Azért remélem nem végleg teszed le a mocit,bár aki belekóstolt szerintem nem is tudja.Mindenesetre sok
balesetmentes kilómétert kívánok motorral vagy autóval,itthon vagy külföldön az mindegy.
nem is gondoltam volna, hogy ilyen nehéz a vállás... de (igyekszem nem drámaian nézni) az elmúlt 30e km az sok élményt adott.
Én egy időre abbahagyom a motorozást, legalábbis a közúton. Sajnos mind az utak, mind a forgalom közrejátszik ebben... és azért ebben a nyárban volt rizikó a maga 14e kméterével európaszerte... megúsztam, nem kísértem a szerencsémet
Következő lépcső talán thundercat lesz ha találok egy megkíméltet és olyan embert aki hajlandó megválni tőle... nem otthoni rendszámmal, talán már én sem leszek itthon...
Igazság szerint én autószerelőként végeztem 88'ban.Soha nem dolgoztam a szakmámban,de gondolom nem fogna ki rajtam egy általános karbantartás.Viszont öt év garancia az öt év,szóval muszáj behordanom.Ez van.
Érdekes egyébként én már a múlt év őszén nézegettem a kisninját még a "kémfotokon"és már akkor tudtam őt szeretném.Pont egy ilyen vagány mocit kerestem.Nem bántam meg,nagyon szeretem!Lehet 2T vagy sor 4 esetleg
v motor,nekem ez a sor2 nagyon bejön.Imádom a hangját.Nehéz lehet megválni majd a tiedtől.
Te, 6000es szervízre 19e sajnos reális piaci ár...
Egyébként olajcsere, és vizsgálatok, otthon megvan egy 6osból ha szeretsz bíbelődni... az én 30e szervíze pont ennyibe került, de volt még szelephézagolás, karbi szinkron is...
Bejelentkezett az első komoly vevő a motorra... nem olyan jó érzés ez így, mert sokat megéltem ezzel a motorral(lásd alul a túrázó módot)... megtanultam kezelni és élvezni hogy szépen pötyög a 250es sorhenger... gondolom ez a kötődés sokatokban kialakul(t).
Hallott valaki arról esetleg idáig mennyi kisninját adtak el itthon?Nem lehet túl sok,mert még csak egyel találkoztam.
Még rajongói oldalt sem találtam a neten.(lehet csinálni kellene egyet)
Valóban nem egyszerű.Én egy moto detail táskaszettet vettem hengertáskával és a hátsó szűkülő farokidom miatt elég gencs felrakni és a jobboldali táska szinte beleér a kipufogóba(max 1-2cm).Amúgy király,csak azt hittem egyszerűbb lesz le-fel rakni!?
Eléggé elhúzott 100ig a wr...de azért a ninja sem rossz eredményt produkált!Meg az is előfordulhat hogy a szervezők eleve a yamahát akarták győztesnek...
Nekem is nagyon bevállt a textil oldaltáska, amit utas hián kiegészítettem egy hengertáskával... így voltam vele 1 hónapot Rómában, 1 hónapot Csehországban, 1 hónapot Bécsben... összesen 80-90 liter pakolóterem volt...
Mondjuk az új karcsú ninjára kicsit bűvészkedni kell majd gondolom, ügye az elődje sokkal inkább túrásabb volt
Persze! Szerintem az oldaltaskak a legpraktikusabbak. 2-3 tepozaras panttal rogzithetoek a hatso ulesen (ill alatta). Nem viszi el a sulypontot ugy mint egy hatso doboz. Hatranya, hogy nem zarhato (hacsak nem eszkabalsz ra lakatot). A Kawanak is van oldaltaskaja, ninja-zoldben, nekem olyan van a Z-re. De olcsobbak is vannak, es vegulis mindegyik megteszi. En sokat taskazom, es ezert foliaval leragasztottam a hatso idomot, mert a csuszkalastol picit osszekaristolodhat a fenyezes. De ha csak ritkan hasznalja az ember, akkor felesleges.
balesetmentes kilómétert kívánok motorral vagy autóval,itthon vagy külföldön az mindegy.