Szeva. Most olvastam vissza kellően... Zxr 250es egy nagyon csúcs modell, volt... technikailag mára már nemcsak hogy avult, de lehasználtak a példányok belőle... én magam is a 250es kawasakit lestem ki anno 2005ben és nagyon sok motort megnéztem itthon. Nem egy évre akartam motort venni... Itthoniaknál tényleg szerencse kell, ajánlom a németországból, olaszoktól behozott motorokat is megnézni. De tény, hogy évjárat miatt mindenhol erősen használtat találsz majd...
De a lényeg, én 2004-ben usából hoztam a mostani 250es ninja elődjét, és használom 3 éve. Nem érte meg behozni, mert adókkal és minden gyurccsssáány sarccal drágába jöttem ki, de lett egy új 250es, kategória egyik legerősebb tagja amit lehet Ak-val vezetni... Tény h a Zxrhez képest kevésbé sportosabb, de lóerőben közelít (36). És ősz-tavasszal eladom (boccs fiúk, tom hogy ez nem apróhirdető)., hirdetem is több helyen.
Jó motorozást kívánok még mindenkinek, mert most kell még menni
Igen tudom hogy a "netes motorok" lehetnek zsákbamacskák, de az a baj hogy kereskedőnél nem nagyon találtam zxr 250-t, és ha egyszer ez az álmom nem szívesen adok le belőle. Ha tudsz segíteni hogy hol nézzek körül azt megköszönném ! Egyébként viszek magammal olyan embert aki nagyon ért a motorokhoz neki 650 GXR-e van, és 15 éves tapasztalat mögötte, az ő szava szent !
Persze csak leírást,mert gondoltam hátha még nem skubiztad.De azért vágom.Motort azt mindenképp kereskedésben keress mert hallottam már fura dolgokat a netes cuccokról.pl:a foto baró,de 160km utazás után kiderül a motornak nincs másik oldala.
Egy cimbi meg egy csilli-villi vázsérült hornetet vett meg,(utólag kiderült több darabból összerakva,)ami 140-nél szitált mint állat.Most meg pereskedik.Szóval fontos a garancia,meg hogy jól megnézd és kipróbáld!Szerintem.
Hát ez jó kérdés...
De nem hinném hogy hangolni kell(legalábbis én még ilyenről nem hallottam).... talán akkor ha egész rendszert cserélsz....dobcserénél meg főleg nem kell....szerintem...annyira nem vágom a témát....
Eszembe jutott a kipucsere és (ehhez nem nagyon értek)úgy tudom új kipufogónál karburátor hangolás kell.Mi a helyzet ha injectoros a moci?Akkor is bütykölni kell?
a simáról már nagyon sok képet/videót láttam, élőben is sokkal találkoztam már.
ami azon a képen van az kétlem h 250-es, de 250es kaszniban. arról érdekelte még több kép, ha van....
Javítson ki valaki,ha tévednék,de úgy tudom a régebbi zxr-ek nem sor 2-esek és a max fordulatszám is közelebb van a húszhoz mint a tízhez.Bár legendák szólnak arról milyen faja gépek,de azért egy ilyen pörgős masinát nagyon meg kell nézni,főleg ha tizenkét éves. Nem mondom ,hogy nem foghatsz ki egy jót,de nehéz azt elképzelni,hogy egy ilyen méregzsák "szét lenne kímélve".Szóval csak óvatosan,nehogy bevásárolj vele!
(egyébként ha jóltudom az új "kisninja" nem zxr,hanem EX250R kódon fut.A mostani verzió inkább a zzr utódja.)
De a lényeg, én 2004-ben usából hoztam a mostani 250es ninja elődjét, és használom 3 éve. Nem érte meg behozni, mert adókkal és minden gyurccsssáány sarccal drágába jöttem ki, de lett egy új 250es, kategória egyik legerősebb tagja amit lehet Ak-val vezetni... Tény h a Zxrhez képest kevésbé sportosabb, de lóerőben közelít (36). És ősz-tavasszal eladom (boccs fiúk, tom hogy ez nem apróhirdető)., hirdetem is több helyen.
Jó motorozást kívánok még mindenkinek, mert most kell még menni