enyémet megvédte, én néztem a gyárit ha a gyári elméletbe megvédi akkor ennek is megkell mert helyileg ugyanoda van felfogatva és kb 2-3 centivel szemmel-láthatólag kijjebb nyúlik a blokktól. Ha esetleg érdekel akkor körbefotózom neked, hogy van felfogatva mi mennyire nyúlik ki stb stb vagy Fejér megyébe akár ha erre jársz szívesen meg is mutatom.
Igen amit Te linkeltél az a gyári kawasaki által kiadott bukógomba ehhez a típushoz eladási ára 90-100 ezer környékén fekszik és ha elesel ami ne forduljon elő akkor cserés az egész elem amit linkeltem annál csak a felső műanyag elem. és ahhoz képest filléres tétel a csere.
esztétikus, egyszer sikerült borulnom az esésből adódó következményeket a lábtartó meg ennek a kütyünek a műanyag felülete felfogta, a cseréje kb 10 ezer forint volt a műanyag kopó elemnek rajta. tudom ajánlani :) beszerzési ára eurótól függően ilyen 40-45 be fáj postával együtt, felszerelni meg kb 20-30 perc alatt simán fellehet házilag is.
LEírom okulás képp a sztorimat, tanulságos..
Mint írtam is leállta motor se szó se beszéd.
Figu tanácsára rögtön elkezdük a relével, nem az volt. Tlet múlt az idő, helyi szerelő rögötn vissza dobta lévén nem tudja megcsinálni, persze azért lehúzott némi pénzzel nehogy már.. Irány Pest MF motors, röpködtek az elméletek, Partzillás új ECU, 200 ért, nem jó lévén nem Immos- magyar Kawa 397 ezer ft az új, de kiderült nem rendelhető stb..
Feri kért még egy kis időt, nem hitte el lévén volt Zé tulaj plusz állítása szerint a Zé az egyik legjobba nsikerült széria a Kawánál hogy ez a baj.
Ma életre kelt a gép, a kábel kötegben egy eldugott csati volt tele vízzel és kosszal.
A Zé újra él- kösszönhetően az alapos szerelésnek, nemsokára hozom el Pestről!
Üdv Tagok!
Pár napja vettem észre, hogy a motoron a piros led a műszerfalon nem villog! Azt hittem lemerült, de kulcs be és indult is! Utánna leállítás után villogott a led! Most kimentem és a led ismét nem dolgozik!
Mi lehet a gond?? Lehet, hogy az immobiliser rosszalkodik??
Ja a motor 2008-as z750!
A válaszokat előre is köszi!
sziasztok!
Vettem nyáron egy Z750s-t és keresek hozzá középállányt, vagy valami megoldást, hogy télire tehermentesítsem a rúgókat ill. a gumikat.
Előző motorom egy TDM 900 volt, de azon volt 3 pont amihez legyártottam egy emelőt.
Sajna a Kawán nem látok ilyen megoldást.
én néztem azt de irgalmatlan drága volt ezért egy olcsóbb változat mellett döntöttem!
http://static.twisted-throttle...
esztétikus, egyszer sikerült borulnom az esésből adódó következményeket a lábtartó meg ennek a kütyünek a műanyag felülete felfogta, a cseréje kb 10 ezer forint volt a műanyag kopó elemnek rajta. tudom ajánlani :) beszerzési ára eurótól függően ilyen 40-45 be fáj postával együtt, felszerelni meg kb 20-30 perc alatt simán fellehet házilag is.
2007-es Z750-hez fehér index búrája elfekvőben volna e valakinek? Sikeresen elhagytam a jobb hátsót pár napja.
Használ valaki ilyesmi deklivédőt a motorján?
http://www.kawasaki.hu/hu/acce...
Ha igen akkor pár gondolatot tudna róla írni?
Vagy jobban járnék ha vennék a motorra egy ilyet?
http://www.rg-racing.com/brows...
Erősen elgondolkodtam ezeken a dolgokon.
Köszi
csodálkoztam volna ha valami nagy elektromos zür lett volna, én a kezdetektöl itt vagyok és nem emlékszem ilyenre.
Talán lesz még egy két kellemes hétvége, van mit bepótolni.
LEírom okulás képp a sztorimat, tanulságos..
Mint írtam is leállta motor se szó se beszéd.
Figu tanácsára rögtön elkezdük a relével, nem az volt. Tlet múlt az idő, helyi szerelő rögötn vissza dobta lévén nem tudja megcsinálni, persze azért lehúzott némi pénzzel nehogy már.. Irány Pest MF motors, röpködtek az elméletek, Partzillás új ECU, 200 ért, nem jó lévén nem Immos- magyar Kawa 397 ezer ft az új, de kiderült nem rendelhető stb..
Feri kért még egy kis időt, nem hitte el lévén volt Zé tulaj plusz állítása szerint a Zé az egyik legjobba nsikerült széria a Kawánál hogy ez a baj.
Ma életre kelt a gép, a kábel kötegben egy eldugott csati volt tele vízzel és kosszal.
A Zé újra él- kösszönhetően az alapos szerelésnek, nemsokára hozom el Pestről!
Jó utat mindenkinek!
Pár napja vettem észre, hogy a motoron a piros led a műszerfalon nem villog! Azt hittem lemerült, de kulcs be és indult is! Utánna leállítás után villogott a led! Most kimentem és a led ismét nem dolgozik!
Mi lehet a gond?? Lehet, hogy az immobiliser rosszalkodik??
Ja a motor 2008-as z750!
A válaszokat előre is köszi!
Vettem nyáron egy Z750s-t és keresek hozzá középállányt, vagy valami megoldást, hogy télire tehermentesítsem a rúgókat ill. a gumikat.
Előző motorom egy TDM 900 volt, de azon volt 3 pont amihez legyártottam egy emelőt.
Sajna a Kawán nem látok ilyen megoldást.