Szerintem is jobbra húz, a kereskedő hülyének nézett, és azt mondta, hogy jobb lenne, ha vezetés közben fognám a kormányt. Lehet, hogy a kipuf súlya nincs kellően korrigálva, és csak a hátsó kereket kéne rendesen beállítani. De elég fura, hogy ilyen gyárilag. Kawasaki.....
Azt hittem, hogy csak az én fóbiám, hogy jobbra húz.. de gyakorlatilag új korától... Mi okozza ezt? Ha kétkézzel fogom a szarvát akkor nem érzem, de ha kéz nélkül gurulok akkor egyértelműen jobbra megy.
Áhhhh, nem a plexiért lett szétszedve, nyilván... Jó vicc is lenne... Ha már szerelés, akkor felraktunk markolatfűtést, meg a szivargyújtót is átkötöttük a lámpára. Jó dolog ez a markolatfűtés!
Lassan nem tudok kiigazodni a kormányon, annyi vacak van rajta...
Hát, ha tudom, hogy kifúrják, lehet, hogy nem plexire alkudozom a vásárlásnál... Viszont nekem így jobban tetszik az eleje. Kicsit a nagytesóra hajaz. Hogy a nem létező szélvédelem változik-e, azt nem tudom, majd a használatban kiderül.
Szia! Lehet,hogy érdekelne az ER-6. Lenne pár kis kérdésem: - Mennyiért lehet elhozni? - Német,vagy magyar papíros? - A papírja nem 25kw-os véletlenül? Várom válaszod! Köszi
segítséget kérnék. Hova kell dugni azt a nyomorult fokozatvisszajelző csatlakozóját . Valaki tegyen fel egy fotót, aki már megcsinálta, mert én nem találom azt a fránya OBD csatlakozó fedelet. . Valami szürke csatlakozó az ülés alatt.
Szasztok!
Cápa koma mivel hasogatod a szőrszálat , mivel unatkozol?
Nem én tévedtem hanem a Kawa Motorkerékpár használati útmutató 112 oldal karbantartás és beállítások fejezet 1 bekezdés SZÓSZERINT így írja , úgy látszik ezek a szakfordítók is trehányok.
Azért örülök hogy tudtad miről van szó , én meg majd csak belejövök .
Hi FIGU
Szoval a motorgumiba a legnyomast azert allitgatjuk, hogy a leheto leg idealisabb felfekvesi foltot allitsuk be lehetoleg kanyarban es egyenesben is. A gumi szerkezeten kivul a leg fontosabb a motor sulyterhelese. A Z-nel is megkulonboztet 1. ill 2. szemelyes beallitast a konyv (japoknal annyi a 2 ember, mint nalunk 1 ). Mivel en 100+ kg vagyok ertelemszeruen kemeny gumival jartam. Elol 2,4 alatt ereztem, hogy csavargatja a kormanyt az aszfalton kozvetitodo gordulesi ellenallas (csak FIGU kedveert fogalmaztam ilyen szepen ), tehat elol olyan 2,4-2,5 volt. Hatul mindenkeppen kemenyebbet, alt. 2,6-2,7-t allitottam be. En az E-ringen is igy mentem. Mindenki allitgatta, meg engedte le a gumit a boxban, en nem nyultam hozza. A lagy gumi sokszor jobban tapad es a csuszashatart is konnyebben jelzi vissza, de van hatranya is. Instabil tole a motor, fekezesnel, kanyarnal es kigyorsitasnal is eltaknyosodhat az iv. Tovabba hamarabb megeszi a gumit motor plane a hatso kereken, mert a lagyabb gumi jobban melegszik es ezek a gumik melegen jobban tapadnak, de jobban is kopnak. Az autopalyan kozel egyenesen meg nem kell olyan tapadas, mint a szerpentinen ilyenkor a lagy guminak csak a hatranyat "elvezzuk".
Ui: még annyit, hogy igen, ha elől elég puhácska akkor nekem is szitál fékezésnél és erősen megúszik!
Ha meg hátul is annyira puha (pl 2.0), akkor nem lehet vele dőlni! Csúszik mint a rosseb és a kigyorsításoknál (mégha teljesen egyenes úton csinálom) meg vagy elpörög, vagy összevissza táncol.
Hát sok nagy mosoly, jókedv s múlatság mellett bizony azért leszürtem a számomra fontos dolgokat, pl azt hogy nincs tökéletes országúti keréknyomás beállítás, mert nemhinném, hogy minden tényezőnek meg lehet fefeltetni egy gumi viselkedését (tengerszint feletti magasság, légköri nyomás, légsűrűség, sebesség, stílus, gumi jellemzők, külső hőmérsékletek (aszfalt, levegő), aszfalt minősége, futómű beállítás, tömeg eloszlás és maga a tömeg. Köszi Cápa ).
No, de azért a leg optimálisabb beállítást meg lehet találni egy adott célra. Nekem Isten igazából szerpentinezés a célélmény, de csak nyáron, ahol az alábbi guminyomások bejöttek nagyjából.
De ilyenkor, kicsit hidegebben...
Kipróbálom a kikértek véleményére támaszkodva az előre 2,2-2,3, hátul 2,4-2,5-öt .
mennyiért mérik? Egyszerű beszerelni?