Háát nem is tudom... szerinted hogy nézne ki a kawazöld mocidon egy fekete jobb oldali idom? Picit hajazna a special editionre talán, csak ócsobból meglenne
Amúgy az indexet meggyógyítottam... nekiestem csavarhúzóval, ragasztószalaggal, késsel és teljesen hivatal lett , szóval csak a festést kéne korrigálni még rajta
Tegnap éjszaka volt és azóta sem tudom min, de olyan szinten kiszállt alólam az eleje egy kanyarban, h az hihetetlen... Nem fékeztem, nem volt éles a kanyar, nem döntöttem be nagyon, nem adtam nagy gázt... csak egyszerűen repült. Valami lehetett az úton, de mivel picit durci voltam és éccaka volt, nem kezdtem olajfoltok után kutakodni. Mivel összesen 30al mentem, nekem semmi bajom nem lett, de a bal oldala most nem szép :(
Szóval nagyon félek, h mennyiért tudják helyrepofozni... ha vki tud ajánlani egy jóféle műhelyt, ahol foglalkoznak ilyesmivel Pest megyében, azt is szívesen venném. Vagy vmit az árkategóriáról csak úgy nagyvonalakban...
Az igazat megmondva, apum nagyon jó barátja autófényező, és ők csinálták meg a hegesztést, meg mindent, tulajdonképp szivességből. Nem tudom mennyi lett volna.
wicca? Velem kb. ugyanez történt tegnap :( Irányjelző konyec, két idomról is lejött a festék. Mivel az enyém fekete gondolom a szín keverése nem lesz nagy probléma. Igazából csak érdeklődni szeretnék, ha nem gond, hogy mennyibe került, h megcsinálták az idomot (meg gondolom újrafényezték)?
A többieket nemtudom, de én biztosan néztem, és komolyan el gondolkodtam, ha újra kezdhetném a kis zixert lehet ilyen ruhát kapna..... Szóval szerintem SZÉP
Szia! Azt mondják, az a legcélravezetőbb motor felállítási módszer, ha háttal állsz a fekvő vasnak, leguggolsz egyenes háttal, a hátsódat nekitámasztod a tanknak vagy valaminek, és a kormányt+ülést (vagy stabil pontot) fogva felállsz guggolásból egyenes háttal. Ezzel a módszerrel el lehet kerülni mindenféle vállrándulást, sérvet, kézsérülést,stb. Tehát ha eldől a vas, nem hirtelen felállítani, hanem szépen ésszel, és akkor nem lesz baj :)
további kellemes motorozást!
Eredetileg a komáromi flúgos futamra mentem volna szurkolni a Párocskámnak... mert tavaly ők nyerték, idén meg címet védenek...
még van néhány motoros aki fűz, hogy menjek... csak az élvezeti értéke így már nem ugyanakkora... meg fölöslegesen nem megyek el arra, járok még ott eleget, amikor még találkozunk is. Inkább akkor kerülök valami másik irányba
Húhú....ez nagyon csúnyán hangzik! Ha mégegyszer csinálja akkor mindenképp szervíz, egy új motor még csak viccből sem csinálhat ilyet! Jaja, jó dolog a gyúrás, ha kifogy a benya a hátadra kapod azt indulás Motocat, Bocsi hogy nem írtam ma vissza msnen
Nos!
Az volt, hogy tegnap jöttünk hazafelé a rakparton dugóban. Aztán egyszercsak az lett, hogy nem tudtam a mocival semmit csinálni, a kilóméter órán a mutató 20-asnál kiakadt, és se gyorsulni nem tudtam, se semmi. Váltani alig alig... Nagy nehezen kikeveredtem a külső sávba, megálltam. Gondoltam akkor 1-esből szépen elindulok... hát semmi sem történt, próbáltam kiengedni a kuplungot, hátha csak nem vette be a sebességet, de nem... semmi... és ott álltam és a fordulatszám mérő az pörgicsélt, de ennyi... Végül leállítottam a mocit, újra indítottam, és akkor már elindult. Ez után szépen mentem, mentem, míg nem kanyarodtam volna a Váci útra, elindulok, megy megy, és kanyar közepén megint, mutató kiakad, kettesbe váltani nem tudtam, na mondom király, ha itt fogok állni a 6 sáv kellős közepén... de itt végül összeszedte magát és mentünk tovább... Fogalmam sincs mi volt ez, de nem mondhatnám, hogy jól esett...
Amúgy az indexet meggyógyítottam... nekiestem csavarhúzóval, ragasztószalaggal, késsel és teljesen hivatal lett , szóval csak a festést kéne korrigálni még rajta