Súllyal kapcsolatban: telitankkal igen nehéz (169 kg), de amugy se könnyű. Épp ezért én csak is úgy tologatom, hogy rajta ülök. biztos, ami biztos, 2 lábammal 2 odlalról támasztom az a tuti.
Nekem 2* kellett felállítanom vízszintesből.
Először azért, mert miközben könyvtárban voltam (sötétedés után), 15 perc után mikor kiértem, láttam, hogy fel volt borítva a kicsike. Vagy elakartál lopni, csak nem ment mert kerékbilinccsel le volt zárva, vagy valakinek nem tetszett; nem tudom. Akkor odamentem, gyorsan lefotóztam, és idegből olyan gyorsan felkaptam, h csak na. Azt nem is kell mondanom, hogy másnap nem nagyon kellett mozgatni a kezeim. De egyedül emeltem fel.
Második eset úgy történt, hogy ahol lovagoltam a parkolóban a járólap mindig poros volt, mert odahordta a szél. megkértek hogy álljak arrébb, mert útban volt a mocc. Felpattantam, hogy majd hátragurulok, de sajna a homokon megcsúszott a jobb lábam, és elkezdtünk dőlni, szépen lassan. Félúton még sikerült elkapni és tartani kicsit, de már ott járt a holtponton, így paff, eldőntünk. Rá a bokámra. Au. Kikászálódtam alóla, de mire odaértek, hogy segítsenek, már felállítottam. Szintén egyedül. Másnap szintén fájt a vállam. Nem tetszenek neki az ilyen hirtelen emelgetések.
Az első után betört a jobb oldali idom az indexnél, és az is széttört. Rendeltünk egy újat, az idomot meghegesztették, nem is látszott. Rá egy hónapra a borulós sztori után az irányjelző megúszta, de mivel megint jobb oldalra dőlt, a hegesztés helyén tört be. Azóta szépségtapasza van a picinek.
A lényeg a dologban, hogy idegből bármit, csak másnap kcisit kényelmetlen a szitu. Nemtudom, egyébként sikerülne e. Bár nem hiszem, ha vízszintesbe lenne a gép bármi okból, ne idegből cselekedjek
De most megyek is, 4 napja nem motoroztam, elvonási tüneteim vannak már
huuuu, na ma mentem 330 km-t, ez volt eddig a leghosszabb túrám, hogy én vezettem nagyon jó volt, bár a kezem elfáradt, még szerintem nagyon szorítom a kormányt és azért.
1000-es szervíz is megvolt, szóval juhéééééééééééééééééj!
1150 az állás éppen
Viszont ma csinált vmi érdekeset a járgány... de bevallom most nincs lelkierőm leírni, majd talán holnap összeszedem magam és lefirkantom! Párom és apukám nem igazán tudta hova tenni az esetet.
én a TZRt egyszer holtpont alól rugtam vissza "egyenesbe"...beakadt a farmerom a lábtartóba,képzelheted,vicces volt.Mindezt a házunk elött.Akkor ér haza az ember ha már bent van a moci a garázsban a ruci meg felakasztva.
Köszi mindenkinek az infót és a segítséget, nagyon hasznos dolgokat hallottam itt. Aztán hogy lesz-e gép és hogy milyen lesz, az még kiderül, de egyelőre nem tűnik rossz választásnak a kis ninja
Na és a hoszú hétvégén szorgosan gyűjtögettétek a kilómétereket?
Tök érdekes amiket leírtál. Hihetetlen, hogy mennyit befolyásol 10 cm magasság különbség.
Tükrök: nekem először elég jól sikerült beállítani, aztán apu felült beállította, hogy szerinte hogy jó, no hát akkor úgy ahogy volt semmit nem láttam, és majdnem féltem a mocin. De aztán megálltam és visszacsináltam. Most elééég jó, annyi hogy néha a könyökömet fel kell emelni, ha mindent a legjobban szeretnék látni.
A moci nehézségével kapcsolatban tegnap írtam, de vmi miatt nem került fel. De mára már tapasztalatból írhatok....
Ma elmentem egy picike karikára, hogy holnap már simán vihessem 1000-esre, meg lefújtam a láncot. Ahogy vittem vissza a helyére a mocit, akkor történt egy kis eset. Ahol tárolom murvás a talaj, ráadásul néhány autó már kellemes kis gödröcskéket hagyott maga után. Na pont egy ilyen gödröcskébe sikerült megállnom úgy, hogy előre már nem kimondottan tudtam menni, csakis kizárólag hátra... Próbáltam behintáztatni a mocit, hogy ügyesen kijöjjön, dehát ennél picit mélyebb volt a gödröcske. Míg aztán egyszercsak éreztem, hogy az egyik hintánál már elkezdene dőlni. No mondom kirááááááááály.... sikerült megtartani és visszaegyenesíteni, de az az egy biztos, ha a holt ponton átesik nincs az az isten, hogy megfogjam. (bár szerintem ha fiú ülne rajta, akkor sem lenne) Erre szokta apum azt mondani, hogy ha ő neki dőlne el az FJR, ő sem tudná a 250 kilót megtartani... (tekintve, hogy apukám nem Fekete László)
Összességében, meg lehet tartani, mert nem annyira vészes, de a holt pont után nincs visszaút, max ott még lehet egy ideig egyensúlyozni vele...
ja és még vmi 5000-en 80... ha tetszik ha nem:) sajnos menet közben lefotózni nem tudom
húúúúúhaaaaaa.........nem viccelsz Z3?
Szerintem ezt azért mindenki tudja hogy a fordulatszám adja a sebesség méretét.(nagy fordulat=nagyobb sebesség=nagyobb hang)
De azért szerintem nem mindegy hogy pl:1nyélben mekkora a hangja, meg 6nyélen mekkora a hangja---van különbség szerintem.
(vagy az r125nek ugyanakkora a hangja 1esben max fordulaton mint 6.ban maxon?)
Sziasztok! Ahogy olvasgatom mindenki csak pozitívakat ír a vasról. Íme néhány negatív is: 186 cm magas vagyok, és idén kicsit "durvábban" megyek vele(120-130km/h) és a nyakam, vállam eléggé elfárad. Ekkora sebességnél már nincs túl nagy szélvédelem csak ha behúzom magam. De azt meg nem lehet bírni hosszú távon. 100 esetleg 110 a kényelmes, tűrhető tempó.
A tükröket képtelen vagyok belőni normálisra (lehet béna vagyok vagy csak hamar megunom az állítgatást)
Az ülés pozíció miatt néha üresbe váltottam ezért hátrább kellett ülnöm amiből következik hogy féktávoknál ha nem akarok csúszkálni az ülésen akkor a csuklóm megérzi ezt.
Én 170et tudtam kihozni belőle haverom 10kilóval nehezebb ő csak 150et. Tehát számít a pilóta súlya:)
8-9e körül szoktam váltani. Ebben a tartományban érezhető hogy "megugrik" a gép. Előzésnél néha kettőt is vissza dobok aztán félúton váltok még egyet, talán így a leggyorsabb az előzés főleg ha gáz van.
Ami a bejáratást illeti. Kb 700km körül mentünk nagyobb túrára és nem bírtam tovább és elkezdtem 6-7ezerig pörgetni. 1000 szerviznél azt mondták nagyon szépen lett bejáratva. Ennyi.
Hölgy motorosoktól kérdezném hogy mennyire nehéz a gép? Pár lány ismerősöm panaszkodott hogy nem tudná megtartani se.(igaz mindegyik épp hogy üti a 60 kilót alulról )
Ami a hangját illeti: nekem mutatták Bódis dobbal... hááát én személy szerint nem tudtam abbahagyni a vigyorgást fél óráig, amikor meghallottam. Nagyon erotikus ;) Olyanokat durrog, h ha nem látnád a virsli hátsó kerekét, meg nem mondanád, h 250es. Meg persze ha nem lenne a hátsó ülés alá felírva, h 250r! Amúgy úgy tűnik jövő héten én is ilyennek leszek a boldog tulajdonosa, szerdán, vagy csütörtökön érkezik elvileg.
Félrebeszéltek egymás mellett, Z3 nem mondott hülyeséget, csak szerintem félreértettétek egymást. Eleinte arról volt szó, hogy más az adott sebességben, adott ford.számhoz tartozó kmh egy más súlyú pilóta esetében. Na ez egy eszement baromság. Az áttételen az sem változtatna, ha egy elefánt ülne rajta.
Tehát, ha most 6ban 5ezernél 70kmh-val megy egy 60kilós alatt, ugyanúgy 6ban ugynaúgy 5ezernél szintén 70kmhval fog menni egy 200kilós ember alatt is. (kivéve ha csúszik a kuplung, de ettől most eltekintünk).
üdv
Szerintem a 15ezer nem sok- más gépek 18-21ezret forognak(igaz azok sor4esek
Wicca!
Hogy milyen messze?
Eddíg 320km volt a max -abból 230km egyhuzamban - csak tankolni álltam meg, meg azért mert kellett tennem egy kétbetűs kitérőt(WC)
Liebing! A kisninja vidi tervben van, a kérdés csak az hogy mikor ér rá az operatőr csávó és már lesz is videó.
Tipikus sor2 hangja van mint a Honda Vtr(Spada) 250nek!
A bejáratással kapcsolatban:
Ami a könyvben van, meg amit a szalonban mondtak az szentírás..
A lényeg az hogy ne húzd a szarvát mert még a fém a fémmel van!
Szóval ezerig max 60km/h vagy egy kicsit több---kinek mit mondtak.
Z3 azért ezt nem gondolod komolyan?
Szerintem nem mindegy hogy a rider 50kg vagy 120kg---valamit azért változtat - lehet sokat nem, de azért változtat...szerintem...
1értelműen 2személy vagy nagyobb súly ---lassabb gyorsulást, és több fogyasztást(+0,5 liter-1liter) okoz.
A hangja azért 120km/h felé már elég sportos...
olyan mint a nagytestvéreké...--vagy legalább is kezd hasonlítani rá!
Nekem 2* kellett felállítanom vízszintesből.
Először azért, mert miközben könyvtárban voltam (sötétedés után), 15 perc után mikor kiértem, láttam, hogy fel volt borítva a kicsike. Vagy elakartál lopni, csak nem ment mert kerékbilinccsel le volt zárva, vagy valakinek nem tetszett; nem tudom. Akkor odamentem, gyorsan lefotóztam, és idegből olyan gyorsan felkaptam, h csak na. Azt nem is kell mondanom, hogy másnap nem nagyon kellett mozgatni a kezeim. De egyedül emeltem fel.
Második eset úgy történt, hogy ahol lovagoltam a parkolóban a járólap mindig poros volt, mert odahordta a szél. megkértek hogy álljak arrébb, mert útban volt a mocc. Felpattantam, hogy majd hátragurulok, de sajna a homokon megcsúszott a jobb lábam, és elkezdtünk dőlni, szépen lassan. Félúton még sikerült elkapni és tartani kicsit, de már ott járt a holtponton, így paff, eldőntünk. Rá a bokámra. Au. Kikászálódtam alóla, de mire odaértek, hogy segítsenek, már felállítottam. Szintén egyedül. Másnap szintén fájt a vállam. Nem tetszenek neki az ilyen hirtelen emelgetések.
Az első után betört a jobb oldali idom az indexnél, és az is széttört. Rendeltünk egy újat, az idomot meghegesztették, nem is látszott. Rá egy hónapra a borulós sztori után az irányjelző megúszta, de mivel megint jobb oldalra dőlt, a hegesztés helyén tört be. Azóta szépségtapasza van a picinek.
A lényeg a dologban, hogy idegből bármit, csak másnap kcisit kényelmetlen a szitu. Nemtudom, egyébként sikerülne e. Bár nem hiszem, ha vízszintesbe lenne a gép bármi okból, ne idegből cselekedjek
De most megyek is, 4 napja nem motoroztam, elvonási tüneteim vannak már
(az esetleges helyesírási hibákért bocsi)