787 km szerintem azért elég tisztességes teljesítmény ápr. 8 óta és sok minden kiderülhet már ennyi idő alatt is. Pl. ez a gumi-dolog, ami elég érdekes... Milyen is van rajta gyárilag? És milyen a gép kényelem szempontjából? Az öcsém elég magas, kb 185 centi...
Én még sok mindent nem tudok róla mondani, tekintve, hogy még bejáratós, és csak 787 km van benne. De eddigi tapasztalataim alapján nagyon kezes gép, örülök, hogy ezt választottam.
Ahogy írtam pár sorral lejjebb, nekem max a gumival van némi problémám.
Kezdő motornak szerintem abszolút tökéletes! Csak ajánlani tudom!
A segítségeteket szeretném kérni. Tesómmal valami megfelelő gépsárkány után kutatunk az ő számára és megakadt a szemem a kis Ninján. Aztán meg rábukkanta erre a fórumra és gondoltam, hogy hátha elárultok egy-két ,,titkot˝ a kedvenccel kapcsolatban
Előre is kösz!
Engem nem érdekelt annyira mit mondtak, a könyvben az van, akkor az úgy lesz
Hmmm... érdekes én egyszer vettem észre dombról lefelé, hogy 5000-nél jár, és akkor 80-nal mentem.
Most már erre kíváncsi leszek... Gondolom szerepe van a rider súlyának is
Nekem azt mondták hogy ezerig szigorúan 60km/h - na de ezen most ne álljunk neki vitatkozni hogy kinek mit mondtak mert felesleges. Úgyis mindenkinek mást mondtak.
6ezres fordulaton pont 80km/h-val mész.
6,5ezer=90km/h
7ezer=100km/h
9ezer körül =120Km/h
haha, csak 800-ig kell a 60, utána már 6000-ig lehet pörgetni, az meg szerintem 90 lesz
no sajna, nem vihetem holnap 1000-esre, csak jövő kedden... no hát ez van
Na ja! Ezresig kemény 60km/h-val hasítottam.
A vezetési stílusom az lightos. Átlagban 80-90-100km/h-val közlekedek.
CSak mikor előzök akkor megy a mutató száz főlé.
jah igen.... a rider súlya az megvan .......
Áháááá, hmmm, ez mondjuk, hasznos észrevétel! no majd jól megfigyelem! Nem mindig érzem azt, hogy csúszkál csak néha... szóval lehet benne valami.
No majd megnézem, hogy áll az én gumim szőrözete
no, azé az hogy menyire kopig sokm,indenen múlik.. a rájder súlyais bejátszik, a vezetési stílus.. ezres szervízig ugyis papperba nyomtad gondlom, így nem meglepeő ha nem kopik. De ghost rider-féle egyéletes nintendot játszva már biztos jobban fogy.
Hy!
Szerintem nem annyira rossz a gyári gumi.
Nálam is megcsúszott már de szerencsére nem komolyabban.
Én azt tapasztalatam hogy ennek a guminak kell a 20fokos hőmérséklet -- ha huzamosabb ideig 20 fok körül mozog az időjárás akkor az aszfalt felmelegszik bizonyos hőmérsékletre na meg a gumi is felmelegszik, és akkor már nem csúszik meg egyáltalán.
20 fok alatt is használtam persze de akkor semmi komolyabb kanyar mert akkor csúszkált.
Szerintem ez egy elég kemény gumi ami végülis annyira nem rossz mert ha nem pályázni szeretnél vele (na arra nem való) hanem csak motorzgatni-túrázgatni akkor tökéletes ugyanis szerintem szinte alig kopik. Emlékszem mikor elvittem az enyémet ezres szervízre még a szervízbe is néztek mert a gumi közepe még szőrös volt :)
Végülis a lényeg az hogy 20 fok felett, ha a gumi is meleg már akkor jól tapad szerintem.
hmmm..
Hát nem tudom, apukámnak van 4 éve kb Caberg sisakja, és azon kívül, hogy alul a bőr rész kicsit szétrepedt, semmi baja nem volt...
No hát majd kiderül.
szia!Most látom hogy neked is Caberg Solo sityakod van!Sajnos az enyém eléggé csúnyán végezte 2év után,remélem te jobban jársz vele.De az kétségtelenül igaz hogy neked sokkal jobban áll:D
Akor a praktikumhoz kapcsolódó kérdések. FOgyasztás menniy? Egy tankolással megtehető kilóméterek száma? utazósebesség? Na egyelőre ennyi