Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ilyen benzinszintmérők nem sokat érnek, motoron nem lehet normálisan mérni a benzinszintet, ha van is, akkor is jobban jár az ember, ha az eltelt kilómétert nézi, nem a mutatót. Amikor villogni kezd, hogy nincs benya, azután 50-60 km-t simán lehet menni (mondjuk motorja válogatja). De általában még többet is. Szóval ezen nem kell aggódni. Aki meg aggódik, az egy flaska benzinnel a tatyójában próbálja ki meddig megy el a motor.
Szerintem egy óra ki lehet cserélni még a km óra számlapjával együtt is A tankműszer fontosabb szerintem, mert dugóba úgy se ragad be senki ilyen vékonydongájú motorral, viszont országúton kellemetlen ha porzik a tank főleg injektorossal aminek hirtelen áll le a motorja....
jah... és nézzétek meg a www.bikepics.com na mi a nap képe?(2008.nov.26.)
haa...haaa....
Csak azért tettem fel a kérdést mert az e-bay-es műszerfalon mp/h-ban van a skálázás(amerikás) míg azon a képen amit feltettem azon km/h-ban van....
hmmm... felettébb különös....
Fenébe! Túl hosszú a link de ha 390012054701 ezt a számot kell bemásoljátok bármely E-bay oldalra akkor ráleltek a tankműszeres változatra
Aki nagyon akarja 100$ és még 50-ért ki lehet sírni a postát http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
Mindenkinek vízhőmérő van ott.
Csak amerikában van ez a benzinmérő, sajnos...
Üdv all.
Érdemes lenne most venni a mocit?
Többet lehetne most alkudni?
Üzemanyagszint mutató a jobb oldalt?
Nekem vízhőfokmérőm van ott... nektek?
www.bikepics.com szokta valaki nézni? van egypár kisninja fent, vannak elég érdekes festésűek is.(gpx250/ninja250 kategória)
Sziasztok!
Kawasaki S-es bőrkabát szép állapotban eladó!
10000Ft
Üdv nektek, ha valakit érdekel egy ilyen az szóljon rám:
Kawasaki Joe Rocket Bőrdzseki
Abban az időben még nagy élmény volt a motoros túrázás, nem oszlottak szét a fiuk, alkalmasint lányok is különböző márka klubbokba, és egy egy hazai találkozón (idényben majd minden hétre jutott egy) nem a teoválás és a kitud piásabb lenni volt a versenyek főtémája, de hát ez is változik, haladnom kell a korral. It küldök egy képet egy nógrádverőcei eredményhirdetésről az Ó kórból. Jelzem akik rajta vannak még mindig tartjuk a kapcsolatot
sajnos nem tudom mennyit ment a lánc, de amikor megvettem (2007 május) már a hátsó lánckerék tengelyvonalában ki lehetett huzni a láncot, most komplett első hátsó lánckerékkel cseréltem, természetesen O gyűrűs a lánc. Székesfehérváron van egy Kawa szervíz, utánvéttel 42,000,- be került. Ami az önindítót illeti valószínű nem a megfelelő szénkefe volt benne, mert a darabjait nem találtam elég bronzosnak. Mellesleg inkább hosszútáon járok, alkalmanként 100-200 km.-ket, többnyire a fiammal. "Nagyságához" mérten elég szépen viszi utazóban 2 személyel a 130-at, de még van benne tartalék, úgy 160-ig.Én nagyon megvagyok vele elégedve.
Jenő!
Megnéztem az adatlapod és csak ámulok,bámulok micsoda motorokon mekkora túrákat csináltál végig?!
Szenzációs,csak gratulálni tudok!
Szeva jenohera!
Irigylem a dupla tárcsafékedet,nekem csak egy jutott előre.Kíváncsi lennék hány km-után ette meg a láncot-kereket?Gondolom sokat használod városban és a sok indítástól évődött meg a szénkefe.Hmmm szerintem nagyon jól áll a kawának a fekete!
Üdv!
Üdvmindenkinek! Bundásnak üzenem, nekem is van egy, nagyon jól szuperál, megvagyok vele elégedve. májusban volt lánc, lánckerék, vezérműlánc, feszítő, olajszűrő, cser, karbiszinkron, és netuddmeg őnindítószénkefe csere. Sokat tud a gép.
Már kerültem vele! csak a fék tárcsa miatt van le véve a féknyereg mert szó szerint 8 van benne a tárcsába de a kereke hibátlan a villa annyi hogy engedi az olajat de a "váz"is jó mert 90-100-as tempónál el engedem a kormányt és nem szitál és nem is húz egyik oldalra se!
Ne vedd rossznéven,de én egy kanyit se adnék érte.Ahol a villa sérült és a fék ott valószínűleg más gubi is lesz.
A végén pedíg szarul szálsz ki a buliból.Még az is lehet,hogy a váz is sérült ami most persze még nem biztos hogy látszik.Aztán elég ciki ha kész a motor és rájössz,hogy nyolcvannál szitál az egész.Inkább nézz valami egészségesebb darab után,a végén az sem lesz drágább.
Sziasztok
Tudom hogy nem ide tartozik! Ezért előre is sorry!
venni akarnék 1 zxr de ez elég 1 le pusztult állapotban van
a fő gond hogy koccant (50km/h)és a ebből következően ez a baja
kapot a villa azaz folyik az olaj belőle a fék tárcsák el görbültek de a felninek semmi baja a vázon csak festék pattogás van de az alumíniumot néztem ott nem láttam felületi sérülést és most jön a blokk
CSÖRÖG de nem tudjuk pontosan miért de sejtesünk van rá hogy a vezérlő lánc ment tökre honnan gondolom? onnan hogy a szelep dekni fedelet le veszem akkor látszik a lánc bele ért a dekni fedélibe.
nah szóval tisztelt fórumozok ezt igy nézve menyi lehet a meg csináltatása
azaz
1 villa 2 fék tárcsa 1"vezérműlánc csere"
ez menyibe kerülhet és mellette meg éri meg venni a motort
A motor ára így 150 re tartja a gazdája
(a képen látható állapotban van de meg van az idomjai meg a fék nyergei is)
Pedig viszonylag közel lakunk. Egyébként hátsó motortartót szeretnék házilag készíteni. Valaki tudna nekem méreteket adni. Esetleg aki rendelkezik ilyennel megoszthatná velem. köszi
én még 1el sem találkoztam... :(
köszi, kicsit soknak tartom de a garancia miatt meg kell csinälni. Egyébként Győr környékén 3 kis ninja biztos van. 2vel mär talälkoztam utközben.
háát, azért a motorozást abba hagyni lehet... de nem érdemes...
én most a triálozgatással próbálkozom, ha van egy kis időm... aztán csak lesz valami gép...