én értek hozzá ezt is ugyan úgy kell kezelni, mint a többi motort, mily meglepő s én motorozok is vele, nem csak eladásra tartogatom:) persze az is eljön majd egyszer, mikor lecserélem, de az nem most lesz:)
"bár azt eleve csak olyannak aki tényleg ért hozzá. Személy szerint nekem se kéne, vagy csak addig,hogy eladhassam"
na ezt, hogy érted? kicsit bővebben:)
apropó, mivel Wicca néha láttom azt a "zöldséget"
összehasonlítva a két gépet, A hyo nagyobb, mivel van neki egy 650-es tesója is, csak a váz illetve a blokk tér el, a fékei megegyeznek(elől dupla tárcsa) a kis ninja nagyobb múlttal rendelkezik, szemben a korea-i hyosunggal, viszont árban ez korigálva van, nekem tökéletes a Hyo, hiszem megbízható, keveset eszik 3-3,5 liter, digitális műszerfal:) s nagyobb motor, mint a Ninja:) forma tervezésre az első lámpa kicsit fura, nem kellett volna bele az a projektoros lámpa, viszont a többi része tetszik, Ninja formatervezése is bejön, csak méretileg nekem nem, de kinek a pap, kinek a papné
apropó Wicca mostanában annyit tanulsz, hogy már túl okos leszel
Ne aggódj, vannak alacsonyabb 600as 1000resek is, meg találod ami jó lesz neked az elkövetkezőkben Nekem meg pont az ellentetje a problémám 191-2centimmel minden motor alacsony... nah majd az 1.4es zzren pár év múlva A 636os után az az álmom
wicca a régin se fájdult meg a csuklod 110től már kényelmes volt
Nekem semmin nem fájdul meg a csuklom mert a 150-es utazom és jól tart a szél
Mikor szerpentinezek na akkor megszokott fájdulni néha a nagy és agressiv fékhatás miatt
Húhú voltak ám történések míg elvotlam! Nem értem miért kell ennyire önérzetesnek lenni... nem szóltuk le egyáltalán a tini ninját! Egy értelmű hogy zzr-nek inkább méltó utódja mint az igazi NINJA szériának! És azért sportosabb akinézete a réginek mert erőt sugároz, nincs ergonómia meg mittomén.....ez fejeli a levegőt
A tini ninja inkább készült fiataloknak meg hölgyeknek, lágyabb, városba a csajok nézegeteik "de szép zöld" meg mittomén...lányoknak meg jó méretre... inkább mint a 150-60kilós régi ninja! Azt meg végképp nem értem miért kell vitázni ezen...a régi az egy erőszagú férfi gép, az új pedig egy barátságosabb, hétköznapi embereknek készült kawacsacsi....
Szerintem meg pont jó :D Sportos is, túrás is. Kettő között. Gondolom épp a tanuló státusz miatt. 100 km után az embernek még nem akar szétszakadni a csuklója, mert a sejhaján van a súlypont (amit még nem rázott szét az ülés), és a háta se fáj, mert egyenesen tüd ülni a motoron. A kormány teljesen túrás, de ez se feltétlen baj. Nagyobb kategóriák előtt kiváló motor. Sőt szerintem 250esek között az egyik legjobb. Kezdőnek a segge alá én semmiképpen nem raknék RS-t (Hyo-ról nem tudok mit mondani, Janesz a szakértő :) ), bár azt eleve csak olyannak aki tényleg ért hozzá. Személy szerint nekem se kéne, vagy csak addig,hogy eladhassam.
A kisninja elődje pedig valóban mutatósabb, agresszívabb. :)
Nézd meg ezt meg az újat!
igazi kis erőgép kinézete van! olyan mint a nagy tesoi voltak, de az új sehol nem hasolnlit hozzá!
Amugy azzal volt kezdve hogy semmi sportos hasonloság nincs közötte!
Tény hogy ezt városi cirklásra és tanuló motornak lett építve!
(ami nem hátrány)