Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyári dobbal még nem is hallottam, de EZ a vidi, hmm így azért nem rossz! Vica a tiéd mióta is van meg? Moto cat a macsek riasztó az rendes valami speckó spray vagy maszek munka?
nekem a bejáratáshoz annyit modntak h 1000 km-ig max 5000-et forogjon. az utolsó 200 km-t elmotoroztam 6000-n, de mondták is h semmi probléma.

Hát a hangja..khmm...legyünk őszinték: mint egy fűnyíró (de csak szigorúan 8000 alatt! utána nagyon szexuális a kicsike )
Ha komoly hangot szeretnél, akkor muszáj lesz vmi dob után nézned
Ez így van. A nagyobb súly max annyit jelent,hogy nem fogúgy gyorsulni,vagy többetfog enni. Nehezebben veszi fel a gép a fordulatot.
A Youtube-on van jópár videó a kis ninjáról,ott érdemes szétnézni. De sztem nem a hangja miatt fogom szeretni...
hát ez van a könyvecskében...így hát mást nagyon nem is tudnék tenni, mint arra hallgatni.
sztem ez túlzás de hát mindenki úgy járatja a motorját ahogy akarja.Egyik haverom ugyanilyen r125öst elhozta rögtön autópálya...én meg járattam ahogy én jónak gondoltam.Most ott tartunk hogy ugyanúgy használjuk de neki 3-3,5let eszik,nekem 2,5let (úgy hogy szoktam utast vinni...jó igaz lányt no de akkor is)
Z3
kérlek itt úgy van, hogy 0-800 km-ig 4000-es fordulat, 800-1600 km-ig 6000-es fordulat.
Na jóóó, de látod, hogy mégis van vmi.... hiszen nekem ennyit meg VeeLeenek meg annyit
a "rájder" súlya nem változtat az áttételen.Ha neked 80at megy 5000res fordulaton az 50kilod alatt az az XY 120kilója alatt is 80at fog menni 5000res fordulaton.
ne szórakozzatok az r125öt 6000erig lehetett huzatni (amíg bejáratós volt)ami 6.ban 80km/h...
én már csináltam vidit, de nem tudtam felrakni.... meg igazság szerint annyi, ahogy 60-nal elszáguldottam... majd ha már nem ennyi lesz a tempo, jobb lesz, vagy lehet húzgálni a gázkart.... Addig részemről türelem
Pedig szerintem hosszú tömött sorokban állnának a csendesen csorgó nyálú hímek ha utasmotoroztatást hirdetnél...
én is gondoltam, hogy veszek hátsó üléstakarót, de igaz nekem 16e Ft körüli árat mondtak, úgy gondoltam van szám és meg tudom mondani a vágyakozónak, hogy mögém ugyan nem ülsz fel így meg legalább klasszul fel tudom rakni a táskámat a hátsó ülésre sisak hálóval, hatalmas találmány!
ideje lenne ha egy kis ninja gazdi tenne már fel egy vidit, hogy milyen hangja van!
előre is köszi
1000-nél van az 1. szervíz, aztán hatezrenként.

Hát VeeLee igen...iszonyat drága. :S még most árpilisban is a 30%os kedvezménnyel. Az árakkal kicsit el vannak szálva sajnos
Milyen messze mentél el vele idáig?
Áh, ez a 12ezer teljesen korrekt, jó sok évig fognak ezek a kis gépek kegyegni, az enyém 18at pörög, és 16év után is működik, a öcsédnek van rá keret, ezzel jól jár
"és nem pörög a gép sokezret"

Hát ha az Mt-re mondanád ezt, akkor egyetértenék, de 15000 az szted nem sok?
Köszi az infót, sokat segít
14500? úúúristen az dúúrva Én jobban kedvelem, ha a fordulatszámmérő skáláján csak 4 jegyű számok láthatók, de ugye nem nekem lesz viszont ha 130-nál 10 ezret forog, akkor az még sztem egészségesnek nevezhető hosszabb távon is.
6 ezres szervíz? akkor ezt még nem 10 ezrenként kell vinni. Bár nemtom, hogy a konkurenciával mi a helyzet ezen a téren.
Hy all!

Max fordulat 15ezer(az óra szerint)
12,5 ezertől megy pirosba a mutató(ezt még nem próbáltam hogy akkor még megy-e, vagy már csak pörög azt annyi)
Wicca jól mondja 10ezres fordulaton van 130km/h-n.
Végsebességet még nem mértem(ez bármennyire hihetetlennek hangzik de igaz), egyszer mentem vele 150et azt annyi.--de tervbe van hogy most már valamikor lebaszom neki a 6 nyelet(1-től 6-ig 12,5ezres fordulatig.kiváncsi vagyok mi lesz a vége...szerintem 170 tuti meg lesz)
Most 5562km-nél áll a mérőóra.-semmi probléma nincs a géppel.

Wicca! én is gondolkodtam a hátsó üléstakarón, de mikor mondták hogy 35ezer Huf, akkor onnantól kezdve már nem gondolkodtam rajta....
Kicsit drága egy darab műanyagért....szerintem

Kétszer mentem két személlyel a mocival de érezhető volt a különbség - de végülis nem volt vészes mert lehet hogy csak sor kettes a gép és nem pörög a gép sokezret, de szerintem van benne nyomaték bőven egy 250eshez képest.....Sok múlik az utas súlyán.

Sajnos gyári bukógomba még nincs hozzá és senkinek sincs fogalma sem, h mikor lesz, vagy lesz-e egyáltalán. A katalógusban ha megnézed még cikkszáma sincs. Nekem azt mondták Budaörsön a DMC-nél (ők a hiv. importőr ugye), h semmit nem lehet tudni róla. Lehet, h jövő héten, lehet, h soha. Állítólag a Z-750-re három éve nincs...
14 500-nál tilt.
130-nál kb 10 000-es a fordulatszám.
Vee Lee neked mennyit sikerült kihoznod belőle? (mármint sebességre) Nekem 180-185 között volt. De ez csak egyszeri alkalom volt, és kicsit lejtett is az út (NEM felüljáróról lefele!) de megvolt.
Nagyobbakkal simán tudja tartani a tempót, és is voltam már túrázni vele, 600-as, 1000-es gépek mellett. Jó persze, amikor elhúztak, akkor mi maradtunk a sejhajon, de az már más.
Szerintem kényelmes kis gép, csuklót abszolút nem terhel, egyenesen lehet rajta ülni. Nekem a gondom az h iszonyatosan hamar elülöm a hátsóm, de ez egyéni szoc. prob.
2 személlyel 150 volt a max tempó. Tegyük hozzá, h az utasom pehelysúlyú volt ( 50 kg), és én se vagyok sokkal több.
Bátyám is 185 körül van, Ő igaz hogy csak egy körre vitte el, de azt mondta kicsinek érzi. Hátha Tesódnak bejön.

Remélem tudtam segíteni én is


Múlthét előtt vittem 6000-es szervízre. Francos városi motorozás meghozta a zeredményét. Máris kellett vennem előre fékbetéteket. De mostmár minden szuper
Néztem a kiegészítő katalógust, gyártanak rá bukógombát! Csak még ára nincs. meg van hozzá szép kis vékony index előre-hátulra.
Azon gondolkoztam először egy üléstakarót kéne beújítani. Én úgysem viszek utast.
na nem sikerült befejezni

Szóval azt akrtam kérdezni, hogy mióta van meg a gép? mennyit mentél már vele? volt vele valami probléma esetleg?
És mennyi a maximális fordulatszáma a blokknak? és óra szerint 130-nál mennyit forog kb? Ez azért volna fontos, mert én olyan 130 körüli tempóban szktam mászkálni, és jó lenne, ha öcsi is tudná tartani ezt a tempótúgy, hogy az még a gépnek is egészséges. Tesztelte a yamaha ybr 250-et, hát az 120-nál már a végét járta...

Na igen, a hátsó ülés az fontos lenne, mert szereti fuvarozni a barátnőjét

Mióta van meg
Na igen az IRC az nem a leghíresebb, de biztos megteszi, amit kell. Pályára meg sajnálnám kivinni, úgyhogy az kilőve

a 230 egy seggel a valóban emberes...erre nem számítanék egy 250-es paripától. a hatótáv gondoltam hogy nem kicsi. de hogy egész kényelmes... mondjuk a tesztekben is ezt írják
ááá basszus nem lehet igaz! már vagy egy fél oldalt írtam, erre megnyomok valamit és eltűnik...ááá úgyhogy most inkább részletekben válaszolok
A gyári gumi IRC -jó időben, kellően bemelgedve jól tapad túrázásra tökéletesen alkalmas(a jó idő alatt azt értem hogy mikor már egy ideje 20fok körül van a hőmérséklet és ebből következően az aszfalt sem csont hideg)
Pályázásra szerintem nem a leg megfelelőbb mert elég kemény a gumi.(habár én nem pályázom úgyhogy ezt annyira nem tudom)

Kényelem?.... egyhuzamban lenyomott 230km után már megfájdult a könyökem és szétültem a seggem---ezt már tapasztalatból mondom.De ha néha megálsz nyújtózni akkor nincs gond azzal sem.

Fogyasztás:
3,5 liter 80-as tempón
100km/h tempón 4 liternél többet nem eszik (legalábbis én még többet nem tudtam vele megetetni ezen a tempón)
olyan 4,5 körül enne 120km/h utazótempón

Egy tankal kb 450km-t mész el olyan 100as tembón

Utazósebesség: 100km/h de a 120km/h-t is lazán viszi és nem pörög még akkor sem a motor nagyon.
140km/h-nál már a motor teljesítménye olyan 80% körül van igénybevéve----tovább nem mértem még.

Szerintem a 185cm magasság még belefér, mivel nem kistestű a gép--ebből következően nyomorogni sem kell rajta.
jah...a hátsóülés nem valami nagy ...

Írj ha van még kérdésed!