Sziasztok ismét!
Közben ezalatt a két hét alatt mióta írtam beletettem én is pár métert a motorba ( 2500 km pluszba a 600-ra) és meg kell hogy mondjam maximálissan elégedett vagyok azt kaptam, amit vártam és az előttem szólóhoz csatlakoznék. Egy percig sem bántam meg, hogy ezt motort választottam. :) Voltam már vele 400 km-es túrán is és túratempóban (120-140 között) nem kelett rám várni a nagyobb vasaknak sem (utassal voltam) sőtt 250-es létére meglehgetőssen dinamukusnak találom a blokkot a bejáratást követően. Forza Ninja 250 R (:
Köszi a képeket. Csak egyedül mentem, igy nem tudtam egyszerre motorozni, meg fényképezni is.
Egyébként az első képen vagyok én, a másik egy teszt motor volt a Naked motors-tól. Sajnos csak ez a két kisNinja volt. Remélem jövőre már többen leszünk.
Én májusban vettem a kisninjamat Pécsen. 3000km tettem már bele és fullra elégedett vagyok, nem bántam meg. Alapvetően munkábajárásra használom (napi 40km), de egy kis mecseki kikapcsolódást sem vetek meg hétvégenként. A fogyasztása "csukló függő": Mértem már vele 3,7-et, de 4,5-et is. Az éves biztosítása 4000HUF!
130-140-ig simán húz, utána kell egy kicsit bűvészkedni és várni. Óra szerint 170km/h-ra sikerült eddig feltornásznom, de egy 10-est biztos csal az óra.
Egyébként tegnap fenn voltam vele a Hungaroringen az ingyenes esti Kawa pályamotorozáson és egy órán keresztül keringtem vele, és semmi szégyelnivalóm nem volt. Igaz hogy az egyenesekben simán elhúztak mellettem a "nagyok", de a kanyarokban megálja a helyét, és nagyon nagy élmény volt lábtartóig dönteni a kicsikét.
Én csak ajánlani tudom mindenkinek.
Danihoo,
Ha érdekel én meg tudom mutatni neked a gépem Pécsen.
Mivel elég sok gyalázkodó szöveget olvastam a kisninjáról itt a fórumon, ezért engedjétek, meg hogy leírjam a saját tapasztalataimat róla 2250km megtétele után.
Az első ezer km-t elég volt kivárnom- addig csak 60-max 70es tempón közlekedtem vele, mivel a kereskedésben csak ezt a tempót ajánlották az első ezer km-ig.
Kb:1200 km-nél már lehetett érezni és hallani is hogy már kezd bekopni a gép – már nem olyan fém a fémmel hangja volt a motorjának.
Azt hogy 169kg a moci egyáltalán nem érezni ugyanis olyan jó a súlyelosztása, hogy szerintem bárki megtudja tartani-ennek köszönhetően szerintem, nagyon jól lehet kormányozni a gépet városban és azon kívül is. Méretei nem kicsik, kb akkora, mint a 250es Bandit vagy Fzr.-tehát nem kell rajta görcsölve ülnöd, mert nem férsz el rajta!
Motorikusan nagyon jó- szerintem elég nyomatékos kis blokk van benne, ami elég rendesen megy is, ha húzod neki. Teljesítményre kb olyan, mint a régebbi (90-95 közötti) 250es gépek (zxr,fzr,bandit). A hangja ehhez párosul-100km/h felett már elkezd rendesen mélyülni a hangja –addig csak lightos duruzsolós hangja van,(mint egy sor 2esnek).
Fogyasztás: 90-100as utazó tempón (beleértve egy-két előzgetés is, ahol max 130-ig húztam neki) 3,8 - 4 liter. Nekem ennél többet még nem evett meg. Kb 450km-t megy el egy tele tankal.
Ami még nagyon tetszik benne, hogy a jó teljesítmény mellett szerintem a fékek nagyon jók rajta – könnyedén és gyorsan meglehet vele állni nagyobb tempónál is.
Nagyon összerakták a japánok ezt a gépet!
És méltó kis utódja régebbi, és nagyobb társainak.
Az ára ’’ kicsit’’ drága, ez igaz, de ne feledjétek el, hogy 4év teljes körű garanciát vállal a gyár a motorra- Engem elsősorban ez győzött meg a vásárláskor.
Ajánlom a kisNinját mindenkinek! Nem fogtok benne csalódni!
Én kb. egy hónapja vettem el egy kisninja szüzességét, én voltam az első aki tesztelte. Én úgy gondolom, ez valóban egy kezdőmotor, illetve hölgyeknek egész jó. Baromi jól forgolászik, könnyű, szűk helyen is könnyű forgolódni vele. Olyan 120ig viszonylag jól húz, átlag autókhoz képest. Onnantól nem éreztem annyira biztosnak, egy egy előzést kétszer is meggondolnék vele. Az alsó tartományban nekem nagyon gyengének tűnik, mintha semmit sem csinálna, a hangja is csak 7-8000-nél jön meg (hozzáteszem, nem annyira jó az összehasonlítási alapom, mert V2-s moccom van). Én is gondolkodtam egy ilyenen mivel csak korlátos jogsim van, aztán az ár eléggé elvette a kedvem, így egy SV650-t vettem. Így utólag azt mondom, a tinininját nagyon hamar meguntam volna. Szerintem ennyi pénz nagyon sok érte, ha azt nézem hogy pár éves 600-as motorokat kapni ennyiért, amiken szintén nem szükséges elszállni, csak okosabban kell vezetni. Maximum használtan vennék első motornak, aztán a barátnőm alá tenném, neki éppen jól állna:)
Üdv
Mivel az új motorokat a tévhit ellenére nem kell pátyolgatni, mert már az összeszerelés előtt megkapják az ívet, így az ezer km-es szervíz előtt is nyugodtam meg lehet kínálni 8ezer-rel! Tartósan fölötte viszont, azért még nem igazán kellene tartani!
Nem kis meglepetést fog okozni!
És a legszebb az egészben hogy a bejáratás után már tépheted neki 13 ezerig.
Tanuló motornak hirdetik, de 8000 ezer fölött már komoly öszpontosításra lesz szüksége mindenkinek, aki még velem együtt nem száguldozott ennyivel.
Nem rossz vétel. Én nagyon szeretem!
A tíz kilóméterre lévő Pannonia Ringen is sokakat megtévesztett a nagysága meg a hangaj is.
Volt aki az új zx6-ot vélte benne felfedezni első ránézésre.
Pedig ott azért néha napjám elő előfurdul néhány kósza motoros! :)
Akkor tapasztalatból válaszolj kérlek: Mennyire kell 'valóban' pörgetni, hogy menjen? Most nem is arra gondolok, hogy replüjön, csak pusztán arra, hogy mondjuk 5-9ezer között is gurul-e rendesen, vagy nagyon érezni, hogy ott még gyengécske?
Nos!
Hallottunk itt, gyalázkodást, ódát képviselőket megszégyenítő intellektuális interpellációkat :), de azt hogy bárki repült volna már ilyenen, hát ha jól emlékszem csak egy esetben fordult elő!
Akkor kezdjük!
Röviden a lényeg: Szerelem első látásra!
Lévén, hogy anno ezelőtt 15 év-vel sűdö koromban "száguldoztam" utoljára libakergetővel, abszolúte kezdőnek számítok a motorozásban!
Sőt! Eggig egyenesen gyűlöltem őket, és ha tehettem, mert elért a kezem, a lámpánál előre tolakodó gyökereket jól tarkón is nyomtam!
Eddig! De amióta megéjött a kis Ninja, engem lerángatni nem lehet róla. Későn fekszem és már kora reggel fentvagyok, hogy minél több időt tölthessek az új szerelmemmel! :)
Minden álmom egy új r6 volt. Az első próbáig! Aztán mikor az orrom egy navara lökhárítója előtt állt meg 20 centivel, akkor érzelmes, könnyekkel teli, de annál intenzívebb búcsut intettünk egymásnak!
Azóta a gyilkológépekre rá sem nézek! Hűűűű mer 1000ccm a csajok megőrülnek érte!
Hát elmondanám, hogy a kis Tini Ninja-nál nagyobb pucimágnes a világon nincs!
A nők megvesznek érte! "Hű de ari! Istenem milyen szép! Ez Lime zöld? Ez ezres igaz?(persze :)) )Nekem is kell egy ilyen! Vigyél egy kört! " stb...
Szóval egy szónak is száz a vége! Nem megy 1-be százat az igaz, de én egyszerűen felültem rá és az első nap 150km-tert belevertem! (halkam megjegyzem, nincs jogsim, és még rutinon is csak egyszer voltam, ahol szégyenszemre először robogóra ültettek)
Senki el nem magyarázott semmit! Felmatricáztam, az én szájízem szerint(a kerékív matrica kawa feliratokkal egy fenevaddá varázsolja)
Az árról meg csak annyit, hogy a moci árába engem tetőtöl talpig beöltöztettek kb 2 kilóért!
Szóval aki erről a gépről rosszat ír az vagy, nem látott még olyat, aki hallot volna már róla! :)
Vagy egyszerűen ostoba!
Én melóba vettem, az egekbe szökő benzinárak miatt, napi 70km-ert kap a kis Ninja és durván 450km ért megy el egy tankból ha eszednél maradsz! (110es tempó vegyes!)
Sok sikert, erőt egészséget motoros szerencsét és rengeteg mosolyt és a büszkeségtől duzzadó erős mellkast kívánok a többi leendő Ninja Fan-nak
Sziasztok!
Közben ezalatt a két hét alatt mióta írtam beletettem én is pár métert a motorba ( 2500 km pluszba a 600-ra) és meg kell hogy mondjam maximálissan elégedett vagyok azt kaptam, amit vártam és az előttem szólóhoz csatlakoznék. Egy percig sem bántam meg, hogy ezt motort választottam. :) Voltam már vele 400 km-es túrán is és túratempóban (120-140 között) nem kelett rám várni a nagyobb vasaknak sem (utassal voltam) sőtt 250-es létére meglehgetőssen dinamukusnak találom a blokkot a bejáratást követően. Forza Ninja 250 R (:
Egyébként az első képen vagyok én, a másik egy teszt motor volt a Naked motors-tól. Sajnos csak ez a két kisNinja volt. Remélem jövőre már többen leszünk.
Adatlapot feltöltöttem
Ja és töltsd ki az adatlapodat, hogy ne csak te tudd,hogy kivel beszélsz, köszi!
Én májusban vettem a kisninjamat Pécsen. 3000km tettem már bele és fullra elégedett vagyok, nem bántam meg. Alapvetően munkábajárásra használom (napi 40km), de egy kis mecseki kikapcsolódást sem vetek meg hétvégenként. A fogyasztása "csukló függő": Mértem már vele 3,7-et, de 4,5-et is. Az éves biztosítása 4000HUF!
130-140-ig simán húz, utána kell egy kicsit bűvészkedni és várni. Óra szerint 170km/h-ra sikerült eddig feltornásznom, de egy 10-est biztos csal az óra.
Egyébként tegnap fenn voltam vele a Hungaroringen az ingyenes esti Kawa pályamotorozáson és egy órán keresztül keringtem vele, és semmi szégyelnivalóm nem volt. Igaz hogy az egyenesekben simán elhúztak mellettem a "nagyok", de a kanyarokban megálja a helyét, és nagyon nagy élmény volt lábtartóig dönteni a kicsikét.
Én csak ajánlani tudom mindenkinek.
Danihoo,
Ha érdekel én meg tudom mutatni neked a gépem Pécsen.
Már régóta gyűjtök 1 ilyen mocira.
Felvennél msnre, hogy ha kell akkor tudjak kérdezni tőled dolgokat?
Msn címem: Gabor4253@hotmail.com
Köszi
Mivel elég sok gyalázkodó szöveget olvastam a kisninjáról itt a fórumon, ezért engedjétek, meg hogy leírjam a saját tapasztalataimat róla 2250km megtétele után.
Az első ezer km-t elég volt kivárnom- addig csak 60-max 70es tempón közlekedtem vele, mivel a kereskedésben csak ezt a tempót ajánlották az első ezer km-ig.
Kb:1200 km-nél már lehetett érezni és hallani is hogy már kezd bekopni a gép – már nem olyan fém a fémmel hangja volt a motorjának.
Azt hogy 169kg a moci egyáltalán nem érezni ugyanis olyan jó a súlyelosztása, hogy szerintem bárki megtudja tartani-ennek köszönhetően szerintem, nagyon jól lehet kormányozni a gépet városban és azon kívül is. Méretei nem kicsik, kb akkora, mint a 250es Bandit vagy Fzr.-tehát nem kell rajta görcsölve ülnöd, mert nem férsz el rajta!
Motorikusan nagyon jó- szerintem elég nyomatékos kis blokk van benne, ami elég rendesen megy is, ha húzod neki. Teljesítményre kb olyan, mint a régebbi (90-95 közötti) 250es gépek (zxr,fzr,bandit). A hangja ehhez párosul-100km/h felett már elkezd rendesen mélyülni a hangja –addig csak lightos duruzsolós hangja van,(mint egy sor 2esnek).
Fogyasztás: 90-100as utazó tempón (beleértve egy-két előzgetés is, ahol max 130-ig húztam neki) 3,8 - 4 liter. Nekem ennél többet még nem evett meg. Kb 450km-t megy el egy tele tankal.
Ami még nagyon tetszik benne, hogy a jó teljesítmény mellett szerintem a fékek nagyon jók rajta – könnyedén és gyorsan meglehet vele állni nagyobb tempónál is.
Nagyon összerakták a japánok ezt a gépet!
És méltó kis utódja régebbi, és nagyobb társainak.
Az ára ’’ kicsit’’ drága, ez igaz, de ne feledjétek el, hogy 4év teljes körű garanciát vállal a gyár a motorra- Engem elsősorban ez győzött meg a vásárláskor.
Ajánlom a kisNinját mindenkinek! Nem fogtok benne csalódni!
Ha nem titok elárulod hogy hol öltöztettek be?
én nem igazán hiszem el, de azért biztos lesz
Mivel az új motorokat a tévhit ellenére nem kell pátyolgatni, mert már az összeszerelés előtt megkapják az ívet, így az ezer km-es szervíz előtt is nyugodtam meg lehet kínálni 8ezer-rel! Tartósan fölötte viszont, azért még nem igazán kellene tartani!
Nem kis meglepetést fog okozni!
És a legszebb az egészben hogy a bejáratás után már tépheted neki 13 ezerig.
Tanuló motornak hirdetik, de 8000 ezer fölött már komoly öszpontosításra lesz szüksége mindenkinek, aki még velem együtt nem száguldozott ennyivel.
Nem rossz vétel. Én nagyon szeretem!
A tíz kilóméterre lévő Pannonia Ringen is sokakat megtévesztett a nagysága meg a hangaj is.
Volt aki az új zx6-ot vélte benne felfedezni első ránézésre.
Pedig ott azért néha napjám elő előfurdul néhány kósza motoros! :)
Nos!
Hallottunk itt, gyalázkodást, ódát képviselőket megszégyenítő intellektuális interpellációkat :), de azt hogy bárki repült volna már ilyenen, hát ha jól emlékszem csak egy esetben fordult elő!
Akkor kezdjük!
Röviden a lényeg: Szerelem első látásra!
Lévén, hogy anno ezelőtt 15 év-vel sűdö koromban "száguldoztam" utoljára libakergetővel, abszolúte kezdőnek számítok a motorozásban!
Sőt! Eggig egyenesen gyűlöltem őket, és ha tehettem, mert elért a kezem, a lámpánál előre tolakodó gyökereket jól tarkón is nyomtam!
Eddig! De amióta megéjött a kis Ninja, engem lerángatni nem lehet róla. Későn fekszem és már kora reggel fentvagyok, hogy minél több időt tölthessek az új szerelmemmel! :)
Minden álmom egy új r6 volt. Az első próbáig! Aztán mikor az orrom egy navara lökhárítója előtt állt meg 20 centivel, akkor érzelmes, könnyekkel teli, de annál intenzívebb búcsut intettünk egymásnak!
Azóta a gyilkológépekre rá sem nézek! Hűűűű mer 1000ccm a csajok megőrülnek érte!
Hát elmondanám, hogy a kis Tini Ninja-nál nagyobb pucimágnes a világon nincs!
A nők megvesznek érte! "Hű de ari! Istenem milyen szép! Ez Lime zöld? Ez ezres igaz?(persze :)) )Nekem is kell egy ilyen! Vigyél egy kört! " stb...
Szóval egy szónak is száz a vége! Nem megy 1-be százat az igaz, de én egyszerűen felültem rá és az első nap 150km-tert belevertem! (halkam megjegyzem, nincs jogsim, és még rutinon is csak egyszer voltam, ahol szégyenszemre először robogóra ültettek)
Senki el nem magyarázott semmit! Felmatricáztam, az én szájízem szerint(a kerékív matrica kawa feliratokkal egy fenevaddá varázsolja)
Az árról meg csak annyit, hogy a moci árába engem tetőtöl talpig beöltöztettek kb 2 kilóért!
Szóval aki erről a gépről rosszat ír az vagy, nem látott még olyat, aki hallot volna már róla! :)
Vagy egyszerűen ostoba!
Én melóba vettem, az egekbe szökő benzinárak miatt, napi 70km-ert kap a kis Ninja és durván 450km ért megy el egy tankból ha eszednél maradsz! (110es tempó vegyes!)
Sok sikert, erőt egészséget motoros szerencsét és rengeteg mosolyt és a büszkeségtől duzzadó erős mellkast kívánok a többi leendő Ninja Fan-nak
Sziasztok!