Én csak egy lehetőségnek írtam mivel ez a megoldás létezik a Suzuki SV 650 (S)-nél az ER6n/f-nél, Z750-nél és még sorolhatnám én csak fel akartam hívni ere is a figyelmét hogy ezt az utat érdemesebb választani a Versys akcióról tudok és ezért írtam mert majdnem egy árban van a Ninjával persze újonnan. De van akciós ER6n is másfél milla alatt de ez is 2008-as, és ezt is lehet 25 KW-tal kérni:)))
Gugyi, hiányozni fogsz szokatlan stílusod miatt, remélem kapsz valahonnan egy olcsó PC-t azzal is lehet internetezni! Tavaszra széles utat és kevés kutyát!
Véleményem szerint Dusán hozzászólásai alapján nem a Versys lenne álmai motorja, egyrészt arról egy (elnézést, ha nem az vagy)tapasztalatlanabb motoros hamarabb leesik egy fékezésnél (lásd tesztek a bólintásról), másrészt aki Ninja-ra kacsintgat, az nem érezné jól magát egyenes derékkal! A Donor636 szerinti irány amellett jó, mert szerintem is egy nagyobbat kellene megcélozni, ha telekétüléses a terv: ER6N vagy ER6F/NINJA650 hivatalos teljesítmény fojtással! És ha eljön az idő, akkor fojtás ki és gázt neki!
Szia nekem semmi közöm hozzá de ha pénztárca engedi és két személlyel szeretnél túrázgatni és a 25 KW-at is számít akkor én a helyedben egy Kawasaki Versyst vennék mivel a 2008-as most 1.450.000 Ft és kérheted 25 KW-ós folytatással is így a forgalmiban ez fog szerepelni de ha kevés lesz ki veszik a fojtást és gooooooo! Ezt csak azért írtam ha két személy és túrázás akkor csak is így de te tudód és így egy motor árért két teljesítményt kapsz szerintem azért a mai világban nem mindegy:)
Hát.... én 92kg vagyok .... ....... szerintem bírni fogja a 120at utazóban lazán. De azért 2 személlyel már 120 körül nehezebben fog menni az előzgetés ... olyan 140-150ig szépen fog húzni de utánna már elég lassan fog emelkedni a mutató...
Bocsantot kérek töletek, de nemsoka elviszi keresztanyám a kőcsön nótbukját. Nemtom mikor leszmegint. lehethogy lesz vevö a hondara, probálok interentkávézobol mint regebben , de az nekem drága.
Dusan nincsat vegyél az gyonyöru és jo.
szerbusztokk.
Fékek elég jól fognak - könnyen meg lehet vele állni(na persze ez azért az adott helyzettől is fögg)
Szerintem pillekönnyű (a régebbi 250esekhez képest)--ezért könnyen irányítható, és jól manőverezhető motor ---ez azért nem hátrány főleg ha kezdő motornak veszi az ember.
Ha a pénztárcád megengedi inkább Ninját vegyél mint Nsr-t .
(4ütem - 2ütem, elég nagy a különbség a kettő között)
100km/h felett már kezd elég sportos hangja lenni (a gyári dobbal)--amúgy tipikus sor2es hangja van.
Pár infó:
fogyasztás 3,8-4,5 liter között
100as utazón kb450km-t megy el egy tank benzinől
Lehet vele tartani a tempót nagyobb gépek mellett is.
A 120km/h utazóba jó neki -- a 140et is lazán vinné utazóban ---de én szerintem az hosszú távon nem biztos hogy egészséges lenne a blokknak--mégis csak sor 2es 250es motorról van szó.
Csá!
Igazából a legegyszerűbb az lenne ha azt mondanám hogy olvass vissza a fórumban! (ott minden le van írva)
De nyomjad a kérdéseket mit szeretnél tudni!
Igazából rosszat nem tudunk mondani a gépről -- egy fórumozó tulaj azt mondta hogy neki hosszú távon nem kényelmes annyira a motor -- a magassága miatt (kb 180ccm)... másról nagyon nem tudunk !
A véleményetek érdekelne. Tanulógépnek vennénk mocit, és alkalmasint ketten is mennénk vele. Mivel páromnak A1-e van, max. 25 KW-ig vehetünk gépet. Kacérkodunk a NSR és a Kawa Ninja 250 R között. Vélemények, ötletek, tapasztalatok, javaslatok?
Köszi
Dusán
Mi a francért froclizzátok! Olvassátok el a Ti hozzászólásaitokat! Sok okos, aki még háttal ül az apró kis kormányának, de már oktatni akar!
Gugyi! Te tudod, elég erős-e Neked a 125-ös motorod! Ha úgy érzed, nem félnél egy jelentősen erősebb motoron, mert a Ninja250 az sokkal erősebb (a Te olvasatodban) a Hondádnál, minden rajtad múlik, próbáld meg. Ha nagyon tetszik, nem csodálom, nekem is volt, és imádtam, de azt is kinőttem! Ha odáig vagy érte, és a dombos utakon (ahogy hozzászólásodból olvastam az útjaitokról) nem félsz egy erősebb gázkart ráncigálni, érdemes a cserén gondolkodni, mert nagyon jó útfekvésű, kezelhető motor a kis "Nincsa", ahogy Te kiejted!
Elcserélni viszont nem lesz könnyű, mert kisebbre nem cserélnek az emberek, javaslom hirdesd meg, és ha elkel tavaszra - talán az új jogszabály miatt lesz kereskedő vagy nepper, aki előre bespájzol 125-ösökből - megveheted álmaid motorját! Vigyázz, ne pocsékold el túl olcsón, nehogy becsapjanak.
Széles utat, vigyázz a Pitypang kilátónál!
A Sanyi itvan a interent-kávéba és mongya, hogy csunyán beszétek velem. inkab a mocikrol irjonmá valaki. Ha ért hozá valki iten! Nálunk isvanaki nem ért álatokhoz, osz jol felrugta a mútkoris a Kati a hátsó lábával.
Jo vigyázni ha tud gondolskodni a ember, nem tuthassa hol futösze a Katival. (esztet Sanyi diktáta)
Emgem a moci érdekelnének!
Koszonöm
Köszonom, megjegyzem, mera sanyi huga is az. Fekete haja szemébelók, a szemeis fekete osz mindig sir meg roszkedvü, meg baromrosz zenit halgat. Az annya ha üti else fut. De a motorokrol irjatok mán.
Sok sikert a Honda eladásához!
Dusan nincsat vegyél az gyonyöru és jo.
szerbusztokk.
Szerintem pillekönnyű (a régebbi 250esekhez képest)--ezért könnyen irányítható, és jól manőverezhető motor ---ez azért nem hátrány főleg ha kezdő motornak veszi az ember.
Ha a pénztárcád megengedi inkább Ninját vegyél mint Nsr-t .
(4ütem - 2ütem, elég nagy a különbség a kettő között)
100km/h felett már kezd elég sportos hangja lenni (a gyári dobbal)--amúgy tipikus sor2es hangja van.
fogyasztás 3,8-4,5 liter között
100as utazón kb450km-t megy el egy tank benzinől
Lehet vele tartani a tempót nagyobb gépek mellett is.
A 120km/h utazóba jó neki -- a 140et is lazán vinné utazóban ---de én szerintem az hosszú távon nem biztos hogy egészséges lenne a blokknak--mégis csak sor 2es 250es motorról van szó.
Igazából a legegyszerűbb az lenne ha azt mondanám hogy olvass vissza a fórumban! (ott minden le van írva)
De nyomjad a kérdéseket mit szeretnél tudni!
Igazából rosszat nem tudunk mondani a gépről -- egy fórumozó tulaj azt mondta hogy neki hosszú távon nem kényelmes annyira a motor -- a magassága miatt (kb 180ccm)... másról nagyon nem tudunk !
A véleményetek érdekelne. Tanulógépnek vennénk mocit, és alkalmasint ketten is mennénk vele. Mivel páromnak A1-e van, max. 25 KW-ig vehetünk gépet. Kacérkodunk a NSR és a Kawa Ninja 250 R között. Vélemények, ötletek, tapasztalatok, javaslatok?
Köszi
Dusán
Gugyi! Te tudod, elég erős-e Neked a 125-ös motorod! Ha úgy érzed, nem félnél egy jelentősen erősebb motoron, mert a Ninja250 az sokkal erősebb (a Te olvasatodban) a Hondádnál, minden rajtad múlik, próbáld meg. Ha nagyon tetszik, nem csodálom, nekem is volt, és imádtam, de azt is kinőttem! Ha odáig vagy érte, és a dombos utakon (ahogy hozzászólásodból olvastam az útjaitokról) nem félsz egy erősebb gázkart ráncigálni, érdemes a cserén gondolkodni, mert nagyon jó útfekvésű, kezelhető motor a kis "Nincsa", ahogy Te kiejted!
Elcserélni viszont nem lesz könnyű, mert kisebbre nem cserélnek az emberek, javaslom hirdesd meg, és ha elkel tavaszra - talán az új jogszabály miatt lesz kereskedő vagy nepper, aki előre bespájzol 125-ösökből - megveheted álmaid motorját! Vigyázz, ne pocsékold el túl olcsón, nehogy becsapjanak.
Széles utat, vigyázz a Pitypang kilátónál!
.....kisnincsa....
Jo vigyázni ha tud gondolskodni a ember, nem tuthassa hol futösze a Katival. (esztet Sanyi diktáta)
Emgem a moci érdekelnének!
Koszonöm
te neked megzavarodott az elméd?
MAGYAR VAGY?
Ismri valaki 125ös cbr aki ismer kisnincsat?