Egyértelmű hogy nem sport motor kis ninja. De nem is mondta senki hogy az. Így jó ahogy van. Kezdő motor és akinek kényelmes annak bőven elég, a teljesítménye pedig abszolút elegendő közútra.
Nem kell ebbe sor4!
Ebbe a könnyű kaszniba szerintem bőven elég a sor2, ez is elég szépen repíti a gépet.
A könnyű kaszninak köszönhetően meg felesleges duplatárcsát rakni rá előre.
Meglehet vele állni gyorsan.(ezt már volt "szerencsém"
megtapasztalni mikor az előttem lévő kocsi nyomott egy satu féket)
Ízlések és pofonok!
De ha ez nem sportos kinézet, akkor milyen a sportos kinézet?
Aha...szóval nem méltó?
Azért ez szerintem nem igaz...
És miben más a régi 250es ninjakhoz képest?
Talán nehezebb, nehezebben kezelhető?
Kicsi? Nem lehet rajta elférni kényelmesen?
Vagy többet eszik?
Nem sportos a kinézete?
Jah tényleg már megvan... kb 15km/h-val kevesebbet megy mint a régiek..... DE nem is pörgi ki magát a világból a motorblokk..
Mi van?Mi nem való utcára? Az RS250-ben egy Suzuki RGV250 blokk figyel,56 vagy 70le kiviteltől függően.Na most egy fojtatlan japán 2t is tud kb. ennyit(NSR,TZR stb.).És utcán is vígan elcsalingáztam velük.Tény hogy észnél kell lenni,de melyik komolyabb sportgépnél nem?
De ha pályár akészített verseny motor akkro miért nem full pály aidopmmal adták ki? Amúgy meg igazad van, ízlések és pofonok, nekem nem tetsziak dizájn, de lehet valakinek ez jön be nagyon!
Az meg hogy jegy a gp páholyjegy az garantált
A küllem kérdése mindenkinél változó, de attól mert valakinek nem tetszik, még nem rossz motor az.
Ha be van állítva jól, és minden alkatrész OK benne, akkor maga a kétütemű gp páholyjegy.
ez egy pályára készített versenymotor, aminél rohadtul nem számít hogy mennyit fogyaszt, meg hogy milyen a szervízperiódusa :)
utcára, hozzá nem értő kezekbe NEM való :)
Nem fikázta senki!
Röviden annyi akkor, hogy nem méltó ez a motor az elődeihez!
Teljes mértékben más a motor! Ezért kellett volna zzr nevet adni neki! Ahogy vki irta talán azért ninja mert jobban eladható!
Hát az új 125ös rseknek olyan szép dizájnjuk van, ez meg szerintem csúnya, főként kipufogó, meg a fejidom nem tetszik, de ha te szereted akkor remélem nem sértelek meg vele
Janesz köszi, hallanád hogy csajozok Veelee nem hiszem hogy sokan probáltuk a kis kawát, de nem vettem észre hogy akárki is fikázta volna tini ninját .... Amúgy a belinkelt képeken a középső az egy ciber? Fú de nem szeretem a 250es apriliát....
Megszeretném kérdezni az előttem hozzászóló, "hozzáértő" uraktól hogy hányan próbálták már ki a kisninjat közüllük!?
Szerintem egy jó próbát (nem 5km) megérne a gép(persze olyannal aminek már jól bevan járatva a motorja) mielőtt itt valaki is elkezdené fikázni....
Ebbe a könnyű kaszniba szerintem bőven elég a sor2, ez is elég szépen repíti a gépet.
A könnyű kaszninak köszönhetően meg felesleges duplatárcsát rakni rá előre.
Meglehet vele állni gyorsan.(ezt már volt "szerencsém"
megtapasztalni mikor az előttem lévő kocsi nyomott egy satu féket)
Ízlések és pofonok!
De ha ez nem sportos kinézet, akkor milyen a sportos kinézet?
sor2 egy tárcsa elől! túra kinézet!
Azért ez szerintem nem igaz...
És miben más a régi 250es ninjakhoz képest?
Talán nehezebb, nehezebben kezelhető?
Kicsi? Nem lehet rajta elférni kényelmesen?
Vagy többet eszik?
Nem sportos a kinézete?
Jah tényleg már megvan... kb 15km/h-val kevesebbet megy mint a régiek..... DE nem is pörgi ki magát a világból a motorblokk..
pont az a kipuff a szép rajt
Meg persze az egész motor egy szörnyeteg!
Az meg hogy jegy a gp páholyjegy az garantált
Ha be van állítva jól, és minden alkatrész OK benne, akkor maga a kétütemű gp páholyjegy.
utcára, hozzá nem értő kezekbe NEM való :)
Röviden annyi akkor, hogy nem méltó ez a motor az elődeihez!
Teljes mértékben más a motor! Ezért kellett volna zzr nevet adni neki! Ahogy vki irta talán azért ninja mert jobban eladható!
Szerintem egy jó próbát (nem 5km) megérne a gép(persze olyannal aminek már jól bevan járatva a motorja) mielőtt itt valaki is elkezdené fikázni....