pfúúúúj, a gyári gumit, ha ingyen vágnák hozzám se tenném fel újra... múltkor nem sokon múlott, hogy zakó legyen miatta... szóval most kb alig merek menni vele, mert már annyira csúszik... sebaj 12.000 km után most már végre lecserélem.
Sziasztok..
Kawasaki Ninja 250R Motoromon, 5 másodperc alapjárati járás után leáll, és kigyullad az FI piros lámba.. Kis várás után ismét beindul pöccre, de 5 másodperc járás után ismét leáll a motor az FI lámba kigyúl.
A motor 2009-es
Gyurci, nem tudom, eladtad-e már a gumikat, de ha már így fórumon reklámozol, írj az ER-5 fórumra is (ha még nem tetted). Az ER-5-nek meg a Ninja 250R-nek ugyanaz a kerékmérete. Persze gondolom aki nagyon akar ilyen gumikat vásárolni, az már megtalálta a hirdetésed... Na mindegy, sok sikert!
Szia, hát az olajos kérdésedre több jó megoldás is létezik, én a következő 3 márkáról hallottam jó tapasztalotakat: Castrol, Fuchs, Motul. Én ezekből választanék.
Legutóbb nekem a szervízben Castrol került bele; megkérdezték, hogy a drágábbat vagy az olcsóbb "gyárit" kérem-e. Mivel nem voltam felkészülve a kérdésre, olajszakértő sem vagyok, megkérdeztem, mivel jobb a drágább. A drágább a Power racing 10W-50-es, az olcsóbb meg szerintem az ACT-EVO 10W-40-es lett volna. Na a szervízben nem sokat mondtak a kettő közti különbségről, nyilván nem akartak a műszaki részletekkel untatni, a lényeg, hogy a drágábbat kifejezetten sportmotorokhoz ajánlják, nagyobb fordulatszámon való üzemeltetéshez. Akkor azt választottam, leginkább "a drágább jobb" elv alapján (pl. a MOL Evo Neo prémiumbenzinnel is alacsonyabb fogyasztást érek el, mint a sima 95-össel, plusz még szeleptisztító adalék is van benne). Azóta utánaolvastam a témának, és rájöttem, hogy az én igényeimmel és motorozási stílusommal teljesen felesleges a 10W-50 (nem harcolok a köridőkért ), sőt talán a 10W-40 jobb lett volna bele. Na mindegy, legközelebb visszatöltetem a 10W-40-est.
Amúgy a Castrol-lal meg vagyok elégedve, az új 50-es "verseny" olajjal meg érezhető változást igazából nem tapasztaltam, talán egy kicsit lassabban melegszik a motor.
Szia,
Jah, van sok márka. Azért is kérdeztem, h valakinek van-e ami több embernek is bevált. Nálunk is marhára különböznek a vélemények az olajmárkákról. Nekem pl a Q8 meg a Repsol jött be.
Neeem, a GSXR megvan még. Sztem marad is egy darabig még. Ismerősömnek a Ninja-jában kell olajat cserélni, mert már megvan a 6000km benne...
Szia hát 10W-40-es fél szintetikus olajat, a mennyisége kb. 1.8 Liter új szűrővel együtt, a márkát meg rád bízom elég nagy a választék. És talán lecserélted a gsx-ert a kis Ninjára vagy csak valamelyik haverodnak cseréltek olajat?
Sziasztok,
Kawasaki Ninja 250R gyári 0km-es IRC ROAD WINNER gumik első 110/70 R17, hátsó 130/70 R17 újonnan eladók.
A gumikat 0km-esen a szervízben vették le.
Ár:22 ezer Ft/szett, ennyiért már tényleg ajándék
elérhetőség: +36-70-7085804
személyes átvétel: Budapest(Debrecen esetleg Nyíregyháza)
Sziasztok,
Kawasaki Ninja 250R gyári 0km-es IRC ROAD WINNER gumik első 110/70 R17, hátsó 130/70 R17 újonnan eladók.
A gumikat 0km-esen a szervízben vették le.
Ár:23 ezer Ft/szett
elérhetőség: +36-70-7085804
személyes átvétel: Budapest(Debrecen esetleg Nyíregyháza)
Hi Donor! Repsol 10w-40 full szintetikus ment bele, az olajszűrőből pedig a gyári és csak annyit írok az árról, hogy jóval 40e alatt sikerült megúszni az egészet!
köszi, baromi hasznos volt amit írtál, nagyon rendes tőled.
sok balesetmentes kilómétert kívánok és persze egy gyönyörű, esőmentes, napsütötte nyarat mindannyiunknak, ninjásoknak
Szia greenblood86! Örülők hogy megoldódott a szervized és nem kelet több száz Km-ert ezért megtenned. És milyen márkájú olajat tettek bele és milyen olajszűrőt gyárit vagy Hilfofiltro-t, és 40.000 Ft felett vagy alatt megúsztad-e?
Hy!
Miért mi a gond a postai utánvéttel? elküldöd -én átveszem és fizetem....ennyi én előre nem utalok pénzt...és ha nem küldöd el... :)
amúgy komárom esztergom megye
Nem tudja valaki véletlen, hogy milyen méretű lánc kell a tini ninjába?
Az is érdekelne, ha valaki tud láncszettet jó áron!
Kawasaki Ninja 250R Motoromon, 5 másodperc alapjárati járás után leáll, és kigyullad az FI piros lámba.. Kis várás után ismét beindul pöccre, de 5 másodperc járás után ismét leáll a motor az FI lámba kigyúl.
A motor 2009-es
MI VAN VELE ILYENKOR?
De a 10w40-es tipp frankó...
Legutóbb nekem a szervízben Castrol került bele; megkérdezték, hogy a drágábbat vagy az olcsóbb "gyárit" kérem-e. Mivel nem voltam felkészülve a kérdésre, olajszakértő sem vagyok, megkérdeztem, mivel jobb a drágább. A drágább a Power racing 10W-50-es, az olcsóbb meg szerintem az ACT-EVO 10W-40-es lett volna. Na a szervízben nem sokat mondtak a kettő közti különbségről, nyilván nem akartak a műszaki részletekkel untatni, a lényeg, hogy a drágábbat kifejezetten sportmotorokhoz ajánlják, nagyobb fordulatszámon való üzemeltetéshez. Akkor azt választottam, leginkább "a drágább jobb" elv alapján (pl. a MOL Evo Neo prémiumbenzinnel is alacsonyabb fogyasztást érek el, mint a sima 95-össel, plusz még szeleptisztító adalék is van benne). Azóta utánaolvastam a témának, és rájöttem, hogy az én igényeimmel és motorozási stílusommal teljesen felesleges a 10W-50 (nem harcolok a köridőkért ), sőt talán a 10W-40 jobb lett volna bele. Na mindegy, legközelebb visszatöltetem a 10W-40-est.
Amúgy a Castrol-lal meg vagyok elégedve, az új 50-es "verseny" olajjal meg érezhető változást igazából nem tapasztaltam, talán egy kicsit lassabban melegszik a motor.
Nekem ezres meg hatezres szervíznél Fuchs-ot tettek bele, 12ezresnél meg Castrolt .
Jah, van sok márka. Azért is kérdeztem, h valakinek van-e ami több embernek is bevált. Nálunk is marhára különböznek a vélemények az olajmárkákról. Nekem pl a Q8 meg a Repsol jött be.
Neeem, a GSXR megvan még. Sztem marad is egy darabig még. Ismerősömnek a Ninja-jában kell olajat cserélni, mert már megvan a 6000km benne...
Kicsi Ninja-ba milyen olyajat javasoltok, és mennyit(szűrő is cserélve lesz)?
Kawasaki Ninja 250R gyári 0km-es IRC ROAD WINNER gumik első 110/70 R17, hátsó 130/70 R17 újonnan eladók.
A gumikat 0km-esen a szervízben vették le.
Ár:22 ezer Ft/szett, ennyiért már tényleg ajándék
elérhetőség: +36-70-7085804
személyes átvétel: Budapest(Debrecen esetleg Nyíregyháza)
Kawasaki Ninja 250R gyári 0km-es IRC ROAD WINNER gumik első 110/70 R17, hátsó 130/70 R17 újonnan eladók.
A gumikat 0km-esen a szervízben vették le.
Ár:23 ezer Ft/szett
elérhetőség: +36-70-7085804
személyes átvétel: Budapest(Debrecen esetleg Nyíregyháza)
személyes átvétellel Budapesten átvehető
sok balesetmentes kilómétert kívánok és persze egy gyönyörű, esőmentes, napsütötte nyarat mindannyiunknak, ninjásoknak
Miért mi a gond a postai utánvéttel? elküldöd -én átveszem és fizetem....ennyi én előre nem utalok pénzt...és ha nem küldöd el... :)
amúgy komárom esztergom megye