+ kis fogyasztas 3,5-4,5l/100km - csuklótól függően
+ olcsó kötelező biztosítás (5k HUF/év)
+ elégséges végsebesség (nekem 175km/h volt a max), jó gyorsulás
+ alacsony ülésmagasság (bár ez nem mindenkinek előny)
+ jól néz ki (hátsó-üléstakaró-púppal még jobban)
+ Kawasaki
+ 4 év gyári garancia (legalábbis tavaly ennyit adtak hozzá)
+ ingyenes esti pályamotorozási lehetőség a ringen (iden 4, tavaly 7 alkalommal, bár ezt bármilyen kawára igaz)
- 130 felett kevésbé jó szélvédelem
- újonnan drága
- utassal kicsit nehezebben bír a 33 ló
- az utasnak nincs kapaszkodója
Sziasztok skacok
Úgy hozta a szerencsés élet, hogy ninja 250 vétele előtt állok :)
esetleg mondana valaki róla 1-2 jó és persze rossz tulajdonságot is?!
előre is köszi
részemről ez lenne a legtutibb időpont, mivel Párom pont azon a hétvégén indul a 24 óráson.
Egyébként a ZXR 250-esek jönnének, már aki... és ott is ez az időpont merült fel. Szóóóóval, én nagyon bizakodó vagyok!
jajj jut eszembe! vasárnap megvolt az első pályázásom. Épp csajos gurulás volt(6an voltunk ). szuper volt. igaz elég low voltam, de mostantól nincs megállás. http://sportmotor.hu/motoros_k...
Én ringre nemhiszem, hogy megyek. De biztos jó lehet.
Ki mikor ér rá a gurulásra? esetleg júni 2. hétvégéje? (13-14) csak így jó előre megbeszélni, tuti jó legyen mindenkinek. mondjatok rá egy áment, vagy hogy kinek mikor van szabad 7végéje, aztán csak a helyet kell megdumálni
Hello! Voltál Rábaringen? Szombaton is lesz verseny. Bár ez gyorsulás lesz. Esetleg tudnál te vagy valaki más pár infóval szolgálni hogy is zajlik ez? Indulni szeretnék de nem találtam sehol erre vonatkozó leírást.
Én is ott leszek, legalább mint néző, vagy mint köridőt mérő bejáratósan még azért nem vállalnám be a pályát!
Akkor ott találkozunk, engem nem lesz nehéz felismerni
Meg nem vitték el a motorom, igy én is csatlakoznek egy kisNinjás vonulashoz.
Egyébként Május 29-én lesz az idei első Kawa esti pályamotorozás a ringen, ha jó idő lesz én mindenképpen ott leszek. Oda nincs kedvetek kijönni?
Tavaly már voltam egy ilyen alkalmon és nagyon nagy élmény volt.
+ olcsó kötelező biztosítás (5k HUF/év)
+ elégséges végsebesség (nekem 175km/h volt a max), jó gyorsulás
+ alacsony ülésmagasság (bár ez nem mindenkinek előny)
+ jól néz ki (hátsó-üléstakaró-púppal még jobban)
+ Kawasaki
+ 4 év gyári garancia (legalábbis tavaly ennyit adtak hozzá)
+ ingyenes esti pályamotorozási lehetőség a ringen (iden 4, tavaly 7 alkalommal, bár ezt bármilyen kawára igaz)
- 130 felett kevésbé jó szélvédelem
- újonnan drága
- utassal kicsit nehezebben bír a 33 ló
- az utasnak nincs kapaszkodója
Használtan nem érdekel? :)