Ki hogy vált nem tudom de nekem soha - se fokozat dobálás nem fordult elő, legelőször én is váltottam pár üreset mikor megvettem a motort de azóta sem.
Ilyen nekem is volt, hogy visszadobta a fokozatot. Egyszer pont előzés közben egy élmény volt
Tavasszal lehet én is rápróbálok a motulra, hogy 5100 vagy 7100 az majd még kiderül, mert ahogy eddig ismerősök köréből hallottam mindenki dícsérte.
Én igen, 10w50 -et.
Ez az első olajam a motorban, úgyhogy nem tudok összehasonlítani, de üresváltások előfordulnak. Van olyan is, hogy ha kuplung nélkül rakom feljebb akkor néha 1-2 másodperccel a váltás után visszadobja az előzőbe.
Tavasszal szerintem Motul 5100-at rakok bele.
Igen. Én midenhol 5000 körül láttam. Ők hozták 3800 ba a HifloFiltro tipust. És 12 ezret fizettem a motul 7100 10w40 ért. Szerintem jó árakkal dolgoznak. Azt hiszem kaptam valamicske kedvezményt is.
Nekem is most lesz ugye az olajcsere is. Én a motul 10w40-et tetetem bele. És nincs panasz rá.
Nyilván aki jobban feszegeti a motor határait ott mar nem mindegy az olaj választás.
Ez viszont az én túratempómhoz remek és itt sincs mellévaltás vagy motor melegedés.
Szia
egyett kell veled értenem. Volt benne nekem is fuchs, de nem volt az igazi. Most motul 7100. És ha eléri a 75 fokot nagyon jó lesz a váltó is . Sőt nem melegszik fel vele 100 fokig soha. Nem váltok vele üreset csak elvétve a többihez képest.
Ha megengeditek, pár infóm van a témáról. Jojo zxr750, de ebben sokat kipróbaltam 7 év alatt. Castrol, nagyon rossz, motul5100 jó volt, ugyanez a fuchs comp 4, aztan kiprolaltam a mol dynamic 10w-50-et és vaj puha lett a blokk es válto. Most a z750et shell 10w40 el vettem, de nem tetszik, hangos kemény a váltó. Az elozo tulaj azt mondta pedig , jobb mint a motul, mert volt benne az is...ebben is csak mol 10w50et fogok hasznalni!
érdekes szitu. Silkolene pro4 párti voltam én is. 3 olajcsere óra az van benne. most épp nem volt raktáron, ezért motul 5100 került bele.
jelzem...nekem ezzel sokkal jobb a váltó. mostantól csak ez megy bele :)
Sziasztok.Itt olvastam a fórumon,hogy a Z1000 (2003) as modellbe a Fuchs olajat ajánljátok.Melyiket érdemes beletenni?10w-40 ből van kétfajta.Én ezt néztem:Fuchs-Silkolene Comp 4 XP 10w-40.Vagy elég bele a fél szintetikus is?Köszönöm előre is a választ.
Újabb tapasztalat kellene- sajnos a relé csere sem oldotta meg a gondot, szerelő cserélte egy másikról és nem kap kivezérlést a jó relé sem- tiltás lenne? Megnézi a smice által javasolt borulás érzékelőt is- holnap kiderül.
Valami ötlet esetleg valakitől?
Nem kell levenni meg kell emelni ameddig a benzin vezeték engedi, alá szoktam tenni valamit hogy ne keljen tartani, nem sok helyed lesz de megoldható,
bár nekem 2006-os van,
arra figyelj hogy ne ejtsd bele a csavarokat :)
ha a légsz. fedelét kicsavaroztad kicsit húzd meg a motor hátulja felé mert van rajta egy kis fül.
Tavasszal lehet én is rápróbálok a motulra, hogy 5100 vagy 7100 az majd még kiderül, mert ahogy eddig ismerősök köréből hallottam mindenki dícsérte.
Ez az első olajam a motorban, úgyhogy nem tudok összehasonlítani, de üresváltások előfordulnak. Van olyan is, hogy ha kuplung nélkül rakom feljebb akkor néha 1-2 másodperccel a váltás után visszadobja az előzőbe.
Tavasszal szerintem Motul 5100-at rakok bele.
Nyilván aki jobban feszegeti a motor határait ott mar nem mindegy az olaj választás.
Ez viszont az én túratempómhoz remek és itt sincs mellévaltás vagy motor melegedés.
egyett kell veled értenem. Volt benne nekem is fuchs, de nem volt az igazi. Most motul 7100. És ha eléri a 75 fokot nagyon jó lesz a váltó is . Sőt nem melegszik fel vele 100 fokig soha. Nem váltok vele üreset csak elvétve a többihez képest.
jelzem...nekem ezzel sokkal jobb a váltó. mostantól csak ez megy bele :)
Újabb tapasztalat kellene- sajnos a relé csere sem oldotta meg a gondot, szerelő cserélte egy másikról és nem kap kivezérlést a jó relé sem- tiltás lenne? Megnézi a smice által javasolt borulás érzékelőt is- holnap kiderül.
Valami ötlet esetleg valakitől?
Ajánlom figyelmedbe a zs+u boltokat. Én ott vettem és 3800 volt ami jó ár szerintem.
bár nekem 2006-os van,
arra figyelj hogy ne ejtsd bele a csavarokat :)
ha a légsz. fedelét kicsavaroztad kicsit húzd meg a motor hátulja felé mert van rajta egy kis fül.
A levegőszűrő cseréhez le kell venni a tankot?
Vagy csak meg kell emelni kicsit?
Van valami trükk amire figyelni kell?