogy Tomi helyében Apu helyett inkább a leány-nyal, öö akarom mondani a leányzóval cserélnél .... ,izé eszmét a súrlódással fejlesztett hő hideg pontokba juttatásáról ?
Kellő számú minta = saját tapasztalat + elsőkezű infok, pl. saját hideg lábaid gazdájának nyilatkozatai.
És máris az univerzum működésének átlátásához "nélkülözhetetlen" infohoz jutott a nagyérdemű...
es azt gondolod, hogy ez most igy vicces, de volt olyan altalanos iskolas osztalytarsam, aki ca 5 eve, 11 evvel az iskola elvegzese utan egyszercsak csongetett nalunk. en ajtot nyitottam, eloszor ledobbentem, majd megorultem, hogy de kedves, Tomi atjott latogatoba a masodik meglepetes akkor jott, amikor Tomi kb kikerult az ajtoban allva es kozolte, apamhoz jott beszelgetni
tuzszeresz haverom neha beszelget vele a robbanoanyagok szaghatasairol, illetve hogy azok hogyan befolyasolhatjak a keresokutyakat
nem, nem apamra utottem
Nézd,
Ha kinyomtatod a kérdést és alkalomadtán lefárasztod vele és azok után hagy hírmondót belőled, meghallgatom a híreket... Csakmer: hallójónapot, gipszjakab vagyok a sportmotor fórumból és az a helyzet, hogy ön nyert egy telefonos beszélgetést autós ill. motoros motorolajok témakörében - becses leánya ezúton is tisztelteti, ill üzeni, hogy neki köszönje majd meg... - no ez vicces szitu volna. Nem?
Akkor inkább valami tréfásabbat sütnék el
mit jelent a kello szamu minta
es kulonbenis, nem ROLAM van szo, hanem ugy ALTALABAN a hideg labu/orru/fulu noszemelyekrol HA csajoznek, esetleg tudnek nyilatkozni ebben a kerdesben, de pasizni is csak ritkan szoktam, igy aztan oket sem erdemes meginterjuvolni
nezd!
ha gondolod, megadom az egyetlen, draga jo edesapam telefonszamat es Ő tuti elmagyarazza neked ha ert hozza, ha nem sejtesem szerint ert hozza nagyon kedves ember, pokoli sokat tud ilyen temakrol beszelni es neha meg en is megertem
Nem azt mondtam, hogy feltétlenül spéci ( és ezzel összefüggésben 3x drágább ) csak, hogy más. Ha ebben a témában mélyreható ismereteim lennének akkor hidd el szívesen megosztanám a világgal.
De el tudja valaki mondani, hogy miben nyilvánul meg a speciális volta a motorokhoz való olajnak? Amúgy pedig nem értesült róla se a kawa, se a yamaha, hogy űrtechnikás olaj kéne az újabb blokkjaikba, hogy az eredeti angol gép-/szerelési könyveikben rég elavult API SG (\'93 v. előtti motorokhoz való - kawa 96-03 típushoz), API SE (1979 v. azelőtti - R1 \'04-05) minősítést javallanak? API minősítések érvényes/lejárt
Szóval kéne az a mért és az adatlapján is szereplő jellemzője az olajnak amelyik mutatja, hogy a motoros olaj mennyivel kiválóbb, mint amit autóhoz fejlesztettek (lobbanáspont, viszkozitás, teljes bázisszám, stb). Egyrészt, mert érdekel, másrészt, mert Neked sem feltétlen érdeked egy dologról azt gondolni, hogy spéci, ha ezt semmilyen módon nem lehet mérni, hanem csak hinni. Parából nem veszek semmit.
A fordulatszámot nem érdekli a viszkozitás, max annyiban, hogy nagyobb lesz a sűrűbb folyadék súrlódási és pumpálási vesztesége, tehát kevesebb teljesítmény marad. Ez versenymotornál lényeges, ellentétben az élettartammal... De ott épp ezért szárazkuplunggal mennek és máris lényegtelen, megcsúszna-e a kuplung a betöltött kenőanyagtól, ha olajfürdős volna.
Az a pék még elmegy, de ha cipőt készítene.. abban kevés köszönet volna.
a fel meg .... amiben jelenleg lakom, csak a fele, vagy valamivel kevesebb meg a bank tulajdona
utban vagyok
És máris az univerzum működésének átlátásához "nélkülözhetetlen" infohoz jutott a nagyérdemű...
tuzszeresz haverom neha beszelget vele a robbanoanyagok szaghatasairol, illetve hogy azok hogyan befolyasolhatjak a keresokutyakat
nem, nem apamra utottem
Ha kinyomtatod a kérdést és alkalomadtán lefárasztod vele és azok után hagy hírmondót belőled, meghallgatom a híreket... Csakmer: hallójónapot, gipszjakab vagyok a sportmotor fórumból és az a helyzet, hogy ön nyert egy telefonos beszélgetést autós ill. motoros motorolajok témakörében - becses leánya ezúton is tisztelteti, ill üzeni, hogy neki köszönje majd meg... - no ez vicces szitu volna. Nem?
Akkor inkább valami tréfásabbat sütnék el
es kulonbenis, nem ROLAM van szo, hanem ugy ALTALABAN a hideg labu/orru/fulu noszemelyekrol HA csajoznek, esetleg tudnek nyilatkozni ebben a kerdesben, de pasizni is csak ritkan szoktam, igy aztan oket sem erdemes meginterjuvolni
ha gondolod, megadom az egyetlen, draga jo edesapam telefonszamat es Ő tuti elmagyarazza neked ha ert hozza, ha nem sejtesem szerint ert hozza nagyon kedves ember, pokoli sokat tud ilyen temakrol beszelni es neha meg en is megertem
Nem azt mondtam, hogy feltétlenül spéci ( és ezzel összefüggésben 3x drágább ) csak, hogy más. Ha ebben a témában mélyreható ismereteim lennének akkor hidd el szívesen megosztanám a világgal.
API minősítések érvényes/lejárt
Szóval kéne az a mért és az adatlapján is szereplő jellemzője az olajnak amelyik mutatja, hogy a motoros olaj mennyivel kiválóbb, mint amit autóhoz fejlesztettek (lobbanáspont, viszkozitás, teljes bázisszám, stb). Egyrészt, mert érdekel, másrészt, mert Neked sem feltétlen érdeked egy dologról azt gondolni, hogy spéci, ha ezt semmilyen módon nem lehet mérni, hanem csak hinni. Parából nem veszek semmit.
A fordulatszámot nem érdekli a viszkozitás, max annyiban, hogy nagyobb lesz a sűrűbb folyadék súrlódási és pumpálási vesztesége, tehát kevesebb teljesítmény marad. Ez versenymotornál lényeges, ellentétben az élettartammal... De ott épp ezért szárazkuplunggal mennek és máris lényegtelen, megcsúszna-e a kuplung a betöltött kenőanyagtól, ha olajfürdős volna.
Az a pék még elmegy, de ha cipőt készítene.. abban kevés köszönet volna.